Salama44 kirjoitti:
Sopimusten ylläpito on jatkuvaa toimintaa ja niiden ajantasalla pitäminen vaatii paljon määrätietoista työtä. Minä itse käännän katseeni ja toiveeni Salamoiden uuteen toimitusjohtajaan ja toivon, että hän onnistuu tehtävässään. Riittävän laaja tukijajoukko voi olla jopa vähemmän riskialtis kuin muutamaan isoon sponsoriin nojaaminen.
Tismalleen näin! Älkää nyt vaan missään nimessä kukaan kuvitelko, että
toivoisin Salamoiden häipyvän Mestis-kartalta; kaikkea muuta!! Oma nappula pelaa pikkujunnuissa ja mikäs sen hienompaa on kuin katsella ylöspäin oman seuran edustusjoukkueen pelaajia ja haaveilla olevansa joskus "Immo tai Simo"...
Mutta tuohon yllä olevaan kommenttiin => Natusen Ripa (ex.TJ) lanseerasi Salamat Hockey Poolin syksyllä ja sai mukaan ison joukon Kirkkonummen ympäristössä toimivia yrityksiä ja jopa yksityishenkilöitä. Panostus oli pieni (oliko 200 Escudoa), mutta ajatus Ripalla lienee ollut se ainoa oikea; saada pienellä alkupanostuksella mukaan paljon jengiä ja sitä kautta ehkä joku heistä olisi halukas tulevaisuudessa laajentamaan yhteistyötään Salamoiden kanssa. Ennen joulua Salamat tarjosi Hockey Poolin porukalle joulupuurot ja tätä kautta mahdollisuuden tutustua ja "verkottua". Ripa jätti tehtävänsä vuoden vaihteessa ja tällöin (olen antanut itselleni kertoa) oli suunnitteilla paljon erilaisia tapahtumia Hockey Poolin ympärillä; joku liukkaan kelin ajokurssi nyt ainakin + erilaisia Hockey Pool-tapahtumia otteluiden yhteydessä.
Ripan lähdettyä aiempien kausien MV-koutsi ja Kirkkonummen liikunnan monitoimimies P. Oksanen otti vastuulleen ottelutapahtuman hoidon ja TJ:n hommat käsittääkseni kaatui Kulmalan Markun niskaan. Tämän jälkeen esim. Veikkausraadissa on istunut kirjava joukko kaikenlaista väkeä, kaiken huippuna Salamoiden loukkaantuneita pelaajia:D Jos näin jälkikäteen viisastelee niin olisiko mahdollisesti kannattanut ottaa tuohon raatiin nimenomaan näitä Hockey Poolin kumppaneita, koska jos olen oikein ymmärtänyt tuon joulupuuron jälkeen kukaan ei ole vienyt Poolin asioita eteenpäin => oli aika kallista puuroa? Fiilis monella Pooliin kuuluvalla on tällä hetkellä se, että Salamat rahastivat heiltä ilman mitään vastinetta...
Toivon todella sydämestäni, että Salamat saa talousasiansa kuntoon ja ens kaudellakin edustusjoukkue toimii junnujen esikuvana, mutta ikävä kyllä tällä hetkellä aika huonolta näyttää. Nämä suuret paikalliset tukijat on lypsetty aikas kuiviin ja uusia on liki mahdoton löytää (eikä tuollaisella Hockey Pool-touhulla ikinä uusia saadakaan). Tätä taustaa vasten esitin tuon kommentin / arvioni Teemun ja Markun panostuksen välttämättömyydestä!
Huomenna mennään kannustamaan KiVa kumoon, vai kuinka??