OJa Blackie, Arnold tuolla heitti ilmoille läpän, että Kivenmäki veisi pistepörssin ja tässä missiossa Salminen ja mm. Tähtinen toimivat vetoapuna.
Niin, kukin voi itse päätellä viestistäni tarkoitinko Ässien pistepörssiä vai jopa koko SM-liigan. Riippuu vähän mistä roikkuu, kuten bruukataan sanoa.
Mutta tähän voisin tarttua, että tekeekö Sakke enemmän pisteitä kuin vaikkapa Aaltonen-Fogström-Nabb kolmikko. Salmisen pisteiksi veikkasin jo aiemmin tässä ketjussa 20-29, ja siihen uskon edelleenkin. Ja uskoisinpa myös, että A-F-N yltävät VÄHINTÄÄN samaan kuin Salminen ensi kaudella.
(...)
Ja jos tätä "Ihmeneloset" juttuasi korjataan ja Virtalan tilalle vaihdetaan Mustonen, olen asiastani entistä varmempi ;)
Eli pistetään muistiin ja katsellaan myöhemmin kauden edetessä tilannetta, eikö vain Arnold?
Mustonen tekee aikuisten oikeasti läpimurtonsa SM-liigassa ensi kaudella. Tekee "haatajat" ja pamauttaa nimensä maajoukkueeseen. Ei se turhaan Mestiksen pörssiä aikoinaan voittanut.
Nabb on turhake. Floppi, flopimpi kuin muuan Aki Heino aikoinaan Porissa. Fogströmille luodaan kovaa vastuuta Lukossa. Kestääkö potta, olen vähän pessimistinen. Aaltonen on ihan jees junnu, jolle toivoo värikästä uraa. Ensi kaudella vasta aloitetaan sitä äijien mukana. Ja Virtala. Juu juu, vanha raumlaine tiedetään tiedetään, mutta ei ole pahemmin peleillä juhlinut liigatasolla.
Siitä tämä Ihmeneloset, koska jokaiselle ladotaan Lukossa isohkoa roolia tulevaksi kaudeksi. Salminen on lähempänä tähteyttään, vaikka ei sekään valmiina eteen tule kuin Manulle illallinen.
Joo katsellaan, kuinka käy.