Sairastupaketju

  • 32 651
  • 139

Tj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Melchester Rovers
Tähän otsikkoon voitaneen päivittää JYPin loukkaantuneet pelaajat, vammat ja niiden toipumisennuste (jos sellaista tiedetään).

Tommi Nikkilä (jouluun asti)
Henrik Forsberg - olkapää (syyskausi?)
Tuomas Mikkonen (nivus?)
Arsi Piispanen (?)
 
Viimeksi muokattu:

vsop

Jäsen
Tj kirjoitti:
Tähän otsikkoon voitaneen päivittää JYPin loukkaantuneet pelaajat, vammat ja niiden toipumisennuste (jos sellaista tiedetään).

Tommi Nikkilä (jouluun asti)
Henrik Forsberg - polvi (syyskausi?)
Tuomas Mikkonen (nivus?)
Arsi Piispanen (?)

Henrik Forsbergin olkapäitä on operoitu, näin olen itse kuullut.
 

Hele

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
kimmo kirjoitti:
Siellähän tuo Mikkonen viiletti kuin vasa laitumella.
vsop kirjoitti:
Hienoa, että Mikkonen on kuitenkin siis terve. Lääkäri on siis todennut miehen terveeksi.


Radio Jyväskylän haastattelema Matti Alatalo sanoi, että Mikkosta odottaa nivusleikkaus.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Hele kirjoitti:
Radio Jyväskylän haastattelema Matti Alatalo sanoi, että Mikkosta odottaa nivusleikkaus.
Huomenna selviää joudutaanko leikkaamaan. Mikkosen vamma on siinä mielessä ikävä ettei se ole parantunut kunnolla. Pelata pystyy muttei 100%:ssa kunnossa ole Mikkonen ollut vähään aikaan. Mikkonen ei lähde muun joukkueen mukana Sveitsiin.
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Jos Mikkosen nivus leikataan, sehän tarkoittanee sitten että DJ:n syyskausi on käytännössä paketissa. Eli pitkä-aikaisia loukkaantumisia olisi jo 3 kpl, joka on aika paljon.

Lisäksi Salmu on poissa, vahvistamattomien tietojen mukaan olkapää reistaa. Vamman laadusta ja paluuennusteesta ei tietoa, kuten ei siitäkään lähtikö Sveitsiin muun joukkueen mukana.
 

kummitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Köpi kirjoitti:
Jos Mikkosen nivus leikataan, sehän tarkoittanee sitten että DJ:n syyskausi on käytännössä paketissa. Eli pitkä-aikaisia loukkaantumisia olisi jo 3 kpl, joka on aika paljon.

Lisäksi Salmu on poissa, vahvistamattomien tietojen mukaan olkapää reistaa. Vamman laadusta ja paluuennusteesta ei tietoa, kuten ei siitäkään lähtikö Sveitsiin muun joukkueen mukana.

Niin on. Jos/kun loukkaantumisia tulee syksyn mittaan lisää, kyllä tarvetta olisi useammallekin pelaajalle, kuin Immosen stuntille. Mikkonen ei tuon ylemmän viestin mukaan ole Sveisissä mukana.
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
kummitus kirjoitti:
Niin on. Jos/kun loukkaantumisia tulee syksyn mittaan lisää, kyllä tarvetta olisi useammallekin pelaajalle, kuin Immosen stuntille. Mikkonen ei tuon ylemmän viestin mukaan ole Sveisissä mukana.

Eikä pelaa ainakaan ennen maaottelutaukoa marraskuussa, jos nimimerkki vsopia on uskominen Lucas Lawson-ketjussa. Eli ilmeisesti puukosta on tullut. Harmittava takaisku jo ennestäänkin JYP:n heikoimmalle osa-alueelle.
 

Nshr

Jäsen
kummitus kirjoitti:
Mitäs tämä nyt oikein tarkoittaa?!? Näitkö Immosta Matsibaarissa?

Yksinkertaisesti se tarkoittaa sitä, että 14 (neljätoista) pelaajaa on loukkantuneena. Tai ainakin vielä viime perjantaina oli.
 

kummitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
SS#31 kirjoitti:
Yksinkertaisesti se tarkoittaa sitä, että 14 (neljätoista) pelaajaa on loukkantuneena. Tai ainakin vielä viime perjantaina oli.

No onko sinulla mitään lähdettä josta tämän voisi tarkastaa? Kenelle JARKKO IMMONEN on näin virkkonut ja missä tilanteessa? Uskotko sinä muka itse tällaiseen uutiseen?
 

Nshr

Jäsen
kummitus kirjoitti:
No onko sinulla mitään lähdettä josta tämän voisi tarkastaa? Kenelle JARKKO IMMONEN on näin virkkonut ja missä tilanteessa? Uskotko sinä muka itse tällaiseen uutiseen?

