Olin itsekkin tulossa juurikin tuota tekstiä kommentoimaan, mutta vilperi kerkesi ensin. Miksiköhän noista loukkaantumisista pitää olla niin hiton "hissun kissun"? Karevaaran kolumni kuitenkin paljastaa sen, että pelaajat itse eivät kauheasti asiasta ressaa. Miksi siis ei voisi sanoa suoraan, että Berzinsin polvi on sökönä, vaan pitää puhua että alaraajavamma? Ja samaten eikö noista voisi ihan suoraan sanoa toipumisaikoja yms? Eikös sellainen olisi maksavan yleisön palvelemista? Esim. Louhen jykä jolla mennyt se akillesjänne?? poikki kesällä, ja toipumisaika jonnekkin marras-joulukuulle ei ole kertaakaan tullut esille missään tiedotteessa seuran puolesta. Täältähän senkin joutui lukemaan, seura kun vaan kertoi että klesa mikä kelsa.
Ehkä multa on vaan mennyt jotain ohi, mutta itse en ymmärrä moista. Kai ne pelaajat itsekin haluaa kertoa faneille, mikä niitä vaivaa ja millon pääsevät takasin sorvin ääreen. Fanit kun sen palkan maksaa. Tuskin on Liigassa kuitenkaan mitään "hei tolla on polvi ollu mäsänä ruhjotaan se" meininkiä.