SaiPaa koskevat huhut ja spekulaatiot

• 3 408 464
  • 14 008

PatrickKane95

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, St. Louis Blues, LFC
Mitäs jos pelaajat vaan tykkäävät isosta roolista ja siitä että halli täynnä harvase ilta ja mahdollisuus jopa menestyä jos kaikki menee nappiin? Koskee myös Kivenmäkeä ja Kalapudasta jotka myös tekivät jatkon. En hetkeäkään uskonut noiden kahden jatkavan mutta silti.

Eiköhän Pysyk ole jo rahansa tienannut, en tiedä miksi muuten olisi edes tullut SaiPaan jos raha olisi se ykkösprioriteetti. En myöskään ihmettele vaikka Hutch haluaisi jatkaa.

huhheijaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
En myöskään ihmettele vaikka Hutch haluaisi jatkaa.
Minä ihmettelen myös, jos Hutch jatkaa. Ei ole toivottavasti kaavailtu ykkösveskaksi enskaudelle. Piiroinen on junnuna ollut todella varma ja ansaitsee ykkösveskan paikan enskaudelle. Muutenkin Piiroinen ollut parempi tällä kaudella ja pelaajien ikä ja kokemus huomioiden kehityssuunnan pitäisi molemmilla olla sellainen, että enskaudella olisi vielä selkeämmin parempi. Hutchilla lapsikin kotona enskaudelle, ettei ehkä huvita kuluttaa vaihtopenkkiä toisella puolella maapalloa. Voi nytkin olla koti-ikävä, mikä painaa osin suoritusta.

Pysyk, Trejbal, Salminen, Niinisaari ja Airola olisi kieltämättä aika hyvä runko lähteä rakentamaan enskauden puolustusta.

rico

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Olisi kova pommi, jos Marko jatkaisi. Vaikka luulen, että kentällä häntä ei ole vielä nähty edes parhaimmillaan, niin on kova pelimies. Tepponummis -tyyliin oletteko koskaan nähneet, että Pysyk olisi tehnyt virheen? Sekin taitaa olla lähinnä huhuketjun kamaa.

kunnonjykit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo
Olisi kova pommi, jos Marko jatkaisi. Vaikka luulen, että kentällä häntä ei ole vielä nähty edes parhaimmillaan, niin on kova pelimies. Tepponummis -tyyliin oletteko koskaan nähneet, että Pysyk olisi tehnyt virheen? Sekin taitaa olla lähinnä huhuketjun kamaa.
Maailman tylsin juomapeli: aina kun Pysyk tai Niinisaari tekee virheen saa ottaa shotin.

Spitfire

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, SJS
Pysyk on toki kova ukko ja erittäin hyvä puolustaja, mutta ei mikään sateentekijä. Jatkosoppari olisi huippujuttu, mutta ei myöskään ole mikään suuri tragedia, jos jatkaa jonnekin muualle. Kyseessä kuitenkin "vain" n. 15 pistettä kaudessa tekevä, puolustusvelvoitteet laadukkaasti hoitava pelaaja. Änäristatuksella kausipalkka alkanee kakkosella (tuskin SaiPa enempää maksaa?) ja uskaltaisin väittää, että samalla rahalla saisi parikin hyvää pelaajaa puolustukseen.
Pistemiehillä pärjätään runkosarjassa, mutta Pysykin kaltaiset oman pään puhtaana pitäjät ovat kevään peleissä "kultaakin kalliimpia". Mie en usko, että Pysykin palkkapyyntö on mikään mahdoton, mikäli hän vaan itse haluaa täällä pelata ensi vuodenkin. Mark on tienannut urallaan 16,5M$, joten tuskin tässä kohtaa rahan perässä juoksee.

Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä, Bunch of Jerks
Hutchisonin jatkaminen SaiPassa on minun ymmärrykseni mukaan Mission impossible. Perheen kolmas lapsi tulossa, ja vaimolla mittavaa yritystoimintaa kotona Kanadassa. Jos Hutch jatkaa peliuraansa ensi vuonna, niin kaiken järjen mukaan pelipaikka pitäisi löytyä lähempää kotia.

However, ehkä Pysykin jatko voisi mahdollisesti olla mahdollinen. Siinä menisi tietysti tältä kaudelta veroja maksuun, ja ensi vuodestakin pitäisi maksaa SaiPan resurssit huomioiden massiivinen korvaus. Mutta Mark ja myös perheensä näyttäisivät viihtyvän Lappeenrannassa. Normi pelaajabudjettiin Pysykiä olisi varmasti vaikea saada mahtumaan, mutta jos kevät sujuisi hyvin, niin ehkä jostain voisi löytyä yrityssponsoreita Pysykin jatkon rahoittamiseen?

Taikakaulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Pistemiehillä pärjätään runkosarjassa, mutta Pysykin kaltaiset oman pään puhtaana pitäjät ovat kevään peleissä "kultaakin kalliimpia". Mie en usko, että Pysykin palkkapyyntö on mikään mahdoton, mikäli hän vaan itse haluaa täällä pelata ensi vuodenkin. Mark on tienannut urallaan 16,5M$, joten tuskin tässä kohtaa rahan perässä juoksee.
Totta turiset. En epäile hetkeäkään, etteikö olisi isossa roolissa pian alkavissa playoffeissa. Tulee varmasti olemaan yksi SaiPan tärkeimpiä pelaajia, mutta kyllä niitä pistemiehiäkin ihan yhtä lailla tarvitaan. Tai no, ainakin omasta mielestäni olisi kovin suotavaa, jos myös vastustajan verkko heiluisi. Siinä ei paljoa Pysykit auta.

Mitä tulee kaverin palkkaan niin kyllä se väkisinkin on SaiPan kovimpia, ellei jopa kovin. Pysyn edelleen väitteessäni, että samalla hinnalla saisi parikin jämerää oman pään luutaa, joskaan ei välttämättä yhtä meritoitunutta. Tämä on siinä mielessä ihan kiva tilanne, että tapahtui mitä tapahtui (jatkosopimus tai ei) niin itse olen joka tapauksessa tyytyväinen.

Trimmer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kyllä pitäisin Pysykin täällä vaikka sillä saisikin kaksi jämerää oman pään luutaa. Niillä kahdella sattuu virheitä, Pysykillä ei. Ja jos meillä on ensi kaudellakin puolustuksessa kaksi herra täydellisyyttä niin ei tarvitse miettiä. Lisäksi vielä Pysyk tekee Salmisesta samalla vielä kaupan päälle liigajoukkueen Top-6 puolustajan aikaisemman rotaatiopakin kustannuksella niin se raha kannattaa käyttää.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy