Auk pelaa torstaina.
Parkkonen pelaa näköjään A:ssa tänään eli on pelikunnossa...
Itse laitan (haluan laittaa) tämän vain kusetuksen/levon piikkiin.
Mikäli Kivi ei kuseta tai heitä vain bluffia poffeja varten niin ollaan aika pulassa kun koko ykköskenttä on poissa. Niemi ja Joppe kuumeessa ja Vellulla yläraajavamma.
Satakunnan Kansa
Itse laitan (haluan laittaa) tämän vain kusetuksen/levon piikkiin.
Pluffia vastaan kyllä puhuu se, että tällänenhän voi vaikuttaa lipunmyyntiin tulevissa poffeissa, joku voi jättää poffikortin ostamatta, tai ainakin siirtää, tällästen uutisten vuoksi.
Hyvinkin mahdollisesti liiga ärähtäisi, mikäli ykkösketju olisi sivussa ihan vaan lepuutuksen vuoksi. Maksava yleisön aliarvioimista jne. Tuossa saattaisi olla syy bluffille, mutta tokihan Kivi voi tottakin puhua. Jotenkin vaan outoa, että koko ykkösketju on yhtäkkiä sivussa runkosarjan viimeisestä pelistä. Muuten terve joukkue.Itse en mihinkään bluffiin usko koska en ymmärrä mitä sillä saavutettaisiin, mutta tuskin seurassa sentään spekuloidaan ihan tuolla tasolla.
Hyvinkin mahdollisesti liiga ärähtäisi, mikäli ykkösketju olisi sivussa ihan vaan lepuutuksen vuoksi. Maksava yleisön aliarvioimista jne. Tuossa saattaisi olla syy bluffille, mutta tokihan Kivi voi tottakin puhua. Jotenkin vaan outoa, että koko ykkösketju on yhtäkkiä sivussa runkosarjan viimeisestä pelistä. Muuten terve joukkue.
Hyvinkin mahdollisesti liiga ärähtäisi, mikäli ykkösketju olisi sivussa ihan vaan lepuutuksen vuoksi.
Se on kyllä totta että yllättävän sopivasti ovat sekä Niemi että Armia sairastuneet.
Voi vittu että on huolenaiheet jollakin. Itse en mihinkään bluffiin usko koska en ymmärrä mitä sillä saavutettaisiin, mutta tuskin seurassa sentään spekuloidaan ihan tuolla tasolla. Ja jos joku tosiaan jättää poffikortin tällaisen takia ostamatta, niin tervemenoa metvurtstitehtaalle minun puolestani.
OMG, yksi uudemman kannatuskultturin johtohahmoista repi nyt helposti pöksynsä, vaikka aattelin tuolta remppa ketjusta saavani kaverin puolelleni, kun kerran voiton maksimoimisesta puhutaan.
Muistan, kuinka nousi aika iso meteli joskus, kun HIFK säästi avainpelaajiaan Euroopan liigan lopputurnausta varten. Olisikohan tullut jotain sanktioitakin, en pysty muistamaan varmaksi.Sehän tästä nyt vielä puuttuisi, että liiga alkaisi määrätä jo kokoonpanotkin. En usko, että liigalla on mitään sanomista valmentajien peluutukseen.