Vaikka
@Lepranmies on ollut ihan hyvin kartalla, ei osumaprosentti ole ollut 100, joskus on vähän innostuttu, hän tai lähteensä, liian aikaisin.
Myönnän, muutamia kertoja olen vetänyt mutkia suoriksi ja yrittänyt laskea 1+1=hunajaa. Näistä kuitenkin oppineena olen yrittänyt kirjoitella nykyään vain huhuja, joissa ei ole tippaakaan omaa unelmointia mukana.
Kalapudas tähyilee ulkomaille ja Kivenmäelle tehtiin jatko jo marraskuun alkupuolella. Petmanit haluavat olla Helmisen toisella kaudella mukana. Karvinen on myös niin Lappeenrantalaistunut, että hänellä ei ole kiire pois.
Yhteen hankintaan on tälle kaudelle vielä rahat sukanvarressa, kiitos yleisömäärien. Toki jos loukkaantumisia tulee niin kyllä sitä rahaa löytyy sitten yhteistyökumppanien kautta. SaiPan tilanne on juuri nyt erittäin hyvä.
Ensi kaudelle pieneksi ongelmaksi voi muodostua kokeneempien pelaajien puute. Uskon, että Aho on tähän jo reagoinut mutta kopista voi poistua aika paljon rauhallisuuttaa Pysykin, Hutchinsonin, Appelgrenin, Siikosen, Kousan, Niemelän ja Kalaputaan kautta.
Näistä pelaajista 1-2 voi hyvinkin jatkaa ensi kaudelle mutta mielenkiintoista nähdä, millä tavalla tätä tilannetta meinataan paikata. Hirveästi huhuja ei ole nimittäin kuulunut.
Siikanen on ensi kaudelle SaiPan mies, tästä Eetu Liukkaasta ei ole minun korviini kuulunut mitään. Se ei tokikaan tarkoita, etteikö tuo huhu pitäisi hyvin paikkaansa.
Yksi hyvinkin kovatasoinen jo tällä kaudella liigaa pelaava ulkkari pelaa ensi kaudella SaiPan paidassa...
Muita huhuja ei ole oikeastaan kuulunutkaan, muuta kuin että imua SaiPaan on mutta se nyt ei hirmuisesti ketään varmasti yllätä. Nyt Ahon pitää vaan osata valita ne oikeat palaset.
Niin, ja maalivahteihin SaiPa ei kaadu myöskään ensi kaudella. Tilanne on sillä osastolla loistava.