Sieltä se pinna tuli ekaan maaliin. 424 peliä 300 pinnaa (tällä hetkellä).Salmisella on 299 pinnaa tehtynä runkosarjassa. Joko tänään tulisi piste numero 300, saa toki tehdä useammankin
Ens kaudella sit seuravaa satanen rikki.
Jos SM-sarja lasketaan mukaan niin reilu 150 pelaajaa on tehnyt +300 pistettä. 400 pts tehneitä on 66, 500 pts tehneitä 27, 600 pts tehneitä 9 ja 700 pts rikkoneita kaikki neljä eli Ojanen, Java, Hakki ja Reijo Leppänen. (Näin siis ilman tämän kauden pisteitä. Kuusela on aika liki nousta kans kerhoon.Viime kausilla on tahti hieman hiipunut, mutta harvassa on ne kaverit jotka liigassa on 300 pinnaa tehneet.
Onnea.
Kauhian höveliä kun tekivät molemmat kaksi pistettä.Janne Laukkanen oli räimässyt hövelisti Sakelle alumnien ykköstähden. Eriksson oli kakkonen.
Ehtii hyvin nappaamaan miinuskeisarin viitan vielä, eikä tee edes tiukkaa. Loput pisteet ylivoimalla ja perus Sakkea 5v5 pelissä niin paikka on varma.Sakke ottaa taas vaihteeksi kultakuupan itselleen Barachilta tehoilla 6+19=25
Pieni tilastopala: Liigassa on tällä kaudella pelannut 496 kenttäpelaajaa. Sakke on -16 lukemallaan +/- tilastossa sijalla 491. Yksi SaiPan ja neljä JYP:n (O'Brien jo poistunut Liigasta) pelaajaa on enää hänen alapuolellaan.
Aika karmea on tuo +- mutta kuinka monta on Saken vika tai monellekko olisi itse voinut jotain tehdä? Sanon että yli puolet on sellasia mille ei itse voi yhtään mitään.Salminen 52. 7+25= 32 -20
Ei kritiikkinin niinkään kohdistunut Salmiseen, vaan palstan "asiantuntijoihin". Eipä ne kaikki Meyerinkään miinukset hänestä johtuneet. Mutta tuollainen 42p kauteen on kuitenkin kohtuullisen vaikeasti korvattavissa ja täällä kaveri naurettiin pihalle.Aika karmea on tuo +- mutta kuinka monta on Saken vika tai monellekko olisi itse voinut jotain tehdä? Sanon että yli puolet on sellasia mille ei itse voi yhtään mitään.
Lisäksi Sakkella 15 kpl 2 minuuttisia. Näistä 4 aikaan vastustaja tehnyt maalin.Aika karmea on tuo +- mutta kuinka monta on Saken vika tai monellekko olisi itse voinut jotain tehdä? Sanon että yli puolet on sellasia mille ei itse voi yhtään mitään.
Ei kaikki miinukset välttämättä ole suoraan Sakken vika puolustuspelissä. Siltikin Sakke saa kantaa miinuksistaan syyllisen viittaa ihan hyvällä omallatunnolla. Sakken hyökkäydpeli on hyvin kestämättömällä pohjalla ja se ajaa koko kentällisen pelin ongelmiin. Puolustuksenkin kannalta on erittäin tärkeää, miten hyökkäykset päätetään. Sakken ollessa kentällä hyökkäykset päätetään...tai oikeastaan ennemminkin päättyy usein erityäin huonoissa asemissa. Tästä syystä miinukset eivät ole vahinko, eikä tilastoharha.Aika karmea on tuo +- mutta kuinka monta on Saken vika tai monellekko olisi itse voinut jotain tehdä? Sanon että yli puolet on sellasia mille ei itse voi yhtään mitään.
Kyllä Kärki on se suurin syy kentän ongelmiin ja Meyerin ongelma oli että veti liian pitkiä vaihtoja Wännströmin kanssa eikä jaksanut puolustaa enää. Tai sitten se ei vain kiinnostanut.Ei kaikki miinukset välttämättä ole suoraan Sakken vika puolustuspelissä. Siltikin Sakke saa kantaa miinuksistaan syyllisen viittaa ihan hyvällä omallatunnolla. Sakken hyökkäydpeli on hyvin kestämättömällä pohjalla ja se ajaa koko kentällisen pelin ongelmiin. Puolustuksenkin kannalta on erittäin tärkeää, miten hyökkäykset päätetään. Sakken ollessa kentällä hyökkäykset päätetään...tai oikeastaan ennemminkin päättyy usein erityäin huonoissa asemissa. Tästä syystä miinukset eivät ole vahinko, eikä tilastoharha.
Meyer on erinomainen verrokki. Molemmilla on hyvin samankaltaisia ongelmia.
Ei ollut Sakke pistepörssin top 15 mies tällä kaudella. Lähellä oli. Oli melkein top 50. Sijoitus oli 51.Kiinni!
Likel ei killata muuta ku Raumal. Laitan rahat tulemaan mobile payllä.Ei ollut Sakke pistepörssin top 15 mies tällä kaudella. Lähellä oli. Oli melkein top 50. Sijoitus oli 51.
Laitetaanko tilinumeroa vai mobilepay vai mikä? Puhelinnumero sulla varmaan onkin.
Viime kauden päätteeksi kuulin sellaista juttua, että olisi lopettamassa uransa. Ei löydy kipinää enää.Onko Salmisen tulevan kauden osoitteesta liikkunut huhuja? Ei kai nyt ole lyömässä luistimia naulaan vielä 34-vuotiaana kuitenkaan?