NakkiFakiiri
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- New York Rangers, Charlestown Chiefs
Tämä minkään sisäpiiritiedon tarjoaminen on toki tälle ohjelmalle nykyään melkoisen haastavaa, kun molemmat vetäjät vaikuttavat Suomessa eivätkä enää kirjeenvaihtajina, eli käytännössä hekin ovat sen tiedon varassa mitä isommat NHL-mediat rapakon takaa tarjoavat, eikä suomalaispelaajiinkaan taideta olla yhteydessä kovin usein. Kun ohjelmaa tehtiin vielä IS:n siiven alla, silloin tällöin äänessä oli myös kirjeenvaihtaja, mutta ainakin viimeisinä vuosina tämä uusin kaveri oli niin unista kuultavaa että en ole ainakaan itse jäänyt tuota osiota kaipaamaan. Ohjelman flow ikäänkuin katkesi joka kerta tuohon.Olen ehkä liian vaativa, mutta useimmiten olen kuullut jutut ja näkökulmat ennen podcastia, joten toivoisin enemmän "sisäpiirin tietoa" Toki ehkä tuo estäisi pääsyn juttelemaan mukavia NHL pukukoppeihin.
Mielestäni Touru ja Hoffa käsittelevät silti näitä jo muualtakin kuultuja uutisia tarpeeksi kiinnostavalla tavalla, eivätkä tosiaan pelkää heittämään omia näkemyksiään niistä tiskiin. Kyllä näistä jätkistä kuulee että liigaa on seurattu sormi pulssilla jo vuosikausia, ja päälle vielä tuo kyky ilmaista asia ytimekkäällä ja selkeällä tavalla poukkoilematta sinne tänne. Hyvää kamaa viikosta toiseen.
Ei ole haastajia näköpiirissä kotimaisten NHL-podcastien suhteen tälläkään kaudella, vaikka nuo perkeleen jinkut yrittävätkin lyödä kapuloita shown rattaisiin.