Sami Kapaselle kenkää!

• 2 512
  • 10

Lht03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nupen Pelicans
Tiedote ollut pihalla yli kolme tuntia ja ketju edelleen avaamatta, jätän tämän vain tähän. Faktahan on, että niin kauan kuin Ylli nostelee liksaa, ei Kapasta ei tulla mihinkään vaihtamaan/kenkimään. Toivotaan että onnistuu ja ketjulle ei tarvetta tule.

Veath_86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kun Yllille avattiin vastaava ketju heti alku metreillä, niin kovasti vaadittiin ketjun lukkoon laittamista, Että sikäli hyvä tämäkin täällä on olla kaiken varalta :)

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Tarpeeton ketju! Luotsaa joukkuetta voittamattomana edelleen! :)
Nimenomaan, verrokkina esimerkiksi entinen päävalmentaja Taipale kuka oli viiden ottelun tappioputkessa eikä tuolle laitettu edes kenkää ketjua pystyyn. Palstalla selvästi samanlaista puuhastelua kuin Pelicansin toimistolla.

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Minulle on ihan sama vaikka Samin kanssa nostettaisiin Kanada-maljaa. Jouduin opiskeluiden takia asumaan Kuopiossa 8 vuotta ja vihaan kaikkea mikä tulee Kuopijosta. Etenkin Kapasia.

Lupaan olla sentterit pystyssä mestaruusjuhlassa.
Mulla on traumoja kun ex-tyttöystävä oli Kuopiosta. Puhui muuten kuin olisi ikänsä asunut etelässä mutta kun suuttui niin huusi mulle savoksi.
Sitten suuttui enemmän kun en pystynyt pidättelemään naurua koska en ymmärtänyt sanaakaan mitä se sanoi.

Eikä ollut muuten lupsakka savolainen eli mulle huudettiin aika paljon savoa.

SSAA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mulla on traumoja kun ex-tyttöystävä oli Kuopiosta. Puhui muuten kuin olisi ikänsä asunut etelässä mutta kun suuttui niin huusi mulle savoksi.
Sitten suuttui enemmän kun en pystynyt pidättelemään naurua koska en ymmärtänyt sanaakaan mitä se sanoi.

Eikä ollut muuten lupsakka savolainen eli mulle huudettiin aika paljon savoa.
Tämä laittoi naurattamaan kovasti :D. Olen muuten itsekin käynyt asumassa parin vuoden ”kakun” kuopijossa naisen perässä.

Niiltä ajoilta saakka kalpa kuulunut ykkösvihollisiin. Kerran olin Niiralan montussa katsomassa meidän vieraspeliä. Peli oli äärimmäisen surkea ja nahkea 1-1 nuhjaus kunnes lopulta Kalpa teki jonkun persepompun kautta 2-1 ja voittivat. Edessäni istunut mies nousi tuulettamaan raivokkaasti ja käänsi selän kentälle katsoakseen minuun samalla kun huusi ”vittu notta teilä onni paska mualivahti!”.

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans
Minulle on ihan sama vaikka Samin kanssa nostettaisiin Kanada-maljaa. Jouduin opiskeluiden takia asumaan Kuopiossa 8 vuotta ja vihaan kaikkea mikä tulee Kuopijosta. Etenkin Kapasia.

Lupaan olla sentterit pystyssä mestaruusjuhlassa.
Ei kannata vihata mitään, se on kuluttavaa.

Turkoosilintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ei kannata vihata mitään, se on kuluttavaa.
Etenkään Kuopiota ja savolaisia! Mulla on näköjään vähän erilainen suhtautuminen kun monella muulla tällä palstalla, varmaan koska yhteiselo savolaisen kanssa on muodostunut positiiviseksi asiaksi ja Kuopiostakin on vaan hyviä muistoja :D

Samille toivottavasti tulee erinomaiset vuodet Lahessa, eikä tähän ketjuun tarvi juuri kirjoitella!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy