Sami Kapanen Pelicansin päävalmentajana

• 32 437
  • 207

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
En etukäteen tyrmännyt valintaa enkä varsinkaan nyt mutta jotenkin hullulta tuntuu jos prosessi on mennyt niin että masennuksesta kärsinyt pelaajatarkkailija itse soitti että oisko hommia.
Siinä pääsi seurajohto antamaan meille kaikille epäilijöille kunnon näpäytyksen, kun täällä epäiltiin että haluaako ja saadaanko Yli-Junnilan kohtelun jälkeen ketään uskottavaa valmentajaa enää Pelicansiin. Ei tarvinut seuran edes itse kysellä, kun tänne jo soiteltiin ihan omatoimisesti. Imua on! Kaikesta huolimatta.

"We keep fighting. We can make something big, something special." oli Kapasen viesti joukkueelle kopissa eilisen pelin jälkeen. Kylmät väreet.

Le Deal

Jäsen
Siinä pääsi seurajohto antamaan meille kaikille epäilijöille kunnon näpäytyksen, kun täällä epäiltiin että haluaako ja saadaanko Yli-Junnilan kohtelun jälkeen ketään uskottavaa valmentajaa enää Pelicansiin. Ei tarvinut seuran edes itse kysellä, kun tänne jo soiteltiin ihan omatoimisesti. Imua on! Kaikesta huolimatta.

"We keep fighting. We can make something big, something special." oli Kapasen viesti joukkueelle kopissa eilisen pelin jälkeen. Kylmät väreet.
Ensimmäiseen osioon. :)))))

Toiseen. Mistä näit?

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat ja muut jotka eivät voita
Vaikka tämän toteaminen on jo kielletty, niin pakko tähän väliin taas mainita, että se on vaan niin että yritysmyynti vetää!

Suosikkijoukkue
Pelicans, Karhubasket KEspoo sekä Crocodiles
En etukäteen tyrmännyt valintaa enkä varsinkaan nyt mutta jotenkin hullulta tuntuu jos prosessi on mennyt niin että masennuksesta kärsinyt pelaajatarkkailija itse soitti että oisko hommia.
No vaikka itsekin olen omanalani asiantuntija niin valitettavasti olen joutunut soittamaan löytääkseni töitä…

Arsi Haakana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
Niinhän se pelaajienkin kohdalla suurilta osin menee, että agentit tarjoaa asiakkaitaan joukkueisiin.

Hockey-65

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
En pitäisi mahdottomana. Samihan itse kertoi kun oli ollut Tv-pelihommissa penkkien välissä haistelemassa pelinaikaisia tunnelmia, oli siinä hetkessä tajunnut kuinka paljon kaipaa tuota ilmapiiriä. Ja tais olla vielä Lahessa.
Pelicansin tilanne on varmaan ollut tiedossa niin eihän tuo ihan mahdotontakaan olisi.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy