Suoranta treenasi normaalisti tänään jäällä ilman kontaktin estävää paitaa. Muita sairastupalaisia ei jäällä näkynyt.
Yks ukko sieltä tulee ja yks lähtee pois. Se jää siis plus/miinus nolla. Tommila tulee jossakin vaiheessa, ehkä jo ensi viikolla. Muuten näillä mennään
Yksi ukko siis lisää sairastuvalle? Vai mikä on homman nimi?Valitettavasti näin. Ei paljoa lohduta että Simon tulee takaisin. Vittu.
On käynyt jäällä.Jo muutaman viikon on kuiskuteltu, että Salmiselta voi olla koko kausi vaarassa. Ei ole tainnut edes jäällä vielä käydä loukkantumisen jälkeen.
Montakohan loukkaantumista oltaisiin voitu välttää erilaisella fysiikkavalmennuksella? Kerrohan se. No ensi kaudeksi hän varmuudella vaihtuu. Jykä nimittäin ei jatka.Fysiikkavalmennus vaihtoon. Jotain tehdään väärin ja paljon.
Osa on varmasti huonoa tuuria, mutta noin paljon ei tule pelkästään huonon tuurin vuoksi. Karri Kivi myös aikanaan samaa puhui. Liian kovaa menty treeneissä ja kehonhuolto laiminlyöty veikkaan minä. Keskellä kautta pitää olla paljon palauttavia treenejä eikä vetää maitohapollisia treenejä liikaa.
Suurin osa jääkiekkoilun vammoista on suoraa seurausta iskuista-/vääntövammoista. Niillä ei ole mitään tekemistä treenaamisen kanssa. Näin on nytkin sairastuvalla olevien pelaajien kanssa. Näitä vammoja ei saada pois vaikka olisi lihakset venytelty 13-vuotiaan kiinalaisen olympiavoimistelijatytön notkeuteen ja palautettu levon merkeissä pari päivää jokaikisen pelin jälkeen.Osa on varmasti huonoa tuuria, mutta noin paljon ei tule pelkästään huonon tuurin vuoksi. Karri Kivi myös aikanaan samaa puhui. Liian kovaa menty treeneissä ja kehonhuolto laiminlyöty veikkaan minä. Keskellä kautta pitää olla paljon palauttavia treenejä eikä vetää maitohapollisia treenejä liikaa.
Tietämättä yhtään, miten hänen vammansa on tullut, ei poista tuota minkä kirjoitin. Lepo olisi kuitenkin ollut edessä, joko jo eilisessä pelissä tai kuten nyt. Olisi sitten eilen pelannut tai ei. Nyt vamma ehkä paheni tai ei. Sitä emme tiedä.Valmennus peluutti Lähteenmäkeä puolikuntoisena ja tässä on tulos. Aivan järjetöntä touhua. Paljon olen Ahoa kehunut, mutta nyt saa ottaa kyllä valmennuskin ainakin Lähteenmäen loukista omaan piikkiinsä.
Valmennus peluutti Lähteenmäkeä puolikuntoisena ja tässä on tulos. Aivan järjetöntä touhua. Paljon olen Ahoa kehunut, mutta nyt saa ottaa kyllä valmennuskin ainakin Lähteenmäen loukista omaan piikkiinsä.
Valmennus peluutti Lähteenmäkeä puolikuntoisena ja tässä on tulos. Aivan järjetöntä touhua. Paljon olen Ahoa kehunut, mutta nyt saa ottaa kyllä valmennuskin ainakin Lähteenmäen loukista omaan piikkiinsä.