Missä oli Cami tänään? Meni meikäläiseltä ohi hänen pelaamattomuutensa syy
Tietoa mulla ei ole mutta veikkaisin jotain flunssaa, oli alustavassa kokoonpanossa mutta tippui jossain vaiheessa pois.
Missä oli Cami tänään? Meni meikäläiseltä ohi hänen pelaamattomuutensa syy
Blues.fi: Bluesin varakapteeni Tomi Sallinen kärsii alaraajavammasta, ja on toistaiseksi poissa Bluesin pelaavasta kokoonpanosta. ”Sape” palaa kaukaloon ja tositoimiin joulutauon jälkeen.n kysymysmerkki on vielä ilmassa" voitaisiin kai päätellä, että mistään kovin vakavasta ei ole kyse Sallisen kohdalla.
on meillä nimittäin ehdotomasti liigan paskin sentterinelikko noin muutenkin...
Tämä ei kyllä pidä paikkaansa missään määrin. Jos katselet jengien sentterikalustoja, niin Bluesilla on parempi kalusto paperilla, kuin monella muulla. Esimerkiksi Tappara, SaiPa tai Ilves ei ole mitenkään Bluesin edellä.
Näköjään. En tiedä onko miehestä mitään hyötyä mutta potentiaalia on ainakin enemmän kuin esim Nöyräsellä. Kai tuon Nättisenkin luulisi joskus lunastavan edes osan tuosta potentiaalistaan. Ja ennenkaikkea tämä mahdollistaa edes jonkinlaisen rotaation. Olen tässä pelonsekaisin tuntein odottanut milloin tuo jokavuotinen loukkaantumissuma iskee pahemmin. Onneksi nyt näyttää ihan ok:lta kunhan tuonne joulutauolle selvittäisiin kunnialla.Nättinen on tänään näemmä pelannut A-nuorten matissa eli lienee terveiden kirjoissa? Mitään suurta hyötyä ei kai tästäkään ole, mutta yksi potilas joka tapauksessa vähemmän.
Missä on Jere tämän illan kokoonpanosta?
Eipä ole näkynyt. Onko tietoa koska nähdään? Entäs Tomi Sallinen? Hänenkin piti muistaakseni pelata jo joulutauon jälkeen.Eli Kähkönen nähtänee kaukalossa seuraavan kerran 28.12. Jokereita vastaan.
Eipä ole näkynyt. Onko tietoa koska nähdään? Entäs Tomi Sallinen? Hänenkin piti muistaakseni pelata jo joulutauon jälkeen.
Vissiin sitten lonkka- tai selkäongelma. Toivotaan pikasita paranemista, ettei enää hävittäisi Pelsuille...Kähy itse sanoi, ettei vamman sijainnista ole edes tarkkaa tietoa.
Vissiin sitten lonkka- tai selkäongelma. Toivotaan pikasita paranemista, ettei enää hävittäisi Pelsuille...
Toivottavasti en nyt maalaa piruja seinälle, mutta tulipa vaan mieleen että jos Immonen on viltissä eikä klesana, niin se kai sitten tarkoittaa sitä että Bluesilla on juuri nyt kaikki ukot terveenä! Millon viimeksi tämmöinen ihme on koettu tammikuussa?