MrMacmanaman
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Vaasan Sport
Kiviranta tänään A-nuorten kokoonpanossa, joten ei onneksi loukkaantunut pahemmin.
Malkamäki sivussa vielä kaksi kuukautta.
Lienee mukana jo huomenna, kuten myös Rekonen.Tietääkö kukaan mikä on Kokkalan tilanne?
Pitäisi olla huomenna pelikunnossa, samoin kuin Rekosen.Tietääkö kukaan mikä on Kokkalan tilanne?
Ettet nyt vain höpise omiasi vailla minkäännäköistä faktaa asiasta? Käsittääkseni loppukausi on aikalailla paketissa. Korjaa toki jos olen väärässä ja sinulla on parempaa faktaa tästä näyttää.Paluu mahdollisesti tammikuun aikana
Ei mulla mitään faktaa ookaan, kunhan sanoin että mahdollisesti. Ei ainakaan omaan silmään näyttäny ontuvan ollenkaan, se on sitten eri asia jos siinä jalassa on jotain rikki, mikä ei kävelyä haittaa. Tuo 'paluu mahd. tammikuun aikana' oli lähinnä oma toive :) Pahoitteluni väärinkäsityksestäEttet nyt vain höpise omiasi vailla minkäännäköistä faktaa asiasta? Käsittääkseni loppukausi on aikalailla paketissa. Korjaa toki jos olen väärässä ja sinulla on parempaa faktaa tästä näyttää.
Todennäköisesti kausi ohi. Jäälle saattaa päästä vielä hyvällä tsägällä loppukaudesta. Ei tule todellakaan olemaan pelaavassa kokoonpanossa tammikuun aikana.Aamulla juuri kuulin, että Kimuli saattaisi palata pelaavaan kokoonpanoon tammikuun aikana. Tämä aika luotettavalta taholta. Tähän mennessä olen ollut uskossa, että Samulin kausi olisi ohitse.