Siis eturistisidekö sillä Eklundilla lopulta syksyllä meni?
Nyt alkaa näyttää jo hyvältä. Salomäki palaa pelaavaan kokoonpanoon, mikä tarkoittaa Mäkilän siirtymistä penkin puolelle. Onko jopa ensimmäinen kerta tällä kaudella, kun pelaavassa kokoonpanossa on vain lähtökohtaisesti aloituskokoonpanossa pelaavia pelaajia?
Mäntymaalla ilmeisesti alkanut laatta lentämään. Taitaa olla uran...ööh, en mä edes muista kuinka mones aivotärähdys. Ei pelaa perjantaina. Lehto vai Komulainen? Aralla positiivinen ongelma kun on oikein valinnanvaraa!
Mäntymaalla ilmeisesti alkanut laatta lentämään. Taitaa olla uran...ööh, en mä edes muista kuinka mones aivotärähdys. Ei pelaa perjantaina. Lehto vai Komulainen? Aralla positiivinen ongelma kun on oikein valinnanvaraa!
Ara kertoili radiossa että lievä aivotärähdys tuli Mäntymaalle. Mielestäni itse "taklaus" ei ollut mitenkään törkeä, vaan Mäntymaalla oli jotenkin tosi huono tasapaino tilanteessa. Nähtäväksi jää kumuloituuko nämä aivotärähdyksen seuraamukset ja tiedossa jälleen pidempi saikku. Liikaahaan näitä varmaan Villellä on jo ollut.
Paranemisia Havulle. nyt pitäisi se pakkivahvistus jo löytyä.
Ara kertoili radiossa että lievä aivotärähdys tuli Mäntymaalle. Mielestäni itse "taklaus" ei ollut mitenkään törkeä, vaan Mäntymaalla oli jotenkin tosi huono tasapaino tilanteessa.
Twitter / dasb00t: Nico Lehto pelaa KalPaa vastaan. ... (Janne Onnelan twitter-tili) sanoo, että Lehtonen ei pelaa KalPaa vastaan, Nico Lehto puolestaan pelaa. Ja Mäntymaan olo ollut aika heikko tänään.Lehtonen saanut lumet ilmeisesti luotua ja hyppää kaukaloon perjantaina Kalpaa vastaan.
Norman myös ja Komulainen. Ja sitten Lehtonen, Mäntymaa ja Eklund puolustajista. Huh huh.
Korjataan sen verran, että Komu on poissa henkilökohtaisista syistä. Eli ei siis sairastuvalla.