Sama homma. Ässien karsintavuodesta lähtien (08-09) olen Sakkea haaveillut Jokereihin joka vuosi. Melkein kymmenen vuotta siinä menikin, että saatiin kaveri roudattua Ilmalaan. Tervetuloa!Minä olen toivonut tätä alkuperäistä Dominaattoria jo vuosia Jokereihin.
Samaa katselin tänään ja jo Spartak-matsin jälkeen. En ymmärrä että miten jotkut kannattajat olivat jo epäileväisiä edellisen matsin jälkeen Salmisen suhteen. Montakohan kertaa tänäänkin meinasi puikahtaa läpiajoon? Varmaan 5 kertaa ja pari kertaa pääsikin. Jakeli myös loistavia passeja. Eikä ole mikään kukkakeppi kyllä siellä kentällä, hyvin pitää puolensa.Jotain positiivista niin Salminen alkaa olla tulessa. Alati vaarallinen hyökkäyspäässä. Maalejakin alkaa tulla tällä menolla hyvinkin pian.
Ehkä pieni hailait-pätkä antaa edes jotain osviittaa: Sakari Salminen KHL - YouTubeMinkälainen pelaaja tämän Salmisen olisi tarkoitus olla? On ollut minulle aina täysin outolintu. Ilmeisesti taitava, vikkelä ja kädellinen, mutta
- Minkälainen on laukaus?
- Onko enemmän pelitekijä vai snaipperi?
- Onko kokoisekseen vahva, esim. kiekon suojaajana?
- Miten YV-pisteet koostuvat ja miltä paikalta ne ovat syntyneet?
Kysyn näitä koska Salminen
- Ei juuri lauo
- Ei hakeudu maalintekopaikkoihin eikä löydä syöttösuuntia
- Ei viihdy kiekolla
- Välttelee vastuuta YV:lla
Ehkä pieni hailait-pätkä antaa edes jotain osviittaa: Sakari Salminen KHL - YouTube
Taitava maalintekijä, ehkä noin Salmista on joskus kuvailtu.