rattussovjeticus
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa, Ketterä, Bunch of Jerks
Olin juuri sanomassa samansuuntaista. Että edes kerran ihan pienen hetken ajan. Tämä on vallankumouksellista. Jotakin nyt tehdään Saimaan Pallossa oikein!Huhhuh! Ei tällaista ole varmaan millään liigajoukkueella ollut viimeisen kolmen kauden aikana... Fyssarille peukkua?
Huhhuh! Ei tällaista ole varmaan millään liigajoukkueella ollut viimeisen kolmen kauden aikana... Fyssarille peukkua?
Koho sairaana.
Pitääkö paikkansa, että joukkueella oli pikkujoulut viikonloppuna? Ja tämä on ihan huhu, ja mitään muita huhuja en ole kuullut... Toivottavasti poissaolot eivät liity juhlimiseen :-DKoho sairaana.
Kunyk pois henkilökohtaisista syistä. Toivottavasti ei mitään vakavampaa ja on vaikka morjestamassa perhettään lahden takana..
Niin eikös Kunyk sanonut perhepäivän haastattelussa, että viettää joululomalla muutaman päivän Helsingissä emännän seurassa. Jos siis on lähtenyt rapakon taakse aikaeroa uhmaamaan jne. niin tulee mieleen, että perheellä on jotakin probleemaa. Voihan se toki olla aivan mitä hyvänsä.Mulla tuli Kunykin henk.koht. syystä myös ekana mieleen pistäytyminen kotimaisemissa. Toivottavasti näin. Sairastupa tyhjeni, ja heti seuraavasta matsista poissa Kunyk ja Koho, onhan tämä aika karua!
Huhhuh! Ei tällaista ole varmaan millään liigajoukkueella ollut viimeisen kolmen kauden aikana... Fyssarille peukkua?
No ei nyt Ihan. Toki Tapparassa on ollut terve meininki. Siellä on vissii aika hyvä fysiikkapuoli.Niin, paitsi mitä nyt esim. Tappara vetänyt vissiin viimeset 5 kautta ettei ole vissiin yhtään jätkää ollut saikulla..
Joukkueen terveystilanne:
Joulu ei tuonut muutoksia joukkueen terveystilanteeseen. Kaikki pelaajat ovat valmennuksen käytettävissä.
Myös Cody Kunyk treenasi tänään normaalisti joukkueen omatoimisissa harjoituksissa.
Eiköhän Taipaluksella vaan ole flunssa, kun Facebookissa viitattiin sairastumiseen. SaiPa on pitänyt aika asiapitoista linjaa tiedottamisessaan, ja esim. Kunykin henkilökohtaiset syyt sanottiin suoraan, vaikka "pieniin vaivoihin" vetoamalla olisi päästy vähemmällä selittelyllä.Löfman, Kaksonen ja Taipalus poissa tänään. Sairastelua? Vai laitettiinko Taipalus pelikieltoon.(Liigan sivuilla merkattu Kaksonen ja Löfman loukkaantuneiksi)
SaiPan terveystiedotetta odetellessa. Kunhan ei vaan päksähtäis mitään "Löfmanin kausi ohi", ja Kaksosellekin joku kuukauden huili. Olisin kuvitellut, että tänään olis tullut tiedotetta, mutta mennee ensi viikkoon.
Tuollaisen lausahduksen olen häneltä kuullut kerran aiemmin ihan henk.koht ja sillon oli lopulta yli kuukauden pois. Takapakkia kun saattaa aina tulla. Toivotaan, että pitäisi nyt paikkansa ja olisi piakkoin taas mukana laatikossa.Löfman sanoi itse Funin haastattelussa muistaakseni, että ei pitäis pitkää paussia tulla eli alkuvuodesta taas rivissä.