Marcus Juslin
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP
Piiroista ei ollut merkattu sporttipelissäkään kokoonpanoon. Taisi pelata edellisen kerran Jukureita vastaan sen jälkeen kun Lahti loukkaantui. Eli sairaspenkiltä tuo vaikuttaa, tietääkä joku tarkemmin?
Piiroista ei ollut merkattu sporttipelissäkään kokoonpanoon. Taisi pelata edellisen kerran Jukureita vastaan sen jälkeen kun Lahti loukkaantui. Eli sairaspenkiltä tuo vaikuttaa, tietääkä joku tarkemmin?
Kuten maajoukkueketjussa jo mainittiin, Välivaara sai eilisessä Ruotsi-ottelussa tällin kiekosta polveen eikä pelaa tänään. [/url]
Tätä olen itsekin ihmetellyt, että missä Dufvan suosikkipoju Super-Samuli viilettää. Kiekko-ksml kertoo, että Piiroinen olisi sairaslistalla, mutta ei tarkempaa tietoa mikä on vaivana. Onko muilla tietoa tästä?
Jyrki Välivaara loukkaantui eilen Blues-pelin tiimellyksessä eikä pelannut kolmannessa erässä. Dufvan mukaan kyseessä jalkavamma, mitään muuta kommenttia vamman laadusta ja mahdollisen huilin pituudesta ei herunut.
Kalle Koskinen jätti pelin kesken jäätyään Ville Niemisen jyrän alle ottelun puolivälin tienoilla. Toivottavasti ei ole aivotärähdys..
No pistetään. Koskisen omien sanojen mukaan "ei tiedä vielä mikä on vamman laatu mutta joka paikkaan sattuu".Jos joltain löytyy lisätietoa loukkaantumisesta, niin pistähän tietoa tänne.
Jos joku puolestaan tietää mikä on Vänttisen kunto, laittakoon tänne.
No voihan helvetti. Toivottavasti selvitään säikähdyksellä, sillä mielestäni Vänä on yksi joukkueen tärkeimmistä pelaajista ja hänen menetyksensä vaikuttaisi selvästi joukkueen menestykseen.Tarkempi diagnoosi luvassa vasta tutkimusten jälkeen, eli varmaankin maanantaina tässä tapauksessa. Ei ollut itse kovin toiveikas, joten saattoi sattua pahemminkin.
Sen voin sensuroituna kertoa mitä hän pelin jälkeen hallin pihalla rupatteli. Eli Vänä lähti itse taklaamaan ja epäonnisesti siinä rytäkässä polvi vääntyi. Peli jäi heti kesken.
Siitä olen samaa mieltä ettei Vänän tarvitse enää niin paljon heittäytyä kiekon eteen kuin ennen, mutta tuollaisen tsempparin puuttuminen näkyy väistämättä joukkueen esityksissä. Toivottavasti vamma ei ole nyt niin paha kuin pelätään.Tuohon pakkiparin kommenttiin tuosta tärkeydestä joukkueelle olen täysin eri mieltä. 3 peliä olen nähnyt 4:stä, ja väittäisin, että Vänttisen rooli on tippunut osaavien pakkien myötä kovasti viime vuodesta. Hyökkäyspäähän ei vieläkään näytä kädet riittävän, mutta toivottovasti olen väärässä. Ei ainakaan vielä ole lunastanut viime vuotisia odotuksia. Ehkä se on se puuttuva tsekkitukka, ettei kaveria huomaa, mutta jospa se vähän syssymmällä..
Itse asiassahan Vänä pelasi tuon samaisen vaihdon loppuun asti (mikä tosin oli erän viimeinen) ja tuli myös kolmanteen erään mukaan, mutta lähti alkuvaiheessa pois, joten toivottavasti ei pahasti sattunut.
Lievemaan mukaan kävi kokeilemassa mutta pelaamisesta ei tullut yhtään mitään. Tosin, kun kyseessä on Lieveilmiön selostus niin sen tarkkuudesta voidaan olla montaa mieltä.Pelasko muka kolmannen alussa? Minä en huomannut, Dufva ja Vänä ei siitä maininneet. Minulta tais mennä täysin ohi tuo.
Onko mitään tietoa Koskisen ja Vänttisen loukkaantumisen vakavuudesta?
Ja onko Virpiö vaan huonoutensa takia pois?
Perhana, kun ei mistään tule tietoa loukkaantumisten vakavuudesta. Minusta kuuluu perustiedotukseen tällainen. Se on sitten eri juttu, kun pleijareissa puhutaan alaraajavammoista yms. bullshittiä, mutta näin normaalikaudella olisi kiva olla kartalla, mikä on kenenkin pelikondis...