Siis onko Forsberg vielä olemassa...?
Poika oli käynyt nimmareita kerjäämässä, niin ainakin Foppa, J. Ikonen, M. Kurvinen ja Söde oli nimensä paperiin vääntänyt.
Siis onko Forsberg vielä olemassa...?
Siis onko Forsberg vielä olemassa...? Mäkelä on kyllä loukkaantunut, koska ei istunut edes penkillä.
Mäkelä oli alkulämmöissä mukana, ihan loppuunasti vielä junnujen kanssa keikutteli kiekkojen kanssa. En tiedä miksi ei pelannut.
Poika oli käynyt nimmareita kerjäämässä, niin ainakin Foppa, J. Ikonen, M. Kurvinen ja Söde oli nimensä paperiin vääntänyt.
Joo, Tuukka pelasi eka erässä. Eero on ilmeisesti muuten vaan kokoonpanon ulkopuolella? HIFK on yrittänyt kaupata häntä, mutta eikös siirtoikkunat ole jo kiinni?
Kuten jo tossa yllämainittiin, niin Eeron kausi on ollut jo tovin verran paketissa loukkaantumisen myötä.
Naulan kantaan. Rupesin miettimään, että jos Nordiksella ei olisi laitoja, niin minne Pörrivuori päätyisi?Mä olen ihmetellytkin, etä miksi IFK:n hyökkäysalueiden kulmien jää on ollut niin paljon paremmassa kunnossa.
Naulan kantaan. Rupesin miettimään, että jos Nordiksella ei olisi laitoja, niin minne Pörrivuori päätyisi?
Marvin Hurme, jota joskus luonnehdin naisautoilija-tyylillä operoivaksi pelaajaksi: hirveä sähinä ja tohina, savu nousee, jalat tikkaa - ja yhtään mitään ei tapahdu.
Jalat käy, mutta maisema ei vaihdu.
No, kyllä mä noista pörrääjistä tykkään enemmän Leinosesta ja Harista. Mutta pitää HIFK:ssa tosiaan olla ainakin yksi lakisääteinen kulmissa koheltaja.
Täysin samaa mieltä! Mitään Eerolta pois ottamatta tuosta ensimmäisestä kaudesta, mutta kannattaa muistaa Eeron pelanneen liigaa dominoineen MGn vierellä suurimman osan kaudesta. Mun puolesta Eero voi jatkaa, mutta silloin pitää palkasta leikata puolet pois, jolloin ollaan nykytasoisen Somervuoren palkkaluokassa.Eeron ensimmäinen IFK-kausi oli hyvä, ja mies ainoana hyökkääjänä sai maalimerkinnän pleijarien surullisessa Narri-sarjassa. Viime kausikaan ei ollut pöljempi, mutta tällä kaudella mies ei ole saanut paljonkaan aikaiseksi. Vakaa liigapelaaja ehkä, mutta ei korvaamaton. Tai siis Hari on jo korvannut.
Södellä on taatusti hirmuinen hinku päästä jo takaisin askiin auttamaan joukkuetta, mutta vielä Peltosen "juhlapelin" ollessa kyseessä hinku lienee vielä normaaliakin kovempi. Toivottavasti Söde on huomenna jo kehissä, muttei kuitenkaan toipilaana.IFK:n Pre-Game shown mukaan näillä näkymin Söde mukana jo huomenna.
IFK:n Pre-Game shown mukaan näillä näkymin Söde mukana jo huomenna.
Hieno homma! Sitten vaan kapteenisto myös kuntoon ja Södelle A rintaan!
Peltonen C
Söderholm A
Luttinen A
Eiköhän se C nyt lyödä sitten ensi kaudesta lähtien Söden rintaan.