Minun mielestäni Jokereita vastaan pitäisi kasata uudelleen se alkukauden tehoketju. Jekimovs oli hukassa eilen, Jokinen yhtä sooloa lukuunottamatta aika pimennossa ja Rissanen ei tosiaan tuntunut oikein sopivan laidalle.
Jekimovs - Rissanen - Jokinen
Giliati - Lee - Vauhkonen/Piitulainen/Koivisto
Löfman - Koho Vauhkonen/Piitulainen/Koivisto
Flinck - Hämäläinen - Vauhkonen/Piitulainen/Koivisto
Leivo taisi pelata edellisen liigapelin 25.10 ja Mikkelin komennuksestakin alkaa olla jo pari viikkoa. Jos ei mahdu liigamiehistöön niin olisi syytä löytää niitä pelejä jostain muualta Leivollekin.
Jos SaiPa päättäisi hankkia työsulkulaitahyökkääjän vielä, niin enpä kyllä pistäisi ollenkaan hanttiin siinä asiassa...
Ja jos minun pitäisi tehdä valinta, niin pistäisin Niemisen aloittamaan myös lauantaina.
Jekimovs - Rissanen - Jokinen
Giliati - Lee - Vauhkonen/Piitulainen/Koivisto
Löfman - Koho Vauhkonen/Piitulainen/Koivisto
Flinck - Hämäläinen - Vauhkonen/Piitulainen/Koivisto
Leivo taisi pelata edellisen liigapelin 25.10 ja Mikkelin komennuksestakin alkaa olla jo pari viikkoa. Jos ei mahdu liigamiehistöön niin olisi syytä löytää niitä pelejä jostain muualta Leivollekin.
Jos SaiPa päättäisi hankkia työsulkulaitahyökkääjän vielä, niin enpä kyllä pistäisi ollenkaan hanttiin siinä asiassa...
Ja jos minun pitäisi tehdä valinta, niin pistäisin Niemisen aloittamaan myös lauantaina.