Sami Heleniuksen viesti vastustajille...

• 7 251
  • 37

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Hyvä artikkeli, mitä nyt pikaisesti lueskelin ja mielestäni tulvillaan huumoria. Jos joku ottaa nuo jok'ikiset sanat täytenä vakavana puheena on mielestäni aika ulapalla. Karskia äijähuumoriahan tuo, vaikka en epäile etteikö sopivan tilanteen tullessa Helenius kutsuisi tanssiin tai ottaisi itse kutsun vastaan. Joskus se on niinkin tehtävä. Typeräksi en sitä miestä sanoisi kaikkien haastatteluiden perusteella mitä olen nähnyt/lukenut.

Mielenkiintoista puhetta myös Nielikäisen kohdalla. Toivon totisesti että Pasi saa sopimuksen SaiPaan. Voisi tulla hegemoniakamppailuihin Jokerit-SaiPa/SaiPa-Jokerit lisää väriä entisestään... ;)

Kapteeniksi valinta Heleniuksen kohdalla oli mielestäni varsin erikoista, mutta kaiketi ne siellä joukkueessa tietää. Onpahan ukko joka varmasti uskaltaa avata suunsa.

Ilmala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Viestin lähetti scoutti
Hauska kaveri tuntuu olevan, näyttöjä odotellaan :)

Hauska jamppa tosiaan! Näytöt on jo annettu rapakon takana, mutta yleisön pyynnöstä sirkushuveja on tulossa koko rahan edestä. Ei siis hätää.

Mammutti

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Blackhawks,Cam Neely, Timo Peltomaa
Kyllähän tuo aika pilke silmäkulmassa heitetty juttu oli..

Etukäteen vähän varoitellaan ettei sovi muiden riehua. Tai takaisin annetaan. Tuskinpa joukkueen kapteenin ominaisuudessa Helenius lähtee "noutajan"-hommia tekemään.. Eiköhän siihen tehtävään Jokeripakassa ole muu mies..

Kokemus se on mikä jyllää, vähän provoa sinne, vähän uhittelua tänne.. pari kovaa tööttiä puheiden vakuudeksi ja johan kentällä rauhotutaan. Jos joku haluaa, en hetkeäkään epäile etteikö Helenius olisi valmis hanskailemaan. Mutta kyllä mies tietää milloin.

On silti kiva nähdä kuinka mies sopeutuu nykyiseen neitiliigaan. Roikkumiseen mies kyllä pystyy kun vaan joku osuu kohdalle ja siitähän ei täällä paljon pilli soi. Ainakaan tarpeeksi.
Ja isona miehenä varmasti tulee kärsimään taklauksistaan kun aina pienempi mies kaatuu. Puhtaastakin osumasta. Ja boxi kutsuu.

Ans kattoo ny..

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
On se hyvä, että HPKn viime kauden suurimmat pikkusiat (Miettinen ja Santala) ovat NHLn puolella. Muuten olisi Heleniuksella ollut kiire heidän kanssa, jos olisi aikonut kostaa heidän sikailut.

tiikeri

Jäsen
Viestin lähetti Mammutti
Ja isona miehenä varmasti tulee kärsimään taklauksistaan kun aina pienempi mies kaatuu. Puhtaastakin osumasta. Ja boxi kutsuu.

Luulen että Heleniukselta ei paljon varsinaisia taklauksia tulla näkemään, hidas ja kömpelö kun on. Poikittaista mailaa ja nyrkkiä sitten sitäkin enemmän. Ja varmasti joutuu tuomarien silmätikuksi, siitä ei ole epäilystäkään. Varmasti Sami kuitenkin asian tiedostaa/tiedosti, kun kerran tänne Suomeen päätti jäädä.

hull16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManUtd.
Viestin lähetti tiikeri
Luulen että Heleniukselta ei paljon varsinaisia taklauksia tulla näkemään, hidas ja kömpelö kun on.
Tämä on yleinen käsitys, mutta enpä usko, että Helenius on mitenkään poikkevan hidas ja varsinkaan kömpelö isojen miesten osastossa.

Tenkanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maaseudun Tulevaisuus
Hienoa, hienoa! Enemmän tällaista!

