Playoffeja on tullut enemmänkin nyt seurattua, eilen Mosalla oli aika trilleri ja Erän pelit nyt on yhtä viihdyttäviä aina muutenkin. Pakko sanoa että liigasähly on mennyt valtavasti eteenpäin ja parhaat pelit on nykyään huippukovia matseja. Itse viihdyn paljon paremmin hyvässä säbämatsissa kuin hyvässä lätkämatsissa ja se on jo paljon sanottu.
Jep, itse olen huomannut saman piirteen. Noin 9 liigamatsia on tullut tänä vuonna tullut käytyä katsomassa, enkä kertaakaan ole joutunut pettymään. Tunnelmaakin mosalla on kuitenkin jonkinverran.
Yksi pääsyy viihdyttävään peliin Mosalla on tämä pelialusta, mikä mahdollistaa kauniin syöttöpelin, mikä osaa olla kyllä varsinkin kotijoukkueen pelissä erittäin viihdyttävää. Harmi sinänsä, että katsomot ovat niin pienet, eikä käsittääkseni TV-kameratkaan mahdu sinne. Muuten olisi hyvä paikka vaikka TV-pelille.
Kotijoukkue Erää on siis tullut pakostakin seurattua enemmän, joten pakko kehua joukkueen ykköskenttää. Helenius-Niiranen-Laitila on kyllä pelannut uskomattomasti yhteen ja hyökkäyspään peli on nauttittavan näköistä.Lisäksi Naumanen on pelannut maalilla hyvin, maajoukkue ainesta parin vuoden sisällä(?)
Saas nähdä vaan miten tuo Josba kaatuisi, aika pahalta näyttää, Josba on kuitenkin pelannut pelottavan vahvasti kotonaan. No jos perjantaina kurssi saataisiin käännettyä ratkaisevasti, niin ei kahden helsinkiläisjoukkueenkaan finaali olisi niin kaukaa haettua.
TPS on kyllä ollut positiivinen yllätys, mikäs olisikaan mukavampaa kuin manselaisten tiputtaminen laulukuoroon. Kovin vaisu oli nimittäin Classic tv-pelissä eikä näytä kurssi muuttuneen.
Trackers-SPV on myös paha sarja. SPV hankki kotiedun itselleen hakemalla voiton Kalvolan hornankattilasta. Saas nähdä, miten käy, epäilen kuitenkin Seinjoen jatkavan.
Näin ollen Erällä on selvästi pahin tämän hetkinen vastus Josba. Jos Joensuun ylpeys saataisiin kaadettua, tie finaaliin näyttäisi olevan lähes katettu. Tai no helpompi ainakin kuin ennen poffeja ajatellessa. Tosin Classicin pitäisi hävitä kerran vielä, eikä SPV:nkään jatkoonmeno pahitteeksi olisi.
elämme jänniä aikoja...