Jarkko Immonen on kertonut allekirjoittaneen isälle, että peräti 14 pelaajaa on loukkaantuneena. Jos on vielä jotain epäselvää, laita vaikka yksityisviestinä, ettei tästäkään ketjusta mitään chattia tule.
 

kummitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
SS#31 kirjoitti:
Jarkko Immonen on kertonut allekirjoittaneen isälle, että peräti 14 pelaajaa on loukkaantuneena. Jos on vielä jotain epäselvää, laita vaikka yksityisviestinä, ettei tästäkään ketjusta mitään chattia tule.
Eiköhän tämä asia kiinnosta kaikkia Jypistä kiinnostuneita, miksei sitä voisi tässä puida. Jos tuo pitäisi paikkansa, niin tilannehan olisi katastrofaalinen. Joku on nyt jekuttanut sun isukkia, sun isukki on jekuttanut sua, tai sinä jekutat meitä. Miksi ihmeessä Immonen olisi pitänyt kirjaa kaikkien Jyp-pelaajien vaivosta. Onko sinulle kerrottu ketkä näitä loukkaantuneita olisivat ja tietoa vammojen laadusta? Loukkantumisten syytkin kiinnostaisivat. Miksi ihmeessä tämä keskustelu pitäisi käydä piilossa faneilta? Kyllä tämä vähän haiskahtaa, mutta en oikein tiedä vielä mille...
 

Nshr

Jäsen
kummitus kirjoitti:
Eiköhän tämä asia kiinnosta kaikkia Jypistä kiinnostuneita, miksei sitä voisi tässä puida. Jos tuo pitäisi paikkansa, niin tilannehan olisi katastrofaalinen. Joku on nyt jekuttanut sun isukkia, sun isukki on jekuttanut sua, tai sinä jekutat meitä. Miksi ihmeessä Immonen olisi pitänyt kirjaa kaikkien Jyp-pelaajien vaivosta. Onko sinulle kerrottu ketkä näitä loukkaantuneita olisivat ja tietoa vammojen laadusta? Loukkantumisten syytkin kiinnostaisivat. Miksi ihmeessä tämä keskustelu pitäisi käydä piilossa faneilta? Kyllä tämä vähän haiskahtaa, mutta en oikein tiedä vielä mille...

Kuten jo ensimmäisessä viestissä mainitsin, vammat ovat vain jotain ruhjeita. En tiedä muuta kuin sen, että 14 pelaajaa on loukkaantuneena. Voidaanhan me täälläkin "tapella". Ei siinä mitään (hymiö).
 

kummitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
SS#31 kirjoitti:
Kuten jo ensimmäisessä viestissä mainitsin, vammat ovat vain jotain ruhjeita. En tiedä muuta kuin sen, että 14 pelaajaa on loukkaantuneena. Voidaanhan me täälläkin "tapella". Ei siinä mitään (hymiö).

Mistä tappelusta nyt puhut? Kyllä minun kanssani voi ihan vain keskustellakin. Jos minä haluan ammentaa tietojani Jypin tilanteesta, en ymmärrä miten sinä haluat tulkita sen tappeluksi. Olen ilmeisesti ollut täällä hieman liian hyökkäävä kirjoituksissani, ota ihan iisisti, en minä ala sinua tai isääsi tästä hiillostamaan. Yhteenveto: Jarkko Immonen on siis laskenut Jypin pelaajiston mustelmat ja kuhmut ja niitä on neljällätoista pelaajalla, kummallista mutta ei ilmeisesti kuitenkaan hälyyttävää.
 

Nshr

Jäsen
kummitus kirjoitti:
Mistä tappelusta nyt puhut? Kyllä minun kanssani voi ihan vain keskustellakin. Jos minä haluan ammentaa tietojani Jypin tilanteesta, en ymmärrä miten sinä haluat tulkita sen tappeluksi. Olen ilmeisesti ollut täällä hieman liian hyökkäävä kirjoituksissani, ota ihan iisisti, en minä ala sinua tai isääsi tästä hiillostamaan. Yhteenveto: Jarkko Immonen on siis laskenut Jypin pelaajiston mustelmat ja kuhmut ja niitä on neljällätoista pelaajalla, kummallista mutta ei ilmeisesti kuitenkaan hälyyttävää.

Juuri näin. Lupaan ilmoittaa heti lisäinformatiota, kunhan sitä saan. Kaikista kätevin tapa on varmaan mennä huomenna seurailemaan JYPin harjoituksiä. Luulisi sieltä saavan tarkan tiedon loukkaantumisten määrästä.
 

kummitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
SS#31 kirjoitti:
Juuri näin. Lupaan ilmoittaa heti lisäinformatiota, kunhan sitä saan. Kaikista kätevin tapa on varmaan mennä huomenna seurailemaan JYPin harjoituksiä. Luulisi sieltä saavan tarkan tiedon loukkaantumisten määrästä.

No hei, jos käyt treeneissä niin laitapa tänne sitten havaintosi, niin ihmetellään lisää. Itse en pääse treenejä ikinä seurailemaan, asun sen verran kauempana. Tiistain peliin ajattelin kuitenkin saapua paikalle. Jos muutenkin käyt treenejä seurailemassa, niin olisi hyvä saada välillä sieltäkin jotain huomionarvoisia havaintoja tänne (tähän ketjuun tietysti vain loukkaantumisuutiset) spekuloitavaksi - poissaoloja, pelaajien suorituksia, harjoiteltavia asioita ym.
Nämä ruhjehommat - jos eivät haittaa pelaamista - eivät taida edes kuulua sairastupaketjuun, eivätkä oikeastaan mihinkään, kun eivät oikein ole uutisia. Jääkiekkoilijan kroppa kun lienee suurimman osan aikaa pelikaudella, on mustelmilla ja ruhjeilla.
 

Nshr

Jäsen
kummitus kirjoitti:
No hei, jos käyt treeneissä niin laitapa tänne sitten havaintosi, niin ihmetellään lisää. Itse en pääse treenejä ikinä seurailemaan, asun sen verran kauempana. Tiistain peliin ajattelin kuitenkin saapua paikalle. Jos muutenkin käyt treenejä seurailemassa, niin olisi hyvä saada välillä sieltäkin jotain huomionarvoisia havaintoja tänne (tähän ketjuun tietysti vain loukkaantumisuutiset) spekuloitavaksi - poissaoloja, pelaajien suorituksia, harjoiteltavia asioita ym.
Nämä ruhjehommat - jos eivät haittaa pelaamista - eivät taida edes kuulua sairastupaketjuun, eivätkä oikeastaan mihinkään, kun eivät oikein ole uutisia. Jääkiekkoilijan kroppa kun lienee suurimman osan aikaa pelikaudella, on mustelmilla ja ruhjeilla.

Pitääpi laittaa. Huomenna olisi tarkoitus Hippokselle mennä.
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Mikkonen on sivussa vähintään kuukauden, pahimmassa tapauksessa kolme. Tremblayn toipuminen nivusvammasta/-leikkauksesta kesti muistaakseni aika tasan kaksi kuukautta, ei kuitenkaan sitä pelättyä kolmea.

Parantukoot rauhassa ja sitten maaottelutauon jälkeen kehiin..
 

Hele

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Marttinen

Marttinen luisteli Ilves-pelin kolmannen erän lopussa pukusuojaan jalkaansa aristellen. Toivottavasti ei ole vakavaa.
 

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Köpi kirjoitti:
Tremblayn toipuminen nivusvammasta/-leikkauksesta kesti muistaakseni aika tasan kaksi kuukautta, ei kuitenkaan sitä pelättyä kolmea.

Minun muistini mukaan Alexin toipuminen kesti kuitenkin lähemmäs sitä kolmea kuukautta, vaikka aivan täyteen se ei tainnut tullakaan. Joka tapauksessa reilusti yli kahden kuukauden mentiin, sillä nivus paukahti Oulussa lokakuun lopussa -03, eikä vielä seuraavan vuoden ensimmäisissä matseissakaan Tremblay ollut kehissä. Muistelen Alexin paluupelin olleen tammikuun 20:s päivä Lappeenrannassa, joten sen pitäessä paikkansa lähes kolme kuukauden huilin nivusvamma vaati...

Muokkaus: Oulun-pelin tarkka päivämäärä oli puolestaan 25.10., joten jos muistini ei paluuottelun suhteen petä, niin karvan verran alle kolme kuukaytta Tremblay oli pelikentiltä poijes.
 
Viimeksi muokattu:

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Pee kirjoitti:
Muokkaus: Oulun-pelin tarkka päivämäärä oli puolestaan 25.10., joten jos muistini ei paluuottelun suhteen petä, niin karvan verran alle kolme kuukaytta Tremblay oli pelikentiltä poijes.

Kyllä paluu noihin aikoihin tapahtui, oliko samassa pelissä, missä tasapaino-Welling teki debyyttinsä..
Muistelin että Tremblay olisi loukkaantunut marraskuun lopussa. Joten kyllä siinä se kolme kuukautta meni, eri asia on sitten että kuinka isosta operaatiosta Mikkosen kohdalla kyse. Alexin vammahan syntyi rajussa pelitilanteessa, Mikkosta vamma on ilmeisesti vaivannut jo pitkään.

Tenkanen taisi olla kuitenkin Sveitsin kiertueella, jos noita Kynän kaivamia raportteja on uskominen. Pelasi siellä ainakin pari peliä.
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
vsop kirjoitti:
Henrik Forsbergin olkapäitä on operoitu, näin olen itse kuullut.

Jos Jääkiekkolehteä käy uskominen, molempiin olkapäihin on tullut puukosta ja tämän vuoden puolella ei Forsbergia kaukalossa nähdä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös