Viestin lähetti Bast
Sain eilen sähköpostissa kaverilta mainion mpegin. Siinä USA:n yliopistoliigan Michigan Wolverinesin pelaaja tekee vastustajan maalin takana Tähkät eli kaappaa näppärästi kiekon lapansa päälle ja kiepauttaa lätkän maalin takaa reppuun salibandystä tutulla ilmaveivillä. Olen yrittänyt paikallistaa videopätkän alkuperää, jotta voisin laittaa tänne linkin. Onko joku muu nähnyt saman videon?
Viestin lähetti Bast
Olen sitten pahasti jälkijunassa. Minulle tuo oli uusi filmipätkä ja luulin kertovani uutisen. Sen sijaan teinkin itsestäni hölmön. Voi minua!
Viestin lähetti Kempes
Suomen koutsi teki itsestään täydellisen idiootin. Kenkää tuollaiselle taktikolle ja heti. Nyt pelataan MM-kisoja eikä säästellä pelaajia.
Viestin lähetti Susi Mikkolainen
Tähkällä on maailman kovin ranneveto ja se menee lähes poikkeuksetta kohti maalia. En tiedä muita, jotka yli puolesta kentästä laittavat lämärin tasoisen vedon aina yhtä tarkasti kohti maalia. Muitten vedot ovat onnettomia suupaisuja Tähkään verrattuna.
Viestin lähetti Bast
Olen sitten pahasti jälkijunassa. Minulle tuo oli uusi filmipätkä ja luulin kertovani uutisen. Sen sijaan teinkin itsestäni hölmön. Voi minua!
Viestin lähetti Susi Mikkolainen
Tähkän ammattimaisuudesta ja asenteesta ja asemastaan joukkueessa kertoi myös toisen finaalin aikalisä. Koutsi (todella kokenut ja KOVA) sanoi, että kuudella pelataan loppu. Tähkä totesi, että tehdään me se maali viidelläkin. Koutsi sanoi: selvä. Valitettavasti Tähkä sai penaltin ja homma kusi.
Viestin lähetti n0lla
Eli tänään sitten "unelmafinaali" Suomi-Ruotsi.
Viime pelissä Suomi pelasi hyvin melkein läpi koko pelin, alkua lukuunottamatta, eli vire on ihan hyvin kohdallaan.
Ruotsi vuorostaan on ollut kova maalinteossa, mutta Ruotsi ei ole vielä pelannut juurikaan kovia otteluita, mikä on Suomen kannalta hyvä, sillä Suomi voi nyt ihan hyvin yllättää ja mennä alussa muutaman maalin johtoasemaan.
Jännitystä siis tiedossa. Matsi alkaa 17.00 ja lähetys YLE:ltä klo. 16.50.
Ja taisipa vielä olla niin että Tähkä oppi ilmaveivin juuri nimenomaan Leggiltä kun hän oli nähnyt videon.Viestin lähetti Taze
Ehkäpä esitin asiani turhan kärkevästi, pahoitteluni.
Maali on todellakin useamman vuoden takaa (olisiko 95-96 tai jotain) ja tuli tuolloin mm. NHL Power Weekissä (tai mikä se nyt tuolloin olikaan). Komea maali todellakin, eikä sinänsä mikään aiheeton muistus kenellekään.
Tässä vielä linkki Leggin tilastoihin.
Editoin linkin oikeaan osoitteeseen.