Missäpäin tämä Salmela nyt sitten vaikuttaa? Kun ei ole pelannut, eI ollut pelaajatapaamisessa eikä ole ilmoitettu loukkaantuneeksi?
Rotaatiossa tai sitten loukkaantuneena, ei noista loukkaantumisista ole vuosiin ilmoitettu täysin täsmällisesti, kun niistä ei edes lain mukaan saisi ilmoittaa ellei pelaaja anna lupaa. Oli miten oli, Eronen palasi vihdoin takaisin ja Heiskanen on ollut niin vakuuttava ettei Salmelalle näemmä löydy paikkaa, Teppo on Taimen parina, koska Teppo taitaa olla puolustuspäähän Salmelaa varmempi.
Taimen minä olisin kyllä itse vaihtanut Salmelaan jos Saku on ehjänä, Taimi on ollut todella heikko tämän alkukauden. Taimelta ei kannata odottaa huikeaa omanpään peliä, koska on kiekollinen pakki, mutta se että on onnistunut olemaan kokonaisuutena IFK:n tähän mennessä heikoin pakki niin on jo saavutus sinänsä. Tähän mennessä meidän 1.YV-pakin tarjonta YV:llä on ollut 0-vedot viivasta.
Salmelan rooli on ehjässä kokoonpanossa 3.parin kiekollinen pakki, joten muuten kuin potentiaalin osalta vertailu Auvituhun on turhaa, Eronen on se 2.parin kiekollinen pakki. Salmela on mun silmään hoitanut roolinsa varsin hyvin, jos miettii paraniko vaihtamalla (Taipalus), niin parani todellakin. Kuten käyttäjä Kantor tuolla edellisellä sivulla arveli, ehkä se uusi kaveri saa helpommin paskaa niskaansa. Varsinkin kun se uusi kaveri ei ole edes samalla tavalla oma kasvatti kuin vaikkapa Teppo.
E: Korjattu.