Mä en tiedä miksi muistan, mutta joskus löivät Lahdessa 10 maalia peliin. Korjatkaa, jos olen väärässä.Onko muuten Saipan historian suurimpia voittoja? Äkkiseltään en muista isompaa Saipan voittoa.
Mä en tiedä miksi muistan, mutta joskus löivät Lahdessa 10 maalia peliin. Korjatkaa, jos olen väärässä.Onko muuten Saipan historian suurimpia voittoja? Äkkiseltään en muista isompaa Saipan voittoa.
Mä en tiedä miksi muistan, mutta joskus löivät Lahdessa 10 maalia peliin. Korjatkaa, jos olen väärässä.
Minä muistan vain että Pelicans voitti SaiPan 10-2 joskus niinä aikoina kun pelit tuli Canal+:lta. Toisin päin en tunnusta muistavani mitään!@Breeze Harbour voinee avata tähän sanaisen arkkunsa.
Muisteletko 2-9 voittoa vuodelta 2016?Mä en tiedä miksi muistan, mutta joskus löivät Lahdessa 10 maalia peliin. Korjatkaa, jos olen väärässä.
Voi hyvinkin olla. No 7 eroa siinäkin, joten ei ollut kysymykseen oikea vastaus.Muisteletko 2-9 voittoa vuodelta 2016?
SaiPa teurasti Pelicansin Lahdessa – katso huippuhetket 9–2 päättyneestä ottelusta
Pelicansin ja SaiPan kohtaamisesta ei puuttunut tunnetta.www.is.fi
Tirkkosen kausilla kaatui KooKoo 1-8, Pelicans 2-9 ja muistaakseni TPS 7-1Onko muuten Saipan historian suurimpia voittoja? Äkkiseltään en muista isompaa Saipan voittoa.
Kouvolassa on voitettu 1-8 ja Lahessa 2-9 kaudella 2015-2016.Onko muuten Saipan historian suurimpia voittoja? Äkkiseltään en muista isompaa Saipan voittoa.
Suurin kotivoitto, ja samalla suurin voitto, on SaiPan sivujen mukaan 14-1 vuodelta 64.Onko muuten Saipan historian suurimpia voittoja? Äkkiseltään en muista isompaa Saipan voittoa.
Kouvolassa on voitettu 1-8 ja Lahessa 2-9 kaudella 2015-2016.
Ollaan joskus pelkästään yhdessä erässä mätetty kahdeksan maalia...Onko muuten Saipan historian suurimpia voittoja? Äkkiseltään en muista isompaa Saipan voittoa.
Ollaan joskus pelkästään yhdessä erässä mätetty kahdeksan maalia...
Voi että mitä muistoja tuli kun katseli tuossa uutisessa olevan koosteen tuosta ottelusta. Itse ottelua en muista mutta olihan se hienoa kun juurikin helmikuun paikkeilla SaiPa hankki kevääksi riveihinsä Vojtech Polakin ja Kevin Hendersonin.Muisteletko 2-9 voittoa vuodelta 2016?
SaiPa teurasti Pelicansin Lahdessa – katso huippuhetket 9–2 päättyneestä ottelusta
Pelicansin ja SaiPan kohtaamisesta ei puuttunut tunnetta.www.is.fi
Vain yksi kommentti: silloin tuli ajoittain myös puhtaita ohipelejä, mitä kusipääkiekkoon tottuneina ihmeteltiin, mutta todettiin silloin että parempi pelata voittavaa kiekkoa ja joskus yksittäinen peli olla heti alkuun kuin ei kentällä oltaisikaan kuin repiä ja raastaa joka ilta häviten lopulta.Sijalta 5 lähdettiin pudotuspeleihin ja se oli kolmas kausi putkeen kun jokainen jääkiekkoa seuraava tässä maassa otti SaiPan yhtä tosissaan kuin nyt otetaan vaikkapa Pelicans ja Ilves joilla on myös ollut omat vaikeutensa. Jokaiseen peliin Tirkkosen SaiPaa vastaan joutui vastustaja latautumaan täysillä, koska SaiPa oli jokaisena iltana aina julmetun vaikea vastustaja. Toista se on nykyään.
Tällä kaudella tullut kymmeniä ohipelejä. Toivotaan että ensi kaudella puhutaan yksittäisistä.Vain yksi kommentti: silloin tuli ajoittain myös puhtaita ohipelejä, mitä kusipääkiekkoon tottuneina ihmeteltiin, mutta todettiin silloin että parempi pelata voittavaa kiekkoa ja joskus yksittäinen peli olla heti alkuun kuin ei kentällä oltaisikaan kuin repiä ja raastaa joka ilta häviten lopulta.
Tämä kausi tosiaan ihan oma lukunsa, tai no viimeiset jokunen olleet suht samaa, kunhan vaan siihen piti vähän tarttua ettei joka ilta ollut julmetun vaikeaa vastustajalle, vain suurimman osan illoista.Tällä kaudella tullut kymmeniä ohipelejä. Toivotaan että ensi kaudella puhutaan yksittäisistä.
Jep. Ei jatkoon.Tolla Lapidilla ei tosiaan tee mitään ensi kaudella, kuten jo muutama matsi sitten taisi olla vähän keskustelua. 14 matsia, 2+0. Eipä nuo tehot riitä mihinkään ja miestä ei kentällä juuri muutenkaan erota. Kokeiltiin, ei ollut voittava arpa, joten kiitti ja moi.
Ei ole kyllä erityisiä esittänyt, mutta ei voi yliopisto ja ECHL kokemuksella paljon mitään maksaakaan. Jos miettii että ensi kauden sentteristö olisi jotain X-Kalapudas-Hokkanen-Siikonen, niin melkeinpä mie Lapidin saattaisin edullisella lapulla tuohon kolmosen keskelle laittaa kirittämään. Hokkasella ei voi olla tämän kauden näytöillä selkeää kokoonpanopaikkaa ensi kaudeksi.Tolla Lapidilla ei tosiaan tee mitään ensi kaudella, kuten jo muutama matsi sitten taisi olla vähän keskustelua. 14 matsia, 2+0. Eipä nuo tehot riitä mihinkään ja miestä ei kentällä juuri muutenkaan erota. Kokeiltiin, ei ollut voittava arpa, joten kiitti ja moi.
Olisi pitänyt jättää viimeiseen kotimatsiin pelien seuraaminen. Olisi edes vähän hyvää mieltä jäänyt kaudesta...Nyt se paska on viimeinkin ohi ja millä esityksellä. Ei yhtään kunnollista maalitekopaikkaa.
Älä muuta virka, sanoi Kirka-vainaakin.Olisi pitänyt jättää viimeiseen kotimatsiin pelien seuraaminen. Olisi edes vähän hyvää mieltä jäänyt kaudesta...
Just näin. Hirveää paskaa tuo ns. "hyökkäyspeli" YV mukaan lukien.SaiPa päättää näköjään kautensa tutulla tyylillä. Pyöritään kulmissa ja laidan vieressä, mutta maalipaikoille ei ole taaskaan mitään asiaa.
Toki eihän tässä mitään uutta ole, monena kautena SaiPa on jäänyt runkosarjan päätöspelissä ilman maaleja ja niin tapahtunee myös tänään.