Mikael Pelzfuss
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP
Miksiköhän Niku ei ole maajoukkueen leirityksissä mukana? Onko kieltäytynyt, eikö muka mahdu mukaan vai onko saanut Jaloselta vapautuksen ekoilta leireiltä?
Sopimukseton tila?Miksiköhän Niku ei ole maajoukkueen leirityksissä mukana? Onko kieltäytynyt, eikö muka mahdu mukaan vai onko saanut Jaloselta vapautuksen ekoilta leireiltä?
Tuskin tästä kyse, sillä Nikuhan nimenomaan haluaa antaa näyttöjä mahdollista NHL-sopimusta varten. NHL-pelaajilla sopimukseton tila on useasti este, kun panoksena voi olla kymmenien miljoonien arvoinen sopimus.Sopimukseton tila?
Eiköhän se ole Nikun oma asia milloin sinne menee :) liigassa on helvetisti muitakin jotka sitä ei ole vielä käynyt.Lauri tänään armeijan harmaisiin. Mites Niku? Hiljasta on ollut...
Jos oikein olen ymmärtänyt niin ei ole Nikun päätettävissä. Jos ei saa lykkäystä niin...Eiköhän se ole Nikun oma asia milloin sinne menee :) liigassa on helvetisti muitakin jotka sitä ei ole vielä käynyt.
No joo ehkä vähän väärä sanamuoto, että sen oma asia milloin menee. Pointti piti olla se, että täällä jotkut tekee liian ison numeron siitä sen armeijaan menosta. Aika näyttää milloin käy vai käykö ollenkaan. Ei vaikuta siihen millään tavalla miten hyvä pelaaja on.Jos oikein olen ymmärtänyt niin ei ole Nikun päätettävissä. Jos ei saa lykkäystä niin...
Ei vaikuta pelaajan tasoon, mutta arvostukseen monella vaikuttaa ja hyvä niin.No joo ehkä vähän väärä sanamuoto, että sen oma asia milloin menee. Pointti piti olla se, että täällä jotkut tekee liian ison numeron siitä sen armeijaan menosta. Aika näyttää milloin käy vai käykö ollenkaan. Ei vaikuta siihen millään tavalla miten hyvä pelaaja on.
Toivottavasti sitten myös muistatte arvostella niitä muita pelaajia jotka ei ole käynyt. Nyt paska sataa pelkästään yhden pelaajan niskaan joka ei ole edes sanonut, että ei käy armeijaa, on vaan sanonut, että ei vielä kävisi.Ei vaikuta pelaajan tasoon, mutta arvostukseen monella vaikuttaa ja hyvä niin.
Tämä. Itsekin olen armeijan käynyt ja saanut sieltä vieläpä natsoja, mutta en silti arvostele niitä jotka syystä tai toisesta jättää käymättä tai lykkää sen käymistä.Mä en tiedä mikä ajatusmaailma se on et jos ei käy armeijaa olisi jotenkin huonompi ihminen ja vähemmän arvostettava? Monella on juurtunut semmonen ”armeija vaan nyt pitää käydä” -mentaliteetti
Kelpaa oikein hyvin.HIENOA että Niku jatkaa meillä!
Sami Niku jatkaa JYPissä - JYP Jyväskylä
JYP ja Sami Niku ovat sopineet ensi kauden kattavasta pelaajasopimuksesta. Viime kaudeksi Jyväskylään palannut puolustaja kantaa siis hurrikaanipaitaa seuran 100-vuotisjuhlakaudella 2023–2024. – Sami halusi jäädä Jyväskylään vielä vuodeksi, mikä on […]www.jypliiga.fi
En itse puhu armeijasta, sivari on ihan yhtä hyvä vaihtoehto mikäli sen itselleen paremmaksi kokee. Hiukan yllätyn näistä reaktioista täällä, jos hiukan kritisoi Nikun ja muiden kansalaisvelvollisuuden mahdollista laiminlyöntiä, varsinkin kun tiedämme minkälaisessa maailmassa elämme. Liberaalit ja demokraattiset arvot vaatii jatkossakin puolustamista ja sitä ei yksin NATO pelasta. Aasinsilta siihen, että armeija tai siviilipalvelus pitäisikin olla kaikille pakollinen, ilman poikkeusia.Mä en tiedä mikä ajatusmaailma se on et jos ei käy armeijaa olisi jotenkin huonompi ihminen ja vähemmän arvostettava? Monella on juurtunut semmonen ”armeija vaan nyt pitää käydä” -mentaliteetti
En itse puhu armeijasta, sivari on ihan yhtä hyvä vaihtoehto mikäli sen itselleen paremmaksi kokee. Hiukan yllätyn näistä reaktioista täällä, jos hiukan kritisoi Nikun ja muiden kansalaisvelvollisuuden mahdollista laiminlyöntiä, varsinkin kun tiedämme minkälaisessa maailmassa elämme. Liberaalit ja demokraattiset arvot vaatii jatkossakin puolustamista ja sitä ei yksin NATO pelasta. Aasinsilta siihen, että armeija tai siviilipalvelus pitäisikin olla kaikille pakollinen, ilman poikkeusia.
Ehkä nämä on niitä arvovalintoja ja priorisointia. Itse näen läntisten arvojen puolustamisen tärkeämpänä kuin yksittäisen henkilön omat intressit tai esteet mitä ne sitten ovatkaan.
Jokatapauksessa Niku on hieno pelaaja ja hyvä ihminen, mutta jos ei omaa osutaan yhteiseen palettiin tuolla rintamalla tee, niin kyllä se arvostustani häneen laskee.
Toivotaan kuitenkin Nikulle ja JYPille menestyviä vuosia. Helvetin hienoa, että mies jatkaa JYPin paidassa edelleen. Erittäin kova sopimus, vaikka tästä tosiaan olikin huhuja jo kauan.
Niku pelaa väärässä sarjassa, mutta oikeassa joukkueessa.Niku pelaa kyllä ihan täysin väärässä sarjassa, mutta onneks pelaa meillä!