SaiPan fanitoiminta

• 75 526
  • 493

Sportsguy

Jäsen
Tirilän torilta tuli sellaiset terveiset että on pettynyt kun sinua ei ole vieläkään näkynyt kaiteella keskustelemassa kannattajatoiminnasta niinkuin silloin syksyllä juuri oli puhetta :)
Meikäläisen preesens säikäyttää nuoret jannut sen verran pahasti, että tuskin tuossa järkeä olisi. Eikä tuo mun homma ole muutenkaan, poliisi varmaan seuraava juttukaveri.

Sportsguy

Jäsen
Kieltämättä vaikutat olevan aika kova jätkä, toki varmasti olisi hieno sut kaiteella joku päivä nähdä vielä @Tirilän tori varmasti arvostaisi myös!
Mua ei siellä nähdä, koska mun yli ei näe kukaan. Arvostan sen verran muita lipunostajia.

Sen sijaan uskomatonta, että kukaan ei vieläkään ota teiltä vastuuta mistään. Toimari joutunut tulemaan estämään teidän ääliömäisyyksiä. Hävetkää nyt oikeasti.

Suosikkijoukkue
Saipa, Hammarby IF
Todella uskomatonta on myös se että täällä palsta-soturit jaksaa illasta toiseen mankua Itärajan toiminnasta ja käskee painua vittuun. Mutta kaikesta huolimatta yksikään Itärajaa kritisoiva ei ole käynyt face to face sitä mielipidettään kertomassa.
Lähinnä tulee vain sellainen fiilis että mitä vaan täällä palstalla huutelee niin se menee teidän ”yhteisön arvostettujen nimimerkkien” ihon alle

Kaikesta huolimatta ihan helvetin isoa huutonaurua osalle nimimerkeistä tästä huutelusta ilman tietoa todellisuudesta.

En tiedä mitä luulete saavuttavanne tällä huutelulla, mutta sen voin sanoa että teitä ei kovin tosissaa pelkkien nyyminä kirjoitettujen juttujen takia oteta.

Viimeksi muokattu:

Önökki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kaikesta huolimatta ihan helvetin isoa huutonaurua osalle nimimerkeistä tästä huutelusta ilman tietoa todellisuudesta.

En tiedä mitä luulete saavuttavanne tällä huutelulla, mutta sen voin sanoa että teitä ei kovin tosissaa pelkkien nyyminä kirjoitettujen juttujen takia oteta.

Noh, jos nyt edes 25% teistä kirjoitetuista jutuista on totta, niin ei Teitä tulla ottaa ikinä todesta.
Kyllä, muistan ajan kun WM oli lapsenkengissään mutta en muista äkkiseltään että yhden kauden aikana olisi näin paljon fläkkiä tullut vierailta/OMILTA kannattajilta.

Joskus on myös ihan tervettä nostaa käsi ylös virheen merkiksi ja myöntää että ns. "Vituiks män" vaikka henk.koht mielipide ei ole edellä mainittu.

Yhdessä me kannatetaan samaa SaiPaa, ei nyt luoda kuilua kannattajien välille.

Toivottavasti ymmärrätte sanoman

EDIT: selkeytetty/jäsennelty tekstiä

Elliminator

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, HIFK
Todella uskomatonta on myös se että täällä palsta-soturit jaksaa illasta toiseen mankua Itärajan toiminnasta ja käskee painua vittuun. Mutta kaikesta huolimatta yksikään Itärajaa kritisoiva ei ole käynyt face to face sitä mielipidettään kertomassa.
Lähinnä tulee vain sellainen fiilis että mitä vaan täällä palstalla huutelee niin se menee teidän ”yhteisön arvostettujen nimimerkkien” ihon alle

Huutonaurua koko helvetin tekstille.

Sportsguy

Jäsen

Aika selvää palautetta tuli JYP-capolta.

Sähän olet liittynyt sattumalta joukkoihin samana päivänä, kun @Tirilän tori kävi edellisen viestinsä laittamassa. Hyvin sujuu teillä vuoronvaihdot :).

Katseet kohti seuraavaa välikohtausta.

Suosikkijoukkue
Saipa, Hammarby IF
Aika selvää palautetta tuli JYP-capolta.

Sähän olet liittynyt sattumalta joukkoihin samana päivänä, kun @Tirilän tori kävi edellisen viestinsä laittamassa. Hyvin sujuu teillä vuoronvaihdot :).

Katseet kohti seuraavaa välikohtausta.
Kiitos palautteesta, kiitos myös luottamuksesta.

Ja toivottavasti vielä joskus @Sportsguy sinut siellä kaiteella nähdään! Tule vaikka erätauolla niin et pituudellasi pilaa muiden ottelua.

juice71

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mutta kaikesta huolimatta yksikään Itärajaa kritisoiva ei ole käynyt face to face sitä mielipidettään kertomassa.
Voitko avata miten viesti muuttuu jos sen kirjoittaa tänne verrattuna että sanoo sen livenä? Korostat tätä asiaa kovasti, mutten ihan pysy kärryillä mikä se ero on? Ei siinä, voi sanoa livenäkin mutta jos ajatukset on samat niin mikä muttuu?

Suosikkijoukkue
Saipa, Hammarby IF
Voitko avata miten viesti muuttuu jos sen kirjoittaa tänne verrattuna että sanoo sen livenä? Korostat tätä asiaa kovasti, mutten ihan pysy kärryillä mikä se ero on? Ei siinä, voi sanoa livenäkin mutta jos ajatukset on samat niin mikä muttuu?
Se että täällä huudellaan ilman omaa nimeä ja kuvaa, helppo niin on sanoa ihan mitä vaan. Itsellä kyllä on käsitys millaista porukkaa täällä huutelee mutta ei mennä siihen sen enempää.

Kuitenkin jos haluatte tulla varteenotettaviksi niin tulkaa nyt herrasjestas sinne kaiteelle tai sovitaan sitten tarkempi aika ja paikka missä nähdään.

Ja kyllä, ne ajatukset ovat varmasti livenäkin samat mutta ei ehkä ihan niin helppo sanoa.

Yksityisviestiä voi tulla myös minulle laittamaan jos oikein paljon jokin asia mieltä painaa.

Myös tätä aikaisempaa keskustelua kun olen seurannut niin olisi oikeasti muutaman nimimerkin kanssa hieno päästä näkemään ihan kasvotusten!

Mälkiä

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, treenijumi
Se että täällä huudellaan ilman omaa nimeä ja kuvaa, helppo niin on sanoa ihan mitä vaan. Itsellä kyllä on käsitys millaista porukkaa täällä huutelee mutta ei mennä siihen sen enempää.

Kuitenkin jos haluatte tulla varteenotettaviksi niin tulkaa nyt herrasjestas sinne kaiteelle tai sovitaan sitten tarkempi aika ja paikka missä nähdään.

Ja kyllä, ne ajatukset ovat varmasti livenäkin samat mutta ei ehkä ihan niin helppo sanoa.

Yksityisviestiä voi tulla myös minulle laittamaan jos oikein paljon jokin asia mieltä painaa.

Myös tätä aikaisempaa keskustelua kun olen seurannut niin olisi oikeasti muutaman nimimerkin kanssa hieno päästä näkemään ihan kasvotusten!
Ei sinulla ole mitään erityisasemaa täällä, jonka turvin kritiikkiä voi yhtäkkiä ottaa vastaan vain livenä.

Todella heikkoa touhua, jos ei pysty omaa kantaansa tai toimintaansa puolustamaan sanallisesti. Tekstin muodossa on paljon helpompi saada asiat sanottua selkeästi, jolloin tämä näyttäytyy vain epäilyttävänä, että vaaditaan yhteydenottoa livenä. Ikään kuin ei haluttaisi, että jää mitään todisteita siitä, mitä oikeasti ajatellaan näistä tilanteista.

Toistaiseksi näyttää ja kuulostaa siltä, että teidän porukkanne ei ymmärrä mitään ainakaan kunnioituksesta muita kohtaan. Käydään tönimässä lapsia vieraspäädyssä ja huudellaan tuulariksi sellaisia ihmisiä, jotka ovat vuosikymmenien aikana käyttäneet luultavasti tuhansia euroja seuran tukemiseksi. Työhän yritätte lastenlipuilla sisään, jos en väärin ole käsittänyt?

Vaikka olettekin nyt pitäneet hallissa muutaman kuukauden meteliä, niin en silti pitäisi omaa kannattajakerhoa jonain kuninkaina, kun muiden kunnioitus on olematonta. Nöyryyttä tekemiseen, niin hyvä tulee.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raimon Rakuunat
Siis mikä tää Itäraja nyt on? Joku uusi aloitteleva kannattajapoppoo?

Eikö nyt kantsisi vaan järjestäytyä olemassa olevien ryhmien alle?

Pahimmillaan se vain luo vastakkainasettelua ja mitä nyt olen lukenut niin ilmeisesti jo onkin?

Mitä ovat nyt siis tehneet, lyöneet jotain jypin kannattajaa ja muutenkin menneet vieraspäätyyn aukomaan päätä?

Lippua heilutettu kaukaan päädyssä kesken pelin ja joku pyytänyt lopettamaan mutta ei olla ymmärretty?

Jos tää nyt tosiaan on jotain ultras - skeidaa niin toivottavasti se saadaan lopetettua heti alkuunsa.

Joku voi kertoa olinko nyt yhtään kärryillä.

Önökki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Otappas nyt tähän stoppi. Etkös sinä tee juuri samaa?
Melkein uskoisin että kun näitä Setämies™-käyttäjiä on ennen ens peliä kaide täys niin menee se kuuluisa sisu kaulaan vaikka vain halutaan jutella.

Suosikkijoukkue
Saipa, Hammarby IF
Otappas nyt tähän stoppi. Etkös sinä tee juuri samaa?
Melkein uskoisin että kun näitä Setämies™-käyttäjiä on ennen ens peliä kaide täys niin menee se kuuluisa sisu kaulaan vaikka vain halutaan jutella.
Todellakin palsta huuteluiden takia toivon että on. Niin kauan itselle nämä setämies käyttäjät eivät ole mitään ennenkuin olen heidän kanssa kasvotusten jutellut.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raimon Rakuunat
Niin kauan itselle nämä setämies käyttäjät eivät ole mitään ennenkuin olen heidän kanssa kasvotusten jutellut.
Siis juuri tässä sä menet nyt niin pahasti pieleen.

Ei sillä ole mitään merkitystä miten ja missä aiheesta sanotaan.

Nämä sun vastineet kuulostaa ihan siltä kuin sanoilla ei olisi painoarvoa jos ei uskalla sanoa päin naamaa.

Ja nythän se siis pitäisi ilmeisesti sanoa jollekin testossa liotetulle teinille mikä oikein odottaa haastetta.

Mä muistan vielä kun olin jonne. Nyt olen keski-ikäinen setä millä on elämässä monenlaisia vastuita ja ei voisi vähempää kiinnostaa pentujen uhoilu.

Kuka ikinä oletkaan, sä kykenet joko käyttäytymään tai et. Ei sillä ole mitään väliä kuka siitä sulle huomauttaa ja missä.

Önökki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Todellakin palsta huuteluiden takia toivon että on. Niin kauan itselle nämä setämies käyttäjät eivät ole mitään ennenkuin olen heidän kanssa kasvotusten jutellut.
Tarviaako kertoa nicki vai IRL nimi? Jos tässä nyt ei mene jakeluun niin miksi te aiheutatte pahaa verta ja parranpärinää (hehe, joo ollaan vanhoja partoja). Ihan kuin nuorisojoukko huutelisi pizzerianpitäjälle ja sitten kun joku huutaa lopettamaan niin ollaan vaatimassa porukkaa vadille.

Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä, Bunch of Jerks
Ketjun otsikkona on SaiPan fanitoiminta. Juteltaisiinko vaihteeksi siitä, miten me setämiehet ja Itärajan nuorisolaiset ja kaikki muut yhdessä kannatamme SaiPaa kevään otteluissa?

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle

Spitfire

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, SJS
Ketjun otsikkona on SaiPan fanitoiminta. Juteltaisiinko vaihteeksi siitä, miten me setämiehet ja Itärajan nuorisolaiset ja kaikki muut yhdessä kannatamme SaiPaa kevään otteluissa?
Taitaa olla kyseisen porukan tavoitteena vain tuollainen teiniuhoaminen ja riidan haastaminen kohteesta välittämättä, eikä niinkään SaiPan kannattaminen.

Altec

Jäsen
Kuten jo kirjoitin SaiPa mediassa -ketjuun niin kiitos helvetisti hyvässä maineessa olevien kaikkien muiden SaiPan kannattajien eteen tehdystä loistavasta pr-työstä.

Jeesus mitä urpoilua niin omassa päässä palautteen vastaanottamisen osalta sekä varsinkin nyt uutisissa oleva.

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
Toivottavasti toimistonväki pistää tuon jonneporukan kuriin sopivilla ukaaseilla ennen kuin keksivät uusia mainehaittoja seuralle. Mahtavaa lukea lehdestä miten meidän faniporukka pitää Saipaa kaikkien huulilla.
Joku kirjoitti, että siellä on itse SaiPan tj joutunut menemään väliin tappeluun ja pitämään yhtä tyypeistä kurissa. Voisin kuvitella, että tuon jälkeen ongelma on toimistollakin harvinaisen hyvin tiedossa.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raimon Rakuunat
Joku kirjoitti, että siellä on itse SaiPan tj joutunut menemään väliin tappeluun ja pitämään yhtä tyypeistä kurissa. Voisin kuvitella, että tuon jälkeen ongelma on toimistollakin harvinaisen hyvin tiedossa.
SaiPa voisi seurana tehdä tästä selvän julkisen kannanoton. Asiassa on tarvittu poliisiakin joten hyvin tiukka linja olisi nyt tarpeen. Ja toimenpiteet sen mukaiset.

Pääsyy tähän on ihmisten turvallisuus ja viihtyvyys, mutta jos seura katsoo asiaa taloudelliselta kantilta, enempi sekoilu taatusti karkottaa lapsiperheitä pois otteluista.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy