tant gredulin
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Tyrväisellä on naama jo puoleksi varaosista rakennettu, joten takuulla ketutti, kun tiesi itse miten kävi. Tsemiä Julle!
Yle Puheella sanoivat Tyrväisen olleen edelleen lääkärin paikattavana pelin jälkeen ja puhuivat että jotain hammaskalustoa taitaa mennä uusiksi. Tiedä sitten mikä se totuus on, toimittajan tekemä pukukoppidiagnoosi tuokin varmaan vaan oli.
Veikkaan koirankoppia. Niin apaattista tuo ”kapteenin” tekeminen on viimeiset 15 ottelua ollut, että tuollainen 10 minuutin peliaika on jopa liikaa.Mikäs Lennulle tuli?
Veikkaan koirankoppia. Niin apaattista tuo ”kapteenin” tekeminen on viimeiset 15 ottelua ollut, että tuollainen 10 minuutin peliaika on jopa liikaa.
Toki jos jollain on tietoa loukkaantumisesta, niin korjataan tätä veikkausta.
Huonompi juttu. Ettei vain olisi jälkioireita Porovoron huitaisusta? Toki siitä on jo aikaa, mutta jos ei ole pelannut tai treenannut kunnolla tässä välissä, niin oireet voivat tulla pitkälläkin viiveellä.Selin kertoi, ettei Lennua peluutettu kolmannessa erässä, koska oli tokan erän jälkeen huonovointinen.
Kannatti laittaa ne kädet kyynärpäitä myöten ristiin - Tyrväinen joukkueen mukana kohti Oulua: Helsingin IFK Twitterissä: "Kova ukko. Next stop Oulu! #HIFK #Liiga https://t.co/WC2q8oKQBa" (HIFK:n Twitter)Nyt vain kädet kyynärpäitä myöten ristiin, että Julle selviäisi säikähdyksellä. Pahalta näytti niin Jullen oma reaktio ja hermostuminen kuin sen saman vanhan poskivamman kohdalle saman tien noussut golf-pallon kokoinen patti. Toivottavasti ei mennyt poskipää yhtä pahasti rikki, kuin mitä edellisellä kerralla. Huikea, huikea pelaaja, joka pelasi eilenkin aivan loistavan ottelun.
Hiton hyvä juttu. On edes teoreettiset mahkut saada piste(itä) Oulusta.Kannatti laittaa ne kädet kyynärpäitä myöten ristiin - Tyrväinen joukkueen mukana kohti Oulua: Helsingin IFK Twitterissä: "Kova ukko. Next stop Oulu! #HIFK #Liiga https://t.co/WC2q8oKQBa" (HIFK:n Twitter)
Mun mielestä kättelee aina vasemmalla.Salmela kätteli vasemmalla.
Sitten jonkun pitäisi kertoa Salmelle kättelyn tapahtuvan oikealla kädellä. 27-vuotias mies...Mun mielestä kättelee aina vasemmalla.
Entä jos Salmela on partiolainen?Sitten jonkun pitäisi kertoa Salmelle kättelyn tapahtuvan oikealla kädellä. 27-vuotias mies...
En tiiä mikä syynä mutta ainaki ite muistelisin että joku aina vasemmalla heittää läpyt vastustajien kanssa. Ehkä Oravan kommentti pitää paikkansa ja oikea käde on jonkinlaisessa siteessä.Sitten jonkun pitäisi kertoa Salmelle kättelyn tapahtuvan oikealla kädellä. 27-vuotias mies...
Kyllä olen ihan itse useampaan kertaan nähnyt, että se oikea käsi on tosiaan paketissa.Ehkä Oravan kommentti pitää paikkansa ja oikea käde on jonkinlaisessa siteessä.
Onneks ei oo Nypsillä pitkä saikku...
Eiköhän tuo viittaa flunssaan tai vastaavaan.
Hienoa, että listaa päivitetään!
Eiköhän tuo viittaa flunssaan tai vastaavaan.
Yhden kontaktin jälkeen nousi hitaasti jäästä, veikkaisin itse sitä tilannetta.Rask pudonnu pois. Näkikö kukaan mitä kävi?