Mies ei ole pelannut yhtään ottelua Suomessa kymmeneen vuoteen ja sarjan alkuun on yli kuukausi, mutta kylänraittiilla ympäri Suomea ollaan jo julistamassa kansannousua.

Juuri tällaista tässä tarvitaan, ei mitään per-----n "mä vaan pelaan sitä omaa peliä ja katotaan sitten mihin se riittää"-pelleilyä.

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Helenius kaukalopallon kannattaja??

Ainoa asia mikä minua yllätti Heleniuksen haastattelussa oli kovien taklausten kieltäminen Jokeri pelaajia kohtaan. Eikö jääkiekko olekaan kontaktilaji?

Sam#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
TosiFani: et sitten jaksanut lukea tekstiä kokonaan?

"Mä olen valmis tappelemaan SM-liigassa kahdessa tapauksessa. Silloin kun joku tekee Jokereiden pelaajille jotain todella hölmöä. Ja silloin kun joku tulee haastamaan. Sanon sen ihan avoimesti, että kummassakaan tapauksessa en epäröi hetkeäkään, en kertaakaan. Silloin otetaan hanskat ja kypärä pois ja katsotaan mistä kana pissii"

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Luin koko jutun

Näin juttelee Helenius JA:n jutussa:

"- Tästä eteenpäin Jokereiden tähtipelaajat on syytä jättää kokonaan rauhaan. Yhtään todella kovaa taklausta en tule katsomaan läpi sormien. Jos joku taklaa kovaa Jokereiden tähtipelaajia, on aivan sama, oliko taklaus puhdas vai. Taklaaja vastaa siitä minulle. Korkeintaan yksi varoitus ja jos ei se auta, sen jälkeen tulee aina kutsu, josta ei ole perääntymistä, Helenius sanoo vakavana ja juuri sen näköisenä, että uskon kapteenin pitävän huolen omistaan."

Eikö Helenius kiellä selvästi Jokereiden pelaajiin kohdistuvat kovat taklaukset ?

"...on aivan sama, oliko taklaus puhdas vai. Taklaaja vastaa siitä minulle."

Näin ollen Helenius haluaa jatkaa SM liigan linjalla siirtää jääkiekkoa kohti kaukalopalloa.

Muksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Luin koko jutun

Viestin lähetti TosiFani
Eikö Helenius kiellä selvästi Jokereiden pelaajiin kohdistuvat kovat taklaukset ?
Joku muukin taisi olla tuota mieltä, mutta ei se ole ihan sama asia kuin se, että Arto Ensimmäinen on ne taklaukset kieltänyt. Katsokaas, Heleniushan voi kieltää ja sanoa mitä huvittää - sitten vasta katsotaan mitä muut tekevät. Vai saadaanko me Kanada-malja nyt saman tien makkarakannuksi, jos Stathos kieltää maalinteon HIFK:n maaliin?

Ja joo. Oikeaa asennetta Heleniukselta, showta kehiin jo kuukausia ennen shown alkua.

Bauer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool
Viestin lähetti Ted Raikas
Mielenkiintoista puhetta myös Nielikäisen kohdalla. Toivon totisesti että Pasi saa sopimuksen SaiPaan. Voisi tulla hegemoniakamppailuihin Jokerit-SaiPa/SaiPa-Jokerit lisää väriä entisestään... ;)

Älä muuta sano..Nielikäinen vs.Helenius olisi aika hauskaa katsottavaa.

DanC

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, Bleg, ACM
Hän jokeria taklaa, hänet noudetaan,
noudetaan ja pannaan maksamaan.
Alla Helgen silmien verenhimoisten
hän etsii etuhampaitaan todetaan:
Oikeus on voittanut taas.

Narritähtee koukkaa, hänet noudetaan,
noudetaan ja pannaan maksamaan.
Alla Helgen silmien kylmien
hänet jäältä kannetaan todetaan:
Oikeus on voittanut taas.

Oikeus on voittanut taas
Silmä silmästä ja rauha on maass'
Oikeus on voittanut taas, mut'
miksi Urpo repii harvoja hiuksiaan ?

(Sävel : Hassinen Kone - Oikeus on voittanut taas)

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy