Noh, jos meinaa tulla hätä käteen, niin eiköhän Tapparasta löydy "laatupakkeja" varamieshommiin. Näinhän on ennenkin toimittu ja johan Jokeritkin otti tämän "hyväksi havaitun" menetelmän käyttöönsä.Meiltä loppuu pakit kuulkaas.
OT:ks menee mutta mä nään jo mielessäni sen Jatkiksen uutisen jossa todetaan Jokereiden tehneen loppukauden jatkon Pentikäisen kanssa. Ja voi pojat että mä nauran :)Noh, jos meinaa tulla hätä käteen, niin eiköhän Tapparasta löydy "laatupakkeja" varamieshommiin. Näinhän on ennenkin toimittu ja johan Jokeritkin otti tämän "hyväksi havaitun" menetelmän käyttöönsä.
Meiltä loppuu pakit kuulkaas.
Kyllä mä ennemmin koittaisin vaikka Kolua pakkina pakkotilanteessa kun lähtisin vielä kuppaamaan junnuista kärkeä istumaan liigapeleissä penkillä. Kokkala ja Kluuskeri kun on aika kaukana siitä tasosta millä Järvinen operoi. Eikä se ole kaksikon heikkoutta vaan justiinsa Järvisen erinomaisuutta. Aika kuvaavaa on kanssa se että Pikku-Berg kävi tauolla pelaamassa yhden A-junnujen pelin ja teki heti voittomaalin jatkoajalla. Aika huikeet minuutit muuten tänään JYP-ottelussakin, yli 17 !Kluuskeria kehiin ja toivotaan Järvinen-ilmiötä.
.....Toivottavasti Backman on ok, että Hantta vois peluuttaa tota pakistoa rytmitellen eikä kenenkään tarttis pelata puolta ottelua.
Onko Suomisen selkävamman vakavuudesta tullut tietoa?
Mites on se Bergin laita? Onko mitään tietoa, että koska saadaan Berg takaisin vahvuuteen? Olis meinaan ihan kiva saada mukaan pelaan, kun meinaa noi pakit loppua..
En muista missä pelissä Akiin törmäsin hallin käytävällä ja kysyin koska takaisin, totesi että helmikuussa vasta.
-Stouni-
TS kirjoitti:-Tuomas Suomisen selkä oli välillä huonommassa kunnossa, mutta näillä näkymin hän on pelikunnossa tiistaina. Johannes Alanenkin oli sunnuntaina taas mukana treeneissä ja hän voi olla kokoonpanossa jo tiistaina, Kaskinen sanoo.
Sinisalo ei pelannut enää kolmannessa erässä ettei vaan polvessa ole vammaa.[/url]
Virta nostattaa Berg-odotuksia: "Aki Bergin paraneminen on myös sujunut niin positiivisesti, että hän tulee mukaan mahdollisesti jo kuun lopulla."