Mainos

Sami Rajaniemi – Liigan MVP

• 6 008
  • 33

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Koko voittolaukaus kilpailu pitäisi lopettaa kiekossa ja pelata maaliin asti.
Tästä täysin samaa mieltä, aivan turhaa pelleilyä ja jenkeistä apinoitua "pakko saada voittaja"-roskaa. Samoin 3v3 sirkuskiekkopaskeen voisi survoa syvälle sinne minne aurinko ei paista. Jos jengit ei 65 minuutin aikana saa normaalilla jääkiekolla voittajaa aikaiseksi, mikä saakelin vika on jakaa pisteet? Siitä vielä rankuksi vain 1 piste, kun suorasta voitosta saa 3 ja jatkovoitosta 2, niin riittää sitä motivaatioo yrittää myös voittaa eikä nysvätä. Ei siihen perkele tarvi mitään kolikonheittoja järjestää enää.

Sori offtopic, Raju ota koppia!

stunt cock

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks, HPK
Rajaniemi on ollut kyllä jäätävän kova kiinnitys Kerholta. Helppo allekirjoittaa koko aloitusviesti. Periaatteessa ainoa koko joukkueesta, jonka avulla voidaan pisteistä taistella.
Olen ehdottomasti samaa mieltä, että loistavan maalivahdin avulla niitä pisteitä voitetaan. Rajaniemi on kyllä ollut jäätävä tänäänkin. Hänen suorituksensa näkyy suoraan tulostaululla.

Kolmio36

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Philadelphia Flyers
Olen ehdottomasti samaa mieltä, että loistavan maalivahdin avulla niitä pisteitä voitetaan. Rajaniemi on kyllä ollut jäätävä tänäänkin. Hänen suorituksensa näkyy suoraan tulostaululla.
Nimenomaan näin. Rajaniemi oli muurina tänäänKIN sen mitä ehti olemaan. Todella huonoa tuuria vain matkassa, sillehän ei paraskaan maalivahti voi mitään.

stunt cock

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks, HPK
Nimenomaan näin. Rajaniemi oli muurina tänäänKIN sen mitä ehti olemaan. Todella huonoa tuuria vain matkassa, sillehän ei paraskaan maalivahti voi mitään.
Olen aivan samaa mieltä, kyllähän rajaniemi ihan hyvin pelasi ja paremmalla tuurilla taakse ei olisi mennyt edes joka toinen laukaus.

lartama24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikova - Stenhård / Kerho
Nooh, ihan hirveä ilta ja suora lähetys televisiossa. Mutta toi veskarin musta päivä näkyy niin paljon kirkkaammin kuin kenttäpelaajan. Ei mennä nyt liian syvälle. Rajulla oli Paska Päivä, ja näin huonoa ei varmaan enää uralla tule.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy