Joutsenosto
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa, Ketterä, HPK
Taipalus ei kyllä muutenkaan ole vakuuttanut. Ainakaan mua. Hyökkäys näyttää kyllä kilpailukykyiseltä, puolustus ei niinkään...
Sitten loukkaantui Salminen...Toivottavasti Lappalaisella ja Taipaluksella ei ole mitään vakavampaa. Kunhan eivät liigapeleistä jää vaan sivuun.
Kerkesin jo innostumaan ku luin pikaisesti, että "free livestream" Nordicbetilla tai Unibetillä, mutta hehheh talleta 10€ ja voit katsella, ei sitten.
Jep, itsekkin seuraan vahvasti futista ja varsinkin 1. bundesliigaa, joka näkyy unibetilla. Myös Italian Serie A ja Espanjan La liga sekä Ranskan Ligue 1 näkyy. Laaja valikoima muitakin sarjoja ja eri urheilulajeja. Suosittelen. Laatu ei tosin ole hyvää, mutta "ilmaiseksi" ja lailliseksi stream-palveluksi mielestäni loistava budjettiratkaisu:)Mutta toisaalta kun kerran talletat sen 10€, niin voit sen jälkeen katsella niin paljon, kuin haluat. Itse tallensin muistaakseni kaksi vuotta sitten 10€ ja puolet oon siitä sinä aikana pelannut ja siinä sivussa seurannut hyvinkin paljon CHL kiekkoa ja jonkin verran kakkos bundesligaa.
Tuo on totta, 10€ periaatteessa loputtomasta katseluoikeudesta ei ole kyllä paha hinta.Mutta toisaalta kun kerran talletat sen 10€, niin voit sen jälkeen katsella niin paljon, kuin haluat. Itse tallensin muistaakseni kaksi vuotta sitten 10€ ja puolet oon siitä sinä aikana pelannut ja siinä sivussa seurannut hyvinkin paljon CHL kiekkoa ja jonkin verran kakkos bundesligaa.
Yksi ongelma varsinkin ykkösylivoimassa on Koskiranta. Ei osaa suojata kiekkoa pienessä tilassa eikä osaa myöskään hakea tai tehdä tilaa. McFarland vaikka pyörittämään Koskirannan tilalle ja Koskiranta itse maalin eteen, niin voisi tulla jotain aikaan. Tosin niin Berliinissä kuin Luulajassa alivoimallakin kotijoukkueet tulivat todella hanakasti SaiPalaisten iholle. Noin agressiivista alivoimaa ei Liigassa yleensä ole näkynyt ja näin ollen homma voi siis helpottua jo itsestään. Ylivoimakuvioitakin varmaan vasta haetaan ja kyllähän se tuosta harjotellessa paranee.Jatkopaikka alkaa olla melko varma. Satavarma vahvistus sille tulee Luulajan seuraavan pistemenetyksen myötä. Syvyyspelaajat ratkovat pelejä, debytantit liikuskelevat top scorer -kaavussa, ulkkarit alkavat heräillä... Melkeinpä kaikki näyttäisi olevan hyvin.
Silti pessimistiseen eteläkarjalaiseen mieleen hiipii yksi kysymys: onko SaiPa tehnyt ylivoimalla yhtään pelitilannemaalia? Tämän illan McFarland-tyyppisiä 5vs5 mutta toinen ilman veskaria -maaleja ei lasketa. Haen siis kaikkein tyypillisimpiä, viidellä neljää + veskaria vastaan tehtyjä maaleja. Onko SaiPa tehnyt sellaisia näissä muutamassa pelissään ainuttakaan?
Oliko edes pelaamassa? =DHarmi, etten peliä päässyt näkemään. Oltiin ilmeisen purjeissa ison osan ottelua, mutta pisteet saatiin kotia. Miltäs Linda Hamiltonin esitykset vaikuttivat?
Tuo on totta, 10€ periaatteessa loputtomasta katseluoikeudesta ei ole kyllä paha hinta.
En peliaikoja käsiini saanut, mutta mutulla väitän, että todella tasaisesti ovat saaneet pelata. Tuo Leivo - Koski - Kuronen on ollut SaiPan tasaisin ja varmin ketju näissä ensimmäisissä peleissä ja ovat välillä päässeet ylivoimaakin pyörittämään. Leivolta ja Kuroselta vähän osasi hyviä otteita odottaakin, mutta Koski on ollut erittäin positiivinen yllätys ja ottanut hienosti paikkansa kokoonpanossa.Miten peliminuutit jakautuu SaiPan kolmen ensimmäisen ketjun välillä. Tilastojen perusteella Leivo - Koski - Kuronen on pelannut hyvin yhteen ja Leivo - Kuronen jatkaa samaan hyvään malliin mihin lopettivat viime kaudella.
Nyt ainakin annetaan junnuille tilaisuutta näyttää omia taitojaan. Nelosketjuun en usko, että saisi paljoakaan aikaan, vaikka sitä mielellään olisi väärässä.SaiPa lähtee näillä kentällisillä tänään kerhon kaatoon savitaipaleella:
Sanni toteuttaa Savitaipaleella selvästi "kaikki pelaa" -periaatetta. Varmaan jostain lottorummusta tai kortilla vedetty kokoonpano. Mutta se kuuluu tähän aikaan ohjelmaan. Parempi nyt kokeilla kuin chl-matseissa.
Sanni toteuttaa Savitaipaleella selvästi "kaikki pelaa" -periaatetta.
saipa.fi kirjoitti:Tiistain ja torstain ottelussa joukkueen kokoonpano tulee voi elää runsaanlaisesti. Syyt tähän ovat ne, että sunnuntaisessa CHL-kotiottelussa Luulajaa vastaan joukkue voi varmistaa jatkopaikkansa nappaamalla yhden pisteen pohjoisruotsalaisilta.
Toinen syy on Liigan ja pelaajayhdistyksen välinen sopimus, joka estää seuroja peluuttamasta pelaajaa useammassa kuin kahdeksassa harjoitusottelussa ennen Liiga-kauden alkua. CHL-ottelut katsotaan tässä sopimuksessa harjoitusotteluiksi.