Mikko Pukka, jos useimmat valittelevat kaverin kiekollista pelaamista niin ei ole tuo kiekotonkaan pelaaminen kovin vakuuttavaa. Ei pysynyt eilen eikä tänään yhdenkään hyökkääjän perässä ja katseli sen seurauksena Ilveksen kahta maalia maalin kulmalta. Mä oon oikeesti todella hämmentynyt siitä että Pukka olisi joskus pelannut 12 maalin kauden mestiksessä.
Täytyy nyt sanoa ensin, että en ole Mikko Pukan paras kaveri, enkä fani. En vaan ymmärrä miten aina joidenkin kirjoittajien onnistuu löytää vain Mikon virheet. Kyllä siellä vietiin Salcidoa, PSN:ää, Backmania, Vauhkosta..
Ei täällä heitä tuomita??
Tämä on joku kollektiivisesti hyväksytty kohde, jota voi arvostella. Toki Mikko Pukka tekee virheitä ja saa niistä sanoa, mutta samoista virheet "sallitaan" Toisille.
Lainasin tässä "PK95" tekstiä, mutta en tarkoita että hän olisi jotenkin muita enemmän Pukkaa dissannut..
Kyllä minulla alkaa pikkuhiljaa usko mennä edes sääläreihin pääsystä, sen verran kauheaa oli eilinen peli katsella. Kolmannen erän peruuttelu näytti alusta asti siltä että Ipa tulee tasoihin. Onneksi ei tarvinnut kuunnella Eero Taurua, huhhuh!!!
Toki kaikki on omissa käsissä, mutta muistissa on vielä ne menneet sulamiset. Toivon todella että tämä kevät nyt toisi meille sen mestaruutemme...säälärit.