No kylläpä nyt Liigaan lappaa pelaajia ja SaiPakin saamassa maalivahdin! Ai Aho tuo sisään vieläpä ihan änäriuraa tehneen kaverin? Huhhuh!
Kyllähän Hutchinson vaikuttaa kovalta haulta tähän sarjaan. Luulisi olevan lähellä Salmisen tasoa. Muodostanevat hyvän tandemin Piiroisen kanssa. Lindbergin suhteen olen jo luovuttanut. Jos tulee kuntoon, niin sitten tulee.
Ja pakkiakin tulossa sisään? Kyllä nyt on jännät ajat. Olkkosta täällä on toivottu, mutta itse olisin ehkä hieman pettynyt, jos häneen päädyttäisiin. Tällä hetkellä meillä rightin pakit ovat laadukkaammat kuin leftit ja Olkkonenhan on right. Leftin kärkipakki olisi tärkeämpi haku tähän kohtaan, suoraan siihen ykköspariin. Olkkonen ei minun mielestäni merkittävästi parantaisi meidän pakistoa, Salminen on varmaan about samaa tasoa. Leveyttä toki toisi. Jos tuonne pakkia haetaan, niin haetaan sitten oikea vahvistus.
Edelleen soittelisin MoDon toimistolle ja kyselisin, mikä mahtaisi olla pieneen rooliin ja välillä katsomoonkin ajautuneen Ludwig Byströmin tilanne. En tiedä, kuinka realistinen tuollainen kaveri olisi tänne saada, mutta Aho on saanut hommattua yllättävän kovia ukkoja meille, niin miksei vanha tuttu Byströmkin voisi olla mahdollinen? Unelmahaku olisi, kunnon kärkipakki.
Kivenmäki-Petman-Petman
Naukkarinen-Kalapudas-Granholm
Karvinen-Siikonen-Strömberg
Klintrup-Appelgren-Heikkilä
+Hokkanen, Tauslahti
"Byström"-Niemelä
Trejbal-Kousa
Niinisaari-Airola
+Salminen, Kiukas, Laakso
"Hutchinson"
Piiroinen
(Lindberg)
Tuolla nipulla mentäisiin mukavasti kevään peleihin.