Sairastupaketju, 08-09 edition

  • 91 844
  • 304

Marcus Juslin

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Piiroista ei ollut merkattu sporttipelissäkään kokoonpanoon. Taisi pelata edellisen kerran Jukureita vastaan sen jälkeen kun Lahti loukkaantui. Eli sairaspenkiltä tuo vaikuttaa, tietääkä joku tarkemmin?
 

Läski

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Piiroista ei ollut merkattu sporttipelissäkään kokoonpanoon. Taisi pelata edellisen kerran Jukureita vastaan sen jälkeen kun Lahti loukkaantui. Eli sairaspenkiltä tuo vaikuttaa, tietääkä joku tarkemmin?

Tietoo ei oo, mutta jos Piiroisen poissaolo todella johtuu siitä, ettei mahdu kokoonpanoon, niin luulisi pelaavan tänään D Teamin paidassa LeKiä vastaan.

Muussa tapauksessa haisee tosiaan loukkaantumiselle. Tai vaihtoehtoisesti kurinpidolliselle toimelle. Tai vaihtoehtoisesti miestä ollaan kauppaamassa muualle. Tulikohan tässä nyt listattua kaikki vaihtoehdot...
 

Marcus Juslin

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kahden vuoden diili Piiroiselle kuitenkin tehtiin, kurinpidolliset jutut tuskin kesällä kovin ajankohtaisia (?), samoin kokoonpanoon mahtuminen ei luulisi olevan kesällä mikään ongelma. Nythän sitä pitäisi kartoittaa ketä sinne D Teamiin sitten laitetaan. Katsotaan mitä tänään tapahtuu.
 

Linjatuomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kuten maajoukkueketjussa jo mainittiin, Välivaara sai eilisessä Ruotsi-ottelussa tällin kiekosta polveen eikä pelaa tänään. [/url]

Kunhan nyt ei vain olisi mitään vakavampaa. Onneksi uutisessa sentään luki kyseessä olevan LIEVÄ loukkaantuminen, joten eiköhän Jyrki ole kunnossa kauden avaukseen.
 

Ponto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Piiroista ei ollut merkattu sporttipelissäkään kokoonpanoon. Taisi pelata edellisen kerran Jukureita vastaan sen jälkeen kun Lahti loukkaantui. Eli sairaspenkiltä tuo vaikuttaa, tietääkä joku tarkemmin?

Tätä olen itsekin ihmetellyt, että missä Dufvan suosikkipoju Super-Samuli viilettää. Kiekko-ksml kertoo, että Piiroinen olisi sairaslistalla, mutta ei tarkempaa tietoa mikä on vaivana. Onko muilla tietoa tästä?
 

Ponto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tätä olen itsekin ihmetellyt, että missä Dufvan suosikkipoju Super-Samuli viilettää. Kiekko-ksml kertoo, että Piiroinen olisi sairaslistalla, mutta ei tarkempaa tietoa mikä on vaivana. Onko muilla tietoa tästä?

Vastaan itse kysymykseen: Piiroisella jalkavamma, samoin Forsbergilla. Poissa pari viikkoa.

Lähde: Radio JKL:n haastattelun Risto Dufva
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Jyrki Välivaara loukkaantui eilen Blues-pelin tiimellyksessä eikä pelannut kolmannessa erässä. Dufvan mukaan kyseessä jalkavamma, mitään muuta kommenttia vamman laadusta ja mahdollisen huilin pituudesta ei herunut.
 

Ponto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jyrki Välivaara loukkaantui eilen Blues-pelin tiimellyksessä eikä pelannut kolmannessa erässä. Dufvan mukaan kyseessä jalkavamma, mitään muuta kommenttia vamman laadusta ja mahdollisen huilin pituudesta ei herunut.

Toivottavasti JYP antaa Välivaaran toipua rauhassa jalkavammastaan (kuinka vakava lieneekään..). Pakistossa riittää sen verran leveyttä, ettei tulostaululla näy vaikka Jyrki olisi pari viikkoa pois peleistä.

Eli hivenen asioissa edelle, mutta jos Välivaara on todellakin loukkaantunut ja poissa ensi viikon otteluista, niin Kaijomaa sitten Malmin viereen, Vaarasuo nostetaan Lippojoen pariksi ja Saksinen 7. pakiksi.
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Kalle Koskinen jätti pelin kesken jäätyään Ville Niemisen jyrän alle ottelun puolivälin tienoilla. Toivottavasti ei ole aivotärähdys..
 

Jöysmä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja D-Team
Kalle Koskinen jätti pelin kesken jäätyään Ville Niemisen jyrän alle ottelun puolivälin tienoilla. Toivottavasti ei ole aivotärähdys..

Dufvan mukaan ei ollut päähän kohdistunut taklaus, eli ei liene päävamma.
Kyllä vi****** kun Koskinen loukkaantui. Tilanne oli muutenkin typerä, Ville Nieminen lähti hirveällä raivolla polkemaan kun menetti mailansa & malttinsa ja ryntäsi täysiä kädet ylhäällä Koskisen päälle. Jos en väärin muista, niin kiekko oli mennyt jo aikaa sitten.

Koskinen pelasi nimittäin todella hyvin koko pelin. En olis uskonut että kaveri ehti noin paljon kehittyä Ruotsissa.

Jos joltain löytyy lisätietoa loukkaantumisesta, niin pistähän tietoa tänne.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Jos joltain löytyy lisätietoa loukkaantumisesta, niin pistähän tietoa tänne.
No pistetään. Koskisen omien sanojen mukaan "ei tiedä vielä mikä on vamman laatu mutta joka paikkaan sattuu".

Oli tänään JJK:n peliä katsomassa eikä ainakaan ulkoa päin mitenkään erityisen raihnaiselta tuntunut, käveli ihan hyvin jne.

Jos joku puolestaan tietää mikä on Vänttisen kunto, laittakoon tänne.
 

Aksu

Jäsen
Jos joku puolestaan tietää mikä on Vänttisen kunto, laittakoon tänne.

Sen voin sensuroituna kertoa mitä hän pelin jälkeen hallin pihalla rupatteli. Eli Vänä lähti itse taklaamaan ja epäonnisesti siinä rytäkässä polvi vääntyi. Peli jäi heti kesken.

Tarkempi diagnoosi luvassa vasta tutkimusten jälkeen, eli varmaankin maanantaina tässä tapauksessa. Ei ollut itse kovin toiveikas, joten saattoi sattua pahemminkin.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Tarkempi diagnoosi luvassa vasta tutkimusten jälkeen, eli varmaankin maanantaina tässä tapauksessa. Ei ollut itse kovin toiveikas, joten saattoi sattua pahemminkin.
No voihan helvetti. Toivottavasti selvitään säikähdyksellä, sillä mielestäni Vänä on yksi joukkueen tärkeimmistä pelaajista ja hänen menetyksensä vaikuttaisi selvästi joukkueen menestykseen.
 

batman83

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sen voin sensuroituna kertoa mitä hän pelin jälkeen hallin pihalla rupatteli. Eli Vänä lähti itse taklaamaan ja epäonnisesti siinä rytäkässä polvi vääntyi. Peli jäi heti kesken.

Itse asiassahan Vänä pelasi tuon samaisen vaihdon loppuun asti (mikä tosin oli erän viimeinen) ja tuli myös kolmanteen erään mukaan, mutta lähti alkuvaiheessa pois, joten toivottavasti ei pahasti sattunut.

Tuohon pakkiparin kommenttiin tuosta tärkeydestä joukkueelle olen täysin eri mieltä. 3 peliä olen nähnyt 4:stä, ja väittäisin, että Vänttisen rooli on tippunut osaavien pakkien myötä kovasti viime vuodesta. Hyökkäyspäähän ei vieläkään näytä kädet riittävän, mutta toivottovasti olen väärässä. Ei ainakaan vielä ole lunastanut viime vuotisia odotuksia. Ehkä se on se puuttuva tsekkitukka, ettei kaveria huomaa, mutta jospa se vähän syssymmällä..
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Tuohon pakkiparin kommenttiin tuosta tärkeydestä joukkueelle olen täysin eri mieltä. 3 peliä olen nähnyt 4:stä, ja väittäisin, että Vänttisen rooli on tippunut osaavien pakkien myötä kovasti viime vuodesta. Hyökkäyspäähän ei vieläkään näytä kädet riittävän, mutta toivottovasti olen väärässä. Ei ainakaan vielä ole lunastanut viime vuotisia odotuksia. Ehkä se on se puuttuva tsekkitukka, ettei kaveria huomaa, mutta jospa se vähän syssymmällä..
Siitä olen samaa mieltä ettei Vänän tarvitse enää niin paljon heittäytyä kiekon eteen kuin ennen, mutta tuollaisen tsempparin puuttuminen näkyy väistämättä joukkueen esityksissä. Toivottavasti vamma ei ole nyt niin paha kuin pelätään.
 

Aksu

Jäsen
Itse asiassahan Vänä pelasi tuon samaisen vaihdon loppuun asti (mikä tosin oli erän viimeinen) ja tuli myös kolmanteen erään mukaan, mutta lähti alkuvaiheessa pois, joten toivottavasti ei pahasti sattunut.

Pelasko muka kolmannen alussa? Minä en huomannut, Dufva ja Vänä ei siitä maininneet. Minulta tais mennä täysin ohi tuo.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Pelasko muka kolmannen alussa? Minä en huomannut, Dufva ja Vänä ei siitä maininneet. Minulta tais mennä täysin ohi tuo.
Lievemaan mukaan kävi kokeilemassa mutta pelaamisesta ei tullut yhtään mitään. Tosin, kun kyseessä on Lieveilmiön selostus niin sen tarkkuudesta voidaan olla montaa mieltä.
 

Pappa1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Tribe, Tigers, Angels, Rangers (Texas)
Onko mitään tietoa Koskisen ja Vänttisen loukkaantumisen vakavuudesta?

Ja onko Virpiö vaan huonoutensa takia pois?
 

david

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Onko mitään tietoa Koskisen ja Vänttisen loukkaantumisen vakavuudesta?

Ja onko Virpiö vaan huonoutensa takia pois?

Perhana, kun ei mistään tule tietoa loukkaantumisten vakavuudesta. Minusta kuuluu perustiedotukseen tällainen. Se on sitten eri juttu, kun pleijareissa puhutaan alaraajavammoista yms. bullshittiä, mutta näin normaalikaudella olisi kiva olla kartalla, mikä on kenenkin pelikondis...
 

dead c

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Perhana, kun ei mistään tule tietoa loukkaantumisten vakavuudesta. Minusta kuuluu perustiedotukseen tällainen. Se on sitten eri juttu, kun pleijareissa puhutaan alaraajavammoista yms. bullshittiä, mutta näin normaalikaudella olisi kiva olla kartalla, mikä on kenenkin pelikondis...

Totta, esim. Saipan nettisivuilla nuo raportoidaan yleensä aika huolella.

Piiroinen siis liittyi sairaslistaan. Virtanen myös kuumeili, mutta varmaan ihan mahdollista että mies pelaa jo torstaina.

e: Dufva sanoi, että Vänttisen ja Koskisen paranemisessa menee arviolta n. 1-2 viikkoa.
 
Viimeksi muokattu:

Miketsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Dufva: "Vänttinen ja Koskinen paranee kun paranee. Joku 1-2 viikkoa luulisin". Kyllä osaa ainakin näitä tietoja hyvin mies pimittää.
 

david

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pelicans-matsin lehdistötilaisuudessa RD suostui pitkin hampain sen verran kertomaan, että Vänä ja Kalle ovat poissa about viikon-kaksi ja Virtanen kuumeessa, joka jo tosin tiedettiinkin. Positiivista kuitenkin se, että tuon perusteella Kalle ja Vänä eivät ole vakavasti loukkaantuneita.
 
Viimeksi muokattu:

Ponto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kenelläkään tietoa Miika Lahden tilanteesta? Toipumisajaksi arvioitiin kuukautta, nyt on mies ollut poissa kaukalosta jo 6-viikkoa, lienee paluu lähellä vai?
 

Linjatuomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Entä tänään pelissä itsensä loukannut Piiroinen? Jalkansa näytti loukanneen taklaustilanteessa, ja nilkutti vaihtoaitioon, enkä ainakaan itse huomannut että olisi enää takaisin peliin tullut. Noh, eipä tuo Piiroisen loukkaantuminen nyt niin kamalaa ole, mutta kyllä nämä pienempien roolien kaverienkin loukkaantumiset jo alkavat haitata, jos näitä enemmän sattuu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös