Olisi kyllä jymypaukku jos tepsi onnistuisi pisteen raapimaan lahdesta, peukut pystyyn!
Ei onnistunut, joten tiistaina Lukolta vähintään 1 piste ja/tai Tapparalta apuja.
Olisi kyllä jymypaukku jos tepsi onnistuisi pisteen raapimaan lahdesta, peukut pystyyn!
Ei se ainakaan TPS:llä ollut yrityksen puutteesta kiinni, joten kiitos heille siitä. Kyllä se on SaiPan ihan itse tehtävä tämä homma. Hyvä puoli asiassa on, että tämä on vielä omissa mailakäsissä, mutta se vaatii pisteiden ottamista Lukolta, koska jotenkin on sellainen tunne, että Pelicans ei häviä tiistainakaan.
Tapparan panoksista voitais sen verran puhua että takki auki ei taatusti lähdetä kun paikallisessa 5-0 tilanteessa murhaaminen jatkui. Tapsulle riittää kakkostilaan 1 piste joten Tampereella ristiä ei nähdä jos Saipa on häviöllä. Oma veikkaus on että Tampereella on tasaista loppuun asti ja Pelsu ottaa molarin pois mikäli Saipa on häviöllä ja jommassa kummassa päässä soi.
Kyllähän tässä on taas ilmassa kaikkien aikojen perseilyiden äiti ilmassa SaiPan osalta.
Häviöllä (ja Pelsujen voitolla) tehdään kyllä minun muistikirjani komein koomailu SaiPassa ikinä.
Siksi korpeaa vieläkin enemmän se, että joku helvetin Flinck pelaa puolivaloilla koko matsin ja tekee niitä omia dieselmäisiä jalkakyniä jarruttaen koko kentän etenemisen. Peksin olisi pitänyt heittää kolmanteen armotta kaveri vilttiin.
Mitähän tämä tarkoittaa? Itsehän SaiPa on mennyt perseilemään hyvän kauden alun (tai sit muut vaan paransi). Muutenkin ollut tosi outo kausi eikä oikeastaan mikään joukkue ole kovin tasainen ollut.Olisihan tuo kyllä melkoinen lopetus tälle vuoristoratakaudelle. Vahvistaisi entisestään fiilistä, että pelit itse asiassa voitetaan kabineteissa eikä kentällä.
Mitähän tämä tarkoittaa? Itsehän SaiPa on mennyt perseilemään hyvän kauden alun (tai sit muut vaan paransi). Muutenkin ollut tosi outo kausi eikä oikeastaan mikään joukkue ole kovin tasainen ollut.
Niin, no KalPallahan oli sama tilanne kun Ahonen myytiin. Itse en tosin näe että seuran olisi edes mahdollista ketään pitää, jos pelaaja itse haluaa seuraa vaihtaa. Ja tietenkin pelaajan kannattaa seuraa vaihtaa jos palkka nousee moninkertaiseksi. Paska juttu, mutta noin se vaan menee. Viimesenä noista tulee seuraa syyttää - varmasti on motivoituneita pelaajia jos seura väkisin pakottaa jäämään.Kaiken järjen mukaan Tulppu viittasi Niemisen myyntiin tuossa, joskin en itse pidä sitä kovin ratkaisevana tekijänä SaiPan vajoamisessa taisteluun tosissaan kymppipaikasta. Toisaalta Wiikman tai Toivonen ei ole kumpikaan vakuuttanut ainakaan minua vielä, kun puhutaan voittavista maalivahdeista.
Eniten harmittaa historiallisen hyvän alkukauden sulaminen. Tuollaista ei ole tulossa piiiiiitkään aikaan, koska Lotossakin on melko pienet mahdollisuudet saada kahta kertaa 6+1 oikein. Onko tässä jälleen kerran toteutumassa jääkiekkoa koskevat fysiikan lait, ettei muiden seurojen huutolaispojista ja Mestishausta saa mitenkään rakennettua menestyvää joukkuetta? Toki se olisikin liian helppoa, jos tällä tavalla saavutettaisiin menestystä. SaiPan kohdalla ISO ongelma on myös se, ettei juniorijoukkueet tuota edustukseen riittävän laadukkaita pelaajia. Kestävän kehityksen kannalta pienen seuran tulisi tuottaa 2-3 junioripelaajaa edustukseen / kausi. Eikä tietenkään täyttä 60 pelin settiä, vaan rauhassa kokemuksen kautta rakentaen.
Vitutuksen lieventämiseen sitten kaikille pitkävetoon suurella rahalla kiinni 1 Lukko ja 2 Pelicans :)
Kaiken järjen mukaan Tulppu viittasi Niemisen myyntiin tuossa, joskin en itse pidä sitä kovin ratkaisevana tekijänä SaiPan vajoamisessa taisteluun tosissaan kymppipaikasta. Toisaalta Wiikman tai Toivonen ei ole kumpikaan vakuuttanut ainakaan minua vielä, kun puhutaan voittavista maalivahdeista.
Jep, Wiikman ja Toivonen ovat olleet hyviä vaan ei loistavia. Toisaalta Niemisen myyntiä on turha haikailla, ei siinä ollut SaiPalla muita järkeviä vaihtoehtoja. Nieminen olisi toki voitu pitää väkisin SaiPan riveissä, mutta voi vaan kuvitella kuinka motivoitunut/hattuuntunut Nieminen olisi ollut sen jälkeen kun Kallioniemi&Co olisivat torpanneet mahdollisesti once-in-a-lifetime mahdollisuuden siirtyä KHL:ään.
Nyt on tosiaan hyvä tilaisuus hakea kipukorvauksia Veikkaukselta, jos huomenna käy huonosti. Yhteiskertoimeksi tulee 7,82, eli satasen panostuksella saa jo sievoisen summan kahisevaa.Vitutuksen lieventämiseen sitten kaikille pitkävetoon suurella rahalla kiinni 1 Lukko ja 2 Pelicans :)
Nyt on tosiaan hyvä tilaisuus hakea kipukorvauksia Veikkaukselta, jos huomenna käy huonosti. Yhteiskertoimeksi tulee 7,82, eli satasen panostuksella saa jo sievoisen summan kahisevaa.