Juuri näin. Ja mitä itse olen huhuina kuullut, Sami tykkäsi tosissaan pelata Ipassa, eikä kuulemma joukkueen muiden kaverienkaan kanssa ollut ongelmia, itse asiassa päin vastoin.Viestin lähetti Kilgore Trout
Mitä minä olen kuunnellut Ilves-puheita niin Heleniusta ei ainakaan pahemmin dissattu viime kaudella - täytti paikkansa ja oman roolinsa!
Jaan täysin ajatuksesi. Tuo tosin mahtoi olla todella halpa haastattelu tehdä ;) Sen kun kopioi aikaisemmin sanottua ja tekee uutisesta tuoreen kysymällä Kaupin Jamilta mitä hän Samilta odottaa...Viestin lähetti Shejbal
Nyt tuo "haastattelu" on tuota samaa tappeluiden jauhanta paskaa, jonka informaatioarvo on täysi nolla.
Tämä ilmaisu on legenda.Viestin lähetti Slalomlalom
Paras suomalainen käsityöläinen
Viestin lähetti ipa rules
Pasi Nielikäisen toivomukseenkin vastattiin. Pasi nääs lupasi kauden jälkeen reenata niin perkeleesti kesän, jotta ensi kaudella pystyisi tappelussa antamaan paremman vastuksen.
HN kirjoitti:Helenius oli juossut Pelicansin testeissä 3000 metriä aikaan 11.40, mikä on Samin kokoiselle ja hänen ruumiinrakenteellaan varustetulle kaverille todella kova tulos.
Shejbal kirjoitti:Heleniuksen liike näytti viime viikolla jäälläkin todella hyvältä, mutta harmi jos nimim. thunderbirdin Pitsiturnaus-ketjussa esittämä huhu polvivammasta on totta.
Cairns kirjoitti:Polvivammaa ei ole, snadin kipee olkapää piti Samin sivussa Pitsistä, ei turhaan viittinyt riskeerata mitään pelaamalla silloin.
Animal kirjoitti:Helgehän nyrkkeili itsensä suihkuun viime harjoituspelissä, joten onko tietoa pelaako hän Suomen Chicagossa huomenna Amuria vastaan vai onko tullut sanktio
Animal kirjoitti:Miten kävi myllyssä Filin - Helenius ?
Kummeli1 kirjoitti:Mies veti vielä ittensä suihkuun lopussa, en tiedä pelaako huomenna Kotkassa, huonompi homma.
Animal kirjoitti:Mitä teki?
Shejbal kirjoitti:Taklasi Ilveksen junnulta naaman auki. Ilmeisesti kädet olivat hieman korkealla. Mutta oppiipahan poika olemaan.
Aatos kirjoitti:Maila kävi hieman liian korkealla. Mutta..
Itse olisin nähnyt Helgen Ilveksessä tälläkin kaudella. Elorannan ajatusmaailmaan tämä ei kuitenkaan sopinut.
Kaiken kaikkiaan saatte Lahdessa vielä monta mukavaa hetkeä ja puheenaihetta Heleniuksen johdosta. Hyvä niin.
Tsemppiä Kaaneille.
Kävin Ilveksen sivuilla lukemassa otteluraportin PEL-ILV matsista. Siinä raportin kirjoittaja näki tilanteen niin että Helgen maila osui sen junnun suupieleen.Pelikaani kirjoitti:Maila ollut lähelläkään Ilves-pelurin naamaa. Helenius puolustustilanteessa huitasi ipalaiseen oikean suoran ja siitä pihalle. Ei sen kummempaa.