Tai miten oisi Mie - Myö - SaiPa. Vähän niiku narrien tyyliin Minä - Me - Jokerit ;) No vitsi vitsi. Joskus kaverin kaa vitsillä mietitty, että tekisi karjalaisen version tosta chäntistä.Jos haluaa miettiä ykstavusia sanoja tuohon ni tyyliin Mie - Myö - Karjala tai varmana muitaki vois olla. Kuha se on super simppeli ja 2000 henkeä vähintää huutaa sitä riittävän pitkää ni kyl se aika voimakas voi olla, kuten tuolla videolla.
Mietin samaa, mutta huudettu SaiPa ja huudettu Karjala on iha eri kategoriassa voimaltaan. Karjala on kuin kirosana ääntämiseltään.Tai miten oisi Mie - Myö - SaiPa. Vähän niiku narrien tyyliin Minä - Me - Jokerit ;) No vitsi vitsi. Joskus kaverin kaa vitsillä mietitty, että tekisi karjalaisen version tosta chäntistä.
Hieno homma, tulee olemaan melkoinen meininki. Tosin ensimmäinen voitto saattaa jo tulla plakkariin maanantaina 9.12. Ilvestä vastaan.Saimaan Keltamustat
‼️1, 2 ja 3‼️ Kakkosbussi myi viikossa loppuun, upeeta Sehän meinaa sitä, että bussi nro 3 on nyt myynnissä Reissuun vapautui siis 50 paikkaa ja 20 varausta niin bussi lähtee liikkeelle Alla...www.facebook.com
Tampereelle 21.12 kolmas bussi mukaan. 20 varausta tarvii, että lähtee liikkelle. Kaikki halukkaat mukaan vaan, niin haetaan ensimmäinen voitto nokia arenasta isolla fanijoukolla.
Totta turiset. Toivotaan siis sillon ensimmäistä voittoa nokia arenalta ja sitten 21.12 sitten ensimmäistä voittoa tapparasta nokia arenalta :)Hieno homma, tulee olemaan melkoinen meininki. Tosin ensimmäinen voitto saattaa jo tulla plakkariin maanantaina 9.12. Ilvestä vastaan.
Ensimmäistä kertaa tulee nyt tuokin areena nähtyä. Ei ole sattuneesta syystä ihan hirveästi kiinnostanut lähteä Tampereelle katsomaan matsia viime vuosina.
Areena on myös älyttömän lähellä rautatieasemaa, joten sinne on todella helppo saapua esimerkiksi pääkaupunkiseudulta. Muun muassa tästä syystä sinne onkin voinut siirtää näitä isompia tapahtumia Helsinki-hallista. Hyvä sijainti vaikuttaa merkittävästi.Uskon että tykkäät! Areenasta siis!
Tampereella asuvana ei ole myöskään sattuneesta syystä montaa SaiPa peliä tullut käytyä katsomassa. Muita pelejä kyllä useampikin!
Kyllä keskusta-areenasta on kiva lähteä kävellen lähiravintoloihin ja kuppiloihin !
Areena on myös älyttömän lähellä rautatieasemaa, joten sinne on todella helppo saapua esimerkiksi pääkaupunkiseudulta. Muun muassa tästä syystä sinne onkin voinut siirtää näitä isompia tapahtumia Helsinki-hallista. Hyvä sijainti vaikuttaa merkittävästi.
En ole mikään asiantuntija, joten olen mielelläni väärässä. Olen siinä uskossa, että tuo päivämäärä taitaa tulla liian nopeasti vastaan noinkin suuren operaation järjestelyiden suhteen. Jos siis puhutaan edes vähääkään samankokoisesta matkustajamäärästä kuin kahdeksan vuotta sitten.Olisiko hyvä aika palauttaa fanijuna Kouvolaan nyt, kun tuote on kunnossa? 4.1.2025 olisi hyvä mahdollisuus tähän.
Kahdeksan vuotta sitten suunnitelmien tekoon meni kuukausia. Se oli valtava urakka silloin tapahtuman vetovastuussa olleille kavereille.Olisiko hyvä aika palauttaa fanijuna Kouvolaan nyt, kun tuote on kunnossa? 4.1.2025 olisi hyvä mahdollisuus tähän.
No siellä on onneksi korvaavana lähdössä useampi bussi Tampereelle joulukuussa. Sinne vaan mukaan.Olisiko hyvä aika palauttaa fanijuna Kouvolaan nyt, kun tuote on kunnossa? 4.1.2025 olisi hyvä mahdollisuus tähän.
Itäraja nimisessä joukossa olen havainnut samaa keskarin heiluttelua mitä en ymmärrä ollenkaa. Annettas sen homman hoidettavan Lahessa ja Kouvolassa.Kaiteella on parilla nuorella vielä opettelemisen varaa. Hölmöjä ja turhia keskisormia näkyi tv-kuviin voittomaalin uusinnan jälkeen. En ymmärrä etenkään voiton jälkeen.