Salamat - K-Vantaa 6.3 2004 4-0

  • 655
  • 2

oka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen kiekko
Ei näköjään auta vaikka hallitsee kenttätapahtumia jos maalintekotilanteessa kädet jäätyvät järjestään, kyllä sääliksi kävi KiVan pelaajia. Tollaisella yrityksellä olisi nyt sentään yhden maalin suonut.

KiVan veskari Niemi oli kyllä tässä pelissä aika vaisu. Aina jäihin ja ylämummot vapaina ja tämänhän Salama-pelaajat ilmeisesti tiesivät, taisi mennä 3 maalia neljästä mummoihin.

Kiitokset Ruutanoille, toitte lisäväriä jäyhään Knummelais-katsomoon. Meillä tämä fanikulttuuri on vielä alkutekijöissä, mutta kehittymään päin kumminkin.

Taisi mennä Iippo Suutariselta käsi romuks, ainakin oli kantositeessä matsin jälkeen.

Muuten Salamoiden peli oli aika hyvin kuosissa, kunhan saadaan puolustukseen vielä Mikko Sairanen sairastuvalta niin voidaan alkaa virittelemään playoff-pommia...
 

osh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Salamat
Olin varsin tyytyväinen Salamoiden eiliseen oman pelin hallintaan. Ei sorruttu Suomi-sarjasta tuttuun yksin laidasta läpi -kiekkoon vaan hyökkäykset olivat poikkeuksetta koko porukan rakennelmia. Sillä tyylillä syntyi 3-4 komeata maalia eilenkin. Tekee mieli sanoa, että joukkueen peli on kypsynyt melkoisesti kauden aikana.

K-Vantaan kentän hallinnasta voi todeta, että hallintaa on monenlaista. Tällä kertaa se perustui uskomattomaan adrenaliinimäärään, vauhtiin ja kovaan henkilökohtaiseen suorittamiseen. Ei Tervon torjumista laukauksista kovin monet tulleet hyökkäysten juonikkuuden seurauksena, ihmepelastuksia ei tarvinnut tehdä. Tuuria (vai taitoa) Tervolla oli siinä, että räkäpaikoista ei syntynyt räkämaaleja. K-Vantaan ylikierroksilla käynyttä peliä kuvaisi torjuntatilastoja paremmin laukaisutilasto, laukauksia oli varmasti moninkertainen määrä, mutta kun yhteenkään ei keskitytty..

Mukavaa oli hallissa, Ruutanat toi mukavaa sykettä. Toki itse olen viihtynyt kaikissa Kirkkonummella pelatuissa K-Vantaa -otteluissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös