Viimeisin tieto on sopimuksen julkistamisen yhteydestä. Välilevyn pullistuma piti Boriksen kaukaloiden ulkopuolella. Tänään käväisin nopeasti tirkistelemässä reenejä enkä minä ainakaan Borista jäällä huomannut.Onko jollakin muuten tietoa, mikä on Hannuksen tilanne?
Tänään tosiaan jatkuvat joukkueen treenit ot-jakson jälkeen. Boriksen selästä ei ole juuri ajantasaista tietoa, mutta ennen juhannusta mies ei ollut oikeastaan kyennyt minkäänlaiseen harjoitteluun. Selkävammat aina arveluttavat, eikä mitään riskiä tulla tässä vaiheessa ottamaan.
Tenkanen on joukkueesta kuultujen tietojen perusteella hirmu tikissä. Toivotaan nyt, että Paronin paikat kestävät. Kesä kuulemma ainakin mennyt erittäin hyvin. (kopkop)
Myös Kangasniemen pitäisi olla täysin kunnossa ja viime kautta pahasti häirinneet loukit taakse jääneitä.
Muut poissaolijat (tai keitä en nopeasti katsottuna nähnyt) olivat Virtanen, Mäntymaa ja Helmiset. Sipiläisestä mulla ei ole muistikuvaa, mutta saattoi hyvinkin olla joukkueen mukana.Tänään käväisin nopeasti tirkistelemässä reenejä enkä minä ainakaan Borista jäällä huomannut.
Helmisten poissaolot tuskin ketään yllättivät, mutta Virtasen ja Mäntymään poissa-olot yllätti ainakin minut. Unohdin mainita aikaisemmin. Sipiläinen oli toki jäällä muiden mukana.Muut poissaolijat (tai keitä en nopeasti katsottuna nähnyt) olivat Virtanen, Mäntymaa ja Helmiset. Sipiläisestä mulla ei ole muistikuvaa, mutta saattoi hyvinkin olla joukkueen mukana.
No tässä tänne tämä viimeisin tieto Tommin tilanteesta:Hannuksen tilanteesta ei ole tosiaan mitään uutta vähään aikaan.
Eiköhän hän jo liiga-avaukseen ehdi mukaan, jos kuntoutuminen ei ota takapakkia.jypliiga.fi tänään kirjoitti:Tommi Hannus on vielä toipilas, mutta harjoittelee jo jäällä omalla erikoisohjelmallaan.
Poiminta JYP-Kärpät-ottelun ennakosta:
Tommi Hannus on vielä toipilas, mutta harjoittelee jo jäällä omalla erikoisohjelmallaan.
Aivan. Ja eikös nyt kuntoon taas päässeellä Tenkasellakin ollut ongelmia selän (välilevyt) kanssa, vai muistelenkohan väärin.Tuo on jo positiivinen tieto. Täällähän on kokemusta myös lähihistoriasta siitä, miten selkävammat hoidetaan kuntoon, koska Marttisen selkävammakin on muisto vain.
Poiminta JYP-Kärpät-ottelun ennakosta:
Tommi Hannus on vielä toipilas, mutta harjoittelee jo jäällä omalla erikoisohjelmallaan.
Tuon perusteella voisi kuvitella, että pahin on jo takanapäin. Toivottavasti Hannuksen kuntoutuminen jatkuu hyvää vauhtia, ja mies pääsisi pelikuntoon mahdollisimman pian.
Samassa uutisessa mainittiin Antti Virtasen palaavan kokoonpanoon torstaina. Helmiset saapuvat maahan ensi viikolla, ellei NHL vie Dwightiä.
edit: kummitus ehtikin jo.
No tässä tänne tämä viimeisin tieto Tommin tilanteesta:Eiköhän hän jo liiga-avaukseen ehdi mukaan, jos kuntoutuminen ei ota takapakkia.
Loistava uutinen! Olisi nimittäin elintärkeää saada hyökkäyksen tärkein mies sairasosastolta pois.
Kyllä mä aattelin laittaa rahani likoon Hannuksen puolesta liigan maalipörssin voittajaa veikattaessa ;) No, mulla onkin vähän ylimääräistä.Tärkein? No tuskin sentään
Tärkein? No tuskin sentään, mutta erittäin hienoa joka tapauksessa.
No tässä tänne tämä viimeisin tieto Tommin tilanteesta:Eiköhän hän jo liiga-avaukseen ehdi mukaan, jos kuntoutuminen ei ota takapakkia.
Tärkein. Pidän menestyksen kannalta tärkeimpänä palasena Ilu ja Boriksen yhteispelin toimivuutta. (hyökkäyksen osalta)
Aivan. Ja eikös nyt kuntoon taas päässeellä Tenkasellakin ollut ongelmia selän (välilevyt) kanssa, vai muistelenkohan väärin.
Hannus sanoi tämän päivän Radio Jyväskylän haastattelussa, että hänen pitäisi olla pelikunnossa sarja-avauksessa. Ja tavoitteena on 20 maalia kauden aikana. Lisäksi Hannus totesi joukkueen ilmeen olevan hyvä ja, että joukkue tavoittelee todella kovaa menestystä.
Hyvä, että Hannus on kuntoutumaan päin!
Hannus sanoi tämän päivän Radio Jyväskylän haastattelussa, että hänen pitäisi olla pelikunnossa sarja-avauksessa. Ja tavoitteena on 20 maalia kauden aikana. Lisäksi Hannus totesi joukkueen ilmeen olevan hyvä ja, että joukkue tavoittelee todella kovaa menestystä.
Valitettavasti pitää heittää nyt kylmää vettä kaikkien niskaan ja kertoa, että Dwightin leuka on murtunut tuossa tämän illan harjoitusmatsissa (ja ennen kun kukaan alkaa mouhota sikailevista venäläisistä, niin lisätään että kiekon toimesta, ei mailan).
Kuulemma huomenna takaisin Jyväskylään kuvauksiin ja operoitavaksi, sairasloman pituudesta ei vielä tietoa. Toivottavasti poissaolo jää lyhyeksi, Filppulahan taisi viime kaudella pelata myös leukavammaisena kokomaskissa.