SaiPaa koskevat huhut ja spekulaatiot

  • 2 541 987
  • 10 251

Derrick

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Vai onko se Manner kuitenkin, jos entisellä pääkaupungilla vihjeessä merkitystä on.

Vaasa oli sisällisodan aikaan pääkaupunkina kevään 1918, kun senaatti oli sinne tilapäisesti siirretty..

Oliko Mannerilla vain loppukauden sopimus nyt Kärpissä?
Niin, tuossa tulee sitten tulkittavaksi Markkasen toimistossa että onko Mikko jäävi valmentamaan SaiPassa kun on Sportin merkittävä osakkeenomistaja. Jälkikäteen on selvinnyt että merkittävä omistus on noin 20000 euroa.

Tietysti Mikko ostaa Jussin osakkeet ja tilata toiselta Jussilta lisää osakkeita. Itse asiassa palkka voitaisiin maksaa osakkeina (jos niillä nyt joku arvo edes on).

Näillä sanoilla tervetuloa, 3 kk tryout sopimuksella

 

Derrick

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jonne Virtanen.

Ja apuvalmentajaksi se koutsi, jota Monsterimonni Saimaan rannoilla aikoinaan kaltoin kohteli.
Oli seuran junioripäällikkö, mutta kaipa se osaisi valmentaa siinä missä moni muukin ''menet kentälle ja jossain kohtaa teet maalin''

 

aintg

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, sympatiat: Jukurit & KalPa
Onkos täällä palstoilla pyörinyt sellaista huhua kun Fredrik Norrena..
Olihan se tuolla jossain heitetty, mutta olisi kyllä melkoinen antikliimaksi. Laarin pohjaa kaivellaan todenteolla. Joku tietäjä voisi vihdoin ja viimein vuotaa nimen. Tai ainakin varmistuksen siitä, että Hämäläinen ei jatka päävalmentajana.
 

anthax

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Kieltämättä melkoinen antikliimaksi tuo Norrenan nimi. Toki tulihan Olli Jokinenkin vähintään masentavien kritiikkien kanssa Liigaan, mutta on näyttänyt kaikille.

Kävisikö Liigassa tällainen toista kertaa putkeen, että kokemuksen puolesta täysin keltanokka nostaisi seuran kärkeen pohjalta? Tuskin.
 

Thombson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jos tuleva koutsi on joku Jonne Virtanen tai Norrena niin mun osalta se on kyllä siinä. Mielummin vaikka Tami, Jortikka tai Suikkanen, lähdettäisiin ainakin tyylillä unohdukseen.
 

pappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jonne Virtanen.

Ja apuvalmentajaksi se koutsi, jota Monsterimonni Saimaan rannoilla aikoinaan kaltoin kohteli.
Ainakin lehdistötilaisuudet olisivat katsomisen arvoisia jos Jonne tulisi SaiPa valmentajaksi. Sieltä tulisi värikästä juttua pienen huumorin sävyttämänä.
 

ahal

Jäsen
Olihan se tuolla jossain heitetty, mutta olisi kyllä melkoinen antikliimaksi. Laarin pohjaa kaivellaan todenteolla. Joku tietäjä voisi vihdoin ja viimein vuotaa nimen. Tai ainakin varmistuksen siitä, että Hämäläinen ei jatka päävalmentajana.
Jos seura kaivaa pelaajien lisäksi valkkujakin laarin pohjasta, se ei ole enää ajassa kiinni lainkaan eikä ainakaan liigapaikan arvoinen. Alemmilla tasoilla toki ymmärrettävää, että harjoitellaan kursseilla opittua käytännössä. Mutta silloin on kyse harrastustoiminnasta tai tet-harjoittelusta. SaiPan tapauksessa on ensisijaisen tärkeää, että kirjavaa rosteria valmentaa todellinen ammattilainen, joka yrittää parhaansa mukaan ulosmitata tulosta.

Viime vuodet ovat osoittaneet, että ns. Omat pojat -projektit voidaan monella tasolla heittää romukoppaan. On syytä katsella ympärille ja laajalti, sinne missä osaamista todella löytyy. On myös oltava valmiutta maksaa siitä. SaiPan tapauksessa maksaisin eniten osaavalle valkulle, sitten parille kelpo veskarille ja ykköskentälle, loput jakaisin tasaisemmin. Harmi vaan, ettei näitä OJ-osumia satu joka vuodelle. Eikä edes Peksi Tirkkosia.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Heti säästettäisiin rahaa, kun Norrena voisi hoitaa saipalaisittain tuplaroolin, eli olla sekä pää-, että mv-valmentaja. Nythän SaiPan valmennusporukka on kaikki olleet mv-valmentajia, eli "Mitä Vittua siellä kentällä taas tapahtuu?".

Kolmas Nainen: Aamu tulee
"Aamu tulee, laarin pohjaan mä käden ojennan, pois kahmaisen. Näen kourassani koutsin, mä sitä komennan ja karjaisen. On hallitus se täällä, joka päättää kaikesta, sen opetan. Ei oo tarkoituskaan voittaa, putkii katkaista, tai sut lopetan."
 

Spac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sarı ve siyah, HIFK, Ketterä
Jos tuleva koutsi on joku Jonne Virtanen tai Norrena niin mun osalta se on kyllä siinä. Mielummin vaikka Tami, Jortikka tai Suikkanen, lähdettäisiin ainakin tyylillä unohdukseen.
Hieman pelonsekaisin tuntein näitä nimiä kyllä miettii väkisinkin. Eihän voi olla mitään perää näissä, eihän..
 

Jubomir

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
En kyllä Norrenaa ykköskoutsina näkisi, turhan ohut on päävalmentajakokemus. Valmennustiimiin voisi kuulua, ykkösenä joku samoilla poluilla kulkenut? Jarno Pikkarainen? Marko Virtanen? Riku-Petteri Lehtonen?
 

ElManazer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS, Málaga Club de Fútbol, New York Islanders
Onkos täällä palstoilla pyörinyt sellaista huhua kun Fredrik Norrena..

Huhujen mukaan on Sportin apuvalmentaja ensi kaudella. Mutta tiedä näistä lopulta.
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Kyllä kun näitä valmentajaehdokkaiden nimiä näistä viimeisimmistä viestiä lukee, niin alkaa yhä vahvemmin tuntua siltä, että se on tämän kauden jälkeen kansi kiinni ja kuulemiin. Luulin, hyväuskoinen hölmö kun olen, että Hämäläisen jälkeen SaiPaan tulisