Nyt ne KalPa-lasit pois päästä ja herätys todellisuuteen. "Asenne tulee olemaan kunnossa...". Mistä sinä sen edeltäkäsin tiedät. Samoista perhesyistä meillekin tuli Aki-Petteri, muttei mies ole mitenkään minua vakuuttanut. Samoin, olen lähestulkoon valmis syömään hatullisen sitä itseään, jos Kapanen tekee yli 40 pistettä! Pelaa oman valmentajansa esimiehenä, jos harkat ei Samia nappaa, niin sitten ei nappaa. Kuka voi tehdä asialle yhtään mitään. Sairas asetelma. Lemieux-Hlinka akseli ehkä toimi aikoinaan, mutta olivatpahan vähän eri kaliiberin äijätkin kyseessä.
Menee hieman yli tämä merentakaisten starojen palvonta tässä maassa, vallankin silloin kun sellainen omaan seuraan sattuu tulemaan. Syyllistytään siihen toki muuallakin kuin Kuopiossa, Turkkusessakin.
Kapasesta on paistanut sellainen tietynlainen löysyys ja haluttomuus Atlantin tänne puolen jo vuosien ajan. Ei ollenkaan sellaista energisyyttä ja postitiivisuutta kuin esim. Koivusta ja Selänteestä paistaa.
Jätkä tulee vain jäähdyttelemään omaan leluunsa, uskokaa minua!
En nyt mene mitenkään henkilökohtaisuuksiin, mutta kyllä uskon vahvasti Kapaseen. Ja jos ei taululla tulosta synny niin kyllä mies ainakin Kuopioon ja pukukoppiin tuo uskoa ja tunnelmaa. EN odota Kapasesta mitään uutta Leinoa tai Pesosta, vaan ihan perus hyvän profiilin omaavaa pelaajaa joka laittaa itseään likoon joka ilta. Kaikki muu on plussaa.