kunnonjykit
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Saimaan Pallo
Ei taida topitoppo pelata Tallinnassa. Sen verran ilkeeltä näytti tuo kaatuminen. Tais polvi mennä. Pahus, kun oli ihan hyvä peli menossa siltä.
Sen verran allekirjoittanut osaa sanoa, että sopimus pitäisi olla edelleen voimassa. Korjatkaa jos tämä olikin fiktiota.Missä on Veeti Vainio? Onko loukkaantunut vai purettu sopimus? Onko kukaan nähnyt edes Lappeenrannassa? Ihmetyttää vaan, mikä on miehen tilanne.
Aika harvoin näitäkään on ollut. Nyt tosiaan kerrottiin että Tanus ja Kichton olivat sairaana mutta muuten usein jopa sairastelutkin on kuultu palstan syväkurkuilta virallisen tiedotuksen sijaan.Olen ollut huomaavinani keskustelupalstalla kun välillä joku viitseliäs sielu on tänne linkittänyt, että SaiPa jakaa Facessa jotain pientä akuuttia infoa poissaoloista, kuten että X ja Y sairastumisen vuoksi poissa illan kokoonpanosta.
Itse en osaa käyttää feisbuukkia, joten mukava jos aina välillä saisi palstalta lukea näistä. Täällä ollaan kuivissaan ja sitä yrittää tihkusateesta saada juodakseen.
Lisätään Micke Saari listalle. Näytti pahalta, vaikkakaan mitään rikettä tilanteessa ei ollut.
Löi mailaa laitaan siihen tyyliin, että taisi aistia pahemman rikkoontumisen.
Seuraava matsi viikon päästä kotona Sporaa vastaan. Eiköhän Vladi ja muutama muukin ole askissa normaalisti.Tänään kesken pelin Denisov ja Iso-Musta koppiin.
Ai onko deni vaihtunu bemmistä mersuun vai mitä meinasit. Jotai muuta pellaajaa vaiOnkohan kukaan käynyt hallilla lounastamassa, kiinnostaisi näkyykö hallin pihalla mersun maasturia valko-venäjän kilvissä.
Onkohan kukaan käynyt hallilla lounastamassa, kiinnostaisi näkyykö hallin pihalla mersun maasturia valko-venäjän kilvissä.
Sitä juuri, niin hintelää miestä kun on vaikea muusta porukasta erottaa, niin ajattelin olisko se maasturi ulkomaan kilvillä helpompi tunnistaa.Luulen että tällä haetaan onko pahavallu hallilla/reenaako/onko pelikunnossa
Vladimir Denisovin tilannetta flunssaa potenut päävalmentaja Tero Lehterä ei kuulemma tarkkaan tuntenut, sillä lääkärin diagnoosi ei keskiviikkona puoliltapäivin ollut hänen tiedossaan. Denisov loukkasi kätensä viime pelissä.
Näin etelä-saimaan sivuilla keskiviikkona klo 16. Eli ei voi olla luita poikki, tai jos on niin puhuu paskaa, koska se olisi kyllä tiedossa.