SaiPan fanitoiminta

  • 6 693
  • 29

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Meillä on Willimiehille ketju, mutta ei nyt ainakaan kovin aktiivista fanitoimintaketjua, kuten monien muiden joukkueiden osioissa, joten avaan tällaisen.

Tämä ei ole tarkoitettu pelkästään keskusteluun faniyhdistyksestä eli Keltamustista vaan kaikesta meidän fanien toiminnasta.

Pitkästä aikaa SaiPa herättää positiivisia odotuksia suurien muutoksien myötä, joten itsekin tuli (no vain vuoden) tauon jälkeen virallisesti Keltamustiin liityttyä. Olen vain stadin versio, mutta minun kauttani saa kyllä yhteyden itse yhdistykseen, jos tarve vaatii. On täällä sieltäkin jäseniä, mutta ehkä vähemmän tätä lukevia.

Ketjun avaus juuri nyt tuli vain mieleen, kun meillä stadin keltamustilla olisi pari paikkaa jäljellä junassa Kouvolaan ensi perjantaina (lähtö 14:13) ravintolavaunun yläkerrassa (15e). Itse matsiliput (15e) sitten Keltamustien sivuilta (tai 30e ja bussikyyti myös Lappeenrantaan).
 

JB#36

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Toivon lämpimästi, että kaudella jatkuu sama pelin aloitus eilisen treenipelin tapaisesti, että heti pelin alkaessa ei aleta laulaa "me voitetaan(yksi ihminen), TAI HÄVITÄÄN(monta ihmistä paljon kovemmalla äänellä)..."
 

Unscarred

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä ja NY rangers
Meillä on Willimiehille ketju, mutta ei nyt ainakaan kovin aktiivista fanitoimintaketjua, kuten monien muiden joukkueiden osioissa, joten avaan tällaisen.

Tämä ei ole tarkoitettu pelkästään keskusteluun faniyhdistyksestä eli Keltamustista vaan kaikesta meidän fanien toiminnasta.

Pitkästä aikaa SaiPa herättää positiivisia odotuksia suurien muutoksien myötä, joten itsekin tuli (no vain vuoden) tauon jälkeen virallisesti Keltamustiin liityttyä. Olen vain stadin versio, mutta minun kauttani saa kyllä yhteyden itse yhdistykseen, jos tarve vaatii. On täällä sieltäkin jäseniä, mutta ehkä vähemmän tätä lukevia.
Jos toimit tälläsenä välikätenä tässä, niin kiinnostusta olisi saada Stadin Keltamustien kaulahuivin, jos niitä on olemassa. Itse kuitenkin Espoossa asuvana, haluan edustaa paikallista keltamustayhteisöä sit aina pk seudun peleissä. Olin saimaan keltamustiin yhteydessä, mutta sieltä kertoivat laittavan infoa eteenpäin, mutta siitäkin on jo reilu puolivuotta.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Jos toimit tälläsenä välikätenä tässä, niin kiinnostusta olisi saada Stadin Keltamustien kaulahuivin, jos niitä on olemassa. Itse kuitenkin Espoossa asuvana, haluan edustaa paikallista keltamustayhteisöä sit aina pk seudun peleissä. Olin saimaan keltamustiin yhteydessä, mutta sieltä kertoivat laittavan infoa eteenpäin, mutta siitäkin on jo reilu puolivuotta.
En suoraan tiedä, mutta meillä tässä nyt aikamoinen myllerrys käynnissä koko SaiPa-yhteisössä, joten en usko että tällaista heti saatavissa.
 

pappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Täytyy tulla rohkaisemaan vaikken SaiPa kannattaja ollenkaan, mutta hienoa että pääkaupunkiseudulla kannatetaan SaiPaa ja teillä on oma faniporukka.
Arvostan tosi paljon sitä, että asutaan sitten missä päin Suomea tahansa, niin seistään oman joukkueen takana. SaiPalle tsemppiä tulevaan kauteen toivottelee Lappeenrannassa asuva Jokeri kannattaja. Kun ajelen täällä bussia, niin aika usein joudun vastaamaan kysymykseen miksi et kannata SaiPaa vaan Jokereita?
En tiedä joutuuko SaiPa kannattaja pääkaupunki seudulla samojen kysymysten eteen?
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
En tiedä joutuuko SaiPa kannattaja pääkaupunki seudulla samojen kysymysten eteen?
Kuten oletettavasti hyvin tiedät, täällä ns. kaikki ovat junantuomia ja kannattavat ties mitä landeseuroja. Mutta kyllä tuolla SaiPa logolla rinnassa aina silloin tällöin saa huomiota, jos joku sattuu moisen tunnistamaan.
 

npc

Jäsen
Kuten oletettavasti hyvin tiedät, täällä ns. kaikki ovat junantuomia ja kannattavat ties mitä landeseuroja. Mutta kyllä tuolla SaiPa logolla rinnassa aina silloin tällöin saa huomiota, jos joku sattuu moisen tunnistamaan.
Junantuoma on hyvä. Stadissa jengillä enemmän avarakatseisuutta ja böndejä katsotaan huvittuneen liikuttuneesti - saatetaan jopa kysyä joskus että saako tätä koskettaa?

Lepraan jos joskus 80-luvulla kantautui huhua että stadista jotain vatipäitä tulossa vkl mestoille niin siellä kerättiin porukkaa ja hiilihankoja hyvissä ajoin ja lietsottiin nuotion äärellä tappavia voimalauluja.

Stadissa on niin hyvä itsetunto, että ne voi katsoa saipapaitaista ressukkaa jopa ihaillen baarissa eikä tule se alkukantainen turpaanvetämisen geeniperimä siihen päällimmäiseksi temppuilemaan. Päin vastoin, saipapaitaiselle ostetaan tuoppeja.

Loppuyöstä kun se saipapaitainenkin on jo ihan seis ja örisee elämän raakuutta niin stadilaiset taluttaa sen vessan kautta narikkaan, laittaa taksiin, antaa kympin ja heijaa että hyvä SaiPa!

Paitsi jokerifanit. Niillä ei ole näin hyvä itsetunto.
 

MatamiX

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Harmi, kun aina työt haittaavat hyvää harrastusta! Omalla autolla on siten pakko tulla Kouvotoliittoon enkä pääse nauttimaan hyvästä junaseurasta.
Ja itse kausi aloitetaan heti pof-viivan yläpuolelta. Tästä on hyvä jatkaa ;)
Ylpeydellä kannetaan keltamustia värejä kehä kolmosen sisäpuolella ja vastaanotto on ollut aina sydämellinen!
 

KovaT

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, seurannassa TPS
Fanit vois opetella ettei pelin aikana kävellä omalle paikalleen.
Muutenki vituttaa istua täällä ku olin eka joka tänne varas ku oli joku viereinen lohko täyteen varattu ja näitä ei valmiiks varattu KK:n puolesta. Hyvä et tuli maali sentään!
 

Gennadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, R.I.P M-juna, Ketterä
Kuten oletettavasti hyvin tiedät, täällä ns. kaikki ovat junantuomia ja kannattavat ties mitä landeseuroja. Mutta kyllä tuolla SaiPa logolla rinnassa aina silloin tällöin saa huomiota, jos joku sattuu moisen tunnistamaan.
Ei pidä paikkaansa. Mä olen toisen polven stadilainen ja poika kolmannen. Meillä kannatetaan SaiPaa ja Ketterää, aina.
 

Kurra

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tänäänhän piti olla se faniristeily. Ilmeisesti oli niin vähän ilmoittautumisia ettei se toteutunut, en ole ainakaan huomannut mitään infoa. Jos otteet ja sarjatilanne olisi ollut tiedossa kun ilmoittautumisaika oli käynnissä olisi saattanut homma onnistua.

Tämä olisi markkinointiketjun aiheita, mutta nyt tästä hypestä kaikki irti. Olisikohan joku toinen ajankohta kokeilla tuota risteilyä. Hieman paremmalla ennakkoinfolla mitä reissu sisältää. Nyt pitäisi takoa kun fanit ja ennen kaikkea ne menestyksen perässä juoksevat gloryhuntterit saadaan houkuteltua mukaan.
 

Aviator

Jäsen
Suosikkijoukkue
Idän ihme SaiPa
Tarvittaessa voidaan ottaa mukaan useampikin uusi pelaaja, jos ei yksittäistä rohkeaa löydy
 

Tsepteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ilves
Tää menee vähän off-topic ja jouduin kirjoittamisen takia kaivamaan vanhat tunnarit naftaliinista... Olen kyllä lukenut palstaa aktiivisesti koko ajan, mutta edellinen postaus olikin jo lähes 20 vuoden takaa :) kun vanha työsähköposti oli aikanaan lakannut toimimasta ja salasana unohtui eikä enää päässyt kirjautumaan.

Löytyisikö tätä kautta yksi NHL:stä kiinnostunut osallistumaan ilmaiseen NHL fantasy hockey höntsäliigaan?

Kausi on juuri alkamassa ja pitäisi saada joukkueet kasaan. Meitä on jo 9 pelaajaa (ja suurin osa SaiPa henkisiä). Vuosikymmenen aikana on muutama pudonnut pois, joten tarvittaisiin vielä 1 pelaaja lisää (ei tarvii olla SaiPa-fani, mutta voi helpottaa ettei tuu kuittia). Tässä linkki Join my Yahoo Sports Fantasy Hockey league, Backhand Forehand SHOT GOAL!!!

Kun sinä (nopein ja viisain) loggaat sisälle, niin laitan illalla auto-draftin päälle ja saamme joukkueet valmiiksi, kun NHL kausi tärähtää ylihuomenna käyntiin.

Jos koette ettei viesti kuulu tänne, niin tämän voi poistaa. Laitoin saman tuonne yleiseen osioon (vapaa keskustelu), mutta en tiedä onko kuin aktiivisia lukijoita sillä palstalla.
Voisin olla kiinnostunut
 

Aviator

Jäsen
Suosikkijoukkue
Idän ihme SaiPa
Pahoittelut Tsepteri, Joku kerkesikin jo kirjautumaan, joten meillä on tasan 10 nyt kasassa. Voidaan toki päivittää listaa jos joku nykyisistä haluaa jäädä pois. Mutta laitan erikseen privana viestiä tästä. Kiitos kuitenkin.
 

npc

Jäsen
Käyttäjälle on annettu pelikielto useamman viestin kokonaisuudesta.
Sain vain rikepisteen kun yritin sekoilla paskiasia vastaa. Viikon penaltti olisi ollut oikeutettu. Ehkä enemmänkin. Ehkä saan nyt kovennettuna.

Muutamaa merkkiä ei voi vain sietää. Olen yrittänyt ja yrittänyt. Lähtenyt peesaamaan hyviä viestejä. Mutta itselleni on näköjään ihan mahdoton paikka kaverit, joiden tehtävä on vittuilla kanssakirjoittajille heti kun pienikin sauma aukee. Yleensä olen pyrkinyt olee puuttumatta, mutta pahaa tekee - jopa se puuttumattomuus kun kiusaajat piirittää jotain.

Emzi on siis mielestäni ehkä pahin. Oletteko huomanneet kun joku joutuu syystä tai toisesta alakynteen niin kurmoottajan tykkäreissä on ensimmäisenä Emzi taputtamassa ringissä. Ja kaveri joka tulee itkemään kun toiset itkee milloin missäkin ketjussa sen hetken ongelmista SaiPassa indikoiden että näistä ei tarttis itkeä. Tästä vuorokausi niin itse itkee vaikka markkinointi ketjussa ongelmista eikä itseironia soita kelloja. Sitä parempaa valittamista varmaan.

Ei ole oma käyttäytymiseni sitten ollut hyvää näitä paskoja kohtaan mutta näköjään kuppi joskus menee nurin. Olisi aika pitää taas tauko. Loppujen lopuksi oma kupoli on se millä mennään ja se on tärkeempi kuin jonkun teuden aggressiiviset hyökkäykset jota tapauttamassa emtsit.
 

npc

Jäsen
Muistan kun @emz1 tuli palstalle Pihlstömin ja oliko Viitaluoman mukana. Huvittavasti kun @Ted Raikas alkoi ojentamaan kaveria, jolla selkeesti oli tietämystä. Pojitteli. Emtsille pisteet silloin kun oli kool ja Tedi ei selvästi tajunnut, että kyse ei ole jostain pojanklopista eikä fänipojasta vaan tyypistä jolla on tietoa kulisseista.

Harmi, että tästä emtsistä tuli sittemmin kusipää. Palstakirjoittelun perusteella sanon. En tunne tai tiedä. Odotetaan kun vähähättelee taas jotain palstalaista. Väärin vittuuntunut joku saipafani luultavasti jossain. Oikein on harmistua vain niistä asioista mistä emtsi. Kuten vaikka markkinointi.
 

juice71

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Muistan kun @emz1 tuli palstalle Pihlstömin ja oliko Viitaluoman mukana. Huvittavasti kun @Ted Raikas alkoi ojentamaan kaveria, jolla selkeesti oli tietämystä. Pojitteli. Emtsille pisteet silloin kun oli kool ja Tedi ei selvästi tajunnut, että kyse ei ole jostain pojanklopista eikä fänipojasta vaan tyypistä jolla on tietoa kulisseista.

Harmi, että tästä emtsistä tuli sittemmin kusipää. Palstakirjoittelun perusteella sanon. En tunne tai tiedä. Odotetaan kun vähähättelee taas jotain palstalaista. Väärin vittuuntunut joku saipafani luultavasti jossain. Oikein on harmistua vain niistä asioista mistä emtsi. Kuten vaikka markkinointi.
Otahan nyt ihan zen. Mitä sitten jos joku vittuilee? Sitä maailmaan mahtuu, ja joskus jokainen meistä siihen syyllistyy. Täällä on kätevä toiminto "älä huomioi". Olen itse käyttänyt yhteen palstalle kirjoittavaan, kun ei ole ainakaan 10 vuoteen kirjoittanut yhtään positiivista tai edes neutraalia kommenttia (ei emz).
Peace, man.
 

npc

Jäsen
Otahan nyt ihan zen. Mitä sitten jos joku vittuilee? Sitä maailmaan mahtuu, ja joskus jokainen meistä siihen syyllistyy. Täällä on kätevä toiminto "älä huomioi". Olen itse käyttänyt yhteen palstalle kirjoittavaan, kun ei ole ainakaan 10 vuoteen kirjoittanut yhtään positiivista tai edes neutraalia kommenttia (ei emz).
Peace, man.
Parhaalla tahdollani voisin antaa anteeksi vaikka teudelle kun hän ei hokerifanina voi tietää välttämättä mitä tekee. Emzi sen sijaan systemaattisesti mitätöi muita. Ja jos ikinä mulla kirjoitusoikeuksia tänne enää niin aion taistella näitä palstakiusailijoita vastaan kaikin fontein jatkossa.

Otan tästä reissustani pelikiellot vastaan.

P.S. En käytä ignoree
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös