SaiPaa koskevat huhut ja spekulaatiot

• 3 081 811
  • 12 954

Spitfire

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, SJS
Itse nostaisin Karvisen vastuuta. Poika on pistänyt 20 peliin melkein oman piste-ennätyksensä, nyt jo 7+6=13. Muutenkin erittäin älykästä hyökkäyspeliä esittänyt.

Trimmer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Itse laittaisin hyökkäysketjut näin:

Kivenmäki-Petman V-Naukkarinen
Strömberg-Kalapudas-Granholm
Hokkanen/Petman M.- Siikonen-Karvinen
Klintrup-Appelgren-Heikkilä

Ykkösyv sitten ennallaan w. Kousa ja kakkoseen Strömberg-Naukkarinen-Granholm-Siikonen w. Airola

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
Itse nostaisin Karvisen vastuuta. Poika on pistänyt 20 peliin melkein oman piste-ennätyksensä, nyt jo 7+6=13. Muutenkin erittäin älykästä hyökkäyspeliä esittänyt.
Karvinen on 40 pisteen vauhdissa, eli jatkosopimusta kiireesti pöytään

Barney

Jäsen
Karvinen on pelannut tällä kaudella SaiPan hyökkääjistä neljänneksi eniten. Edellä ovat ainoastaan Kivenmäki, Kalapudas ja V. Petman. Kuinka paljon isommaksi sitä vastuuta pitäisi vielä kasvattaa?

Tasakentällisin tuo Siikosen ketju on toiminut viime aikoina erinomaisesti, joten en usko Raipen tuota rikkovan. Kalapudas ottanee Tauslahden paikan kakkosketjusta ja Granholm saa alkukauden näytöillä aloittaa rotaatiosta.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy