Salibandyn puulaakista..

  • 1 274
  • 5

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Eli tuon futis puulaaki-ketjun innoittamana pistin pystyyn tällaisen ketjun salibandystä.

Eli eli, löytyykö jatkiksesta paljon salibandyn koluajia? Ja miltähän tasolta?

Itse on tullut pelailtua junnuissa mm. HIFKin ja Agricolan Stagan riveissä. Lupaava ura katkesi polviongelmiin, mikä on kyllä vituttanut suuresti jälkeenpäin. Tälle vasta päättyneelle kaudelle perustettiin kaveriporukalla joukkue kutoseen taistelemaan noususta sarjaporrasta ylemmäs ja vituiksihan se meni, ainakin alku. Loppukaudesta menikin paljon paremmin ja sarjan yhdessä kovimmista lohkoista sijoituimme kärkipäähän. Lohko osoittautui todella hyvähenkiseksi ja tänään pelataankin varmaan suomen salibandyn sarjoissa ennennäkemätön lohkon sisäinen allstar-ottelu johon itsekin osallistun pelaajana. Löytyykö kenties täältä muita tuohon otteluun osallistuijia?

Mutta juu, kutosesta löytyy taitavia pelaajia ja taso on hyvissä peleissä ihan kohtuullista. Pelin tempo on sopivan löysää, kuka sitä nyt itseään rupeaisi siellä loppuun kuluttamaan???
 
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo.
Onhan tota säbää tullut pelattua ala-asteesta lähtien. Vuodesta 1998 lähtien oon skulaillut kaveriporukassa, jonka kanssa ollaan noustu 6.divarista 3.divariin.

5.-6.divarit on aika heikkotasoisia, mutta nelosessa joutuu jo suht tosissaan vetämään. 3.divarissa ei löysiä pelejä enää olekaan.
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
jep pelailtu on, tosin ei moneen vuoteen, ensikaudella takaisintulo?

Itse kannan joukkueen jäähykuninkaan viittaa, vieläkin ja pelejä on suhteellisen vähän muihin, varrattuna, Toki pisteitäkin on tullut pakkina hyvin, suhteessa joukkueen tasoon. Olen siis tyytyväinen "uraani" ;) Itse olen keskittynyt tosin viimeaikoina kiekkoon ja rullikseen.
 

Corkscrew

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Noh, salibandyhan on hyvin pitkälle samanlaista kuin jääkiekko, sillä erolla että suoranainen taklaaminen on kielletty. Kuitenkin taitava säbä-pakki voi blokata hyökkääjän aivan kuten jääkiekossa, ja toisaalta hyökkäyspäässä kuviot saattavat sujua kuin Pärssinen-Harkins-Kuhta-ketjulta, joten ei muuta kuin nauttimaan. Ja jos syötöt eivät kuitenkaan napsu lapaan kuin Brett Harkinsilta konsanaan, voit aina lyödä suutuspäissäsi mailasi poikki vaikkapa vastustajan reiteen, ja silmät ymmyrkäisinmä väittää että yritit osua tuohon pelivälineistä jaloimpaan, sählypalloon. Näin sitten sovitellaan orastanut joukkotappelu, ja jälleen jatketaan puulaakipeliä kuin mitään ei olisi tapahtunut. Tämä kuitenkin tästä, ensi kerrallla selvin päin.
 

Hamraan

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ottawa Senators, Edmonton
Viestin lähetti King
. Löytyykö kenties täältä muita tuohon otteluun osallistuijia?

Ehkä osasit arvata että se SaiPa veskari täältä saattaisi löytyä. :)
Oli aika kokemus pelata täydet 20 minuutin erät. Toisen erän jälkeen olin jo ihan lopussa, kuten näytti olevan meidän kenttäpelaajatkin, ainakin siltä se näytti. 2 erää vietiin peliä aika
hyvin vastustajan päädyssä, mutta sitten tuli joku stoppi.
Pari viimeistä kuukautta on muutenkin mulla menneet pelit aika
huonosti, vire kadonnut. Onneksi kausi loppunee kohta.

Nousu tuli meille, odotinkin sitä, sillä tiesin kutosen tason parin kauden takaa ja viime kausi vitosessa. Joten pelaajien taitotason tuntien odotin nousua.

Missä joukkueessa pelasit?

Mä itse olin käynyt pelaamassa aikasemmin päivällä 1,5h sulkapalloa, että liikuntaa tuli harrastettua eilen, nyt on joka paikka kipeenä. :)
 

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Re: Re: Salibandyn puulaakista..

Viestin lähetti Hamraan
Missä joukkueessa pelasit?


SC-RR:ssä. :) Itseltänikin meni tuo ko. Allstarpeli vähän niin ja näin, kun iski edellisenä päinänä flunssa ja perjantaina tuli syötyä viimeksi puolenpäivän aikaan, että kunto loppu kummasti siinä pelin puolessa välissä, niin tosin näytti loppuvan koko joukkueeltakin. Mutta oli ihan mukava tapahtuma ja yksi pelaaja oli ylitse muiden, mikä ei kyllä järin suuri yllätys ollut. :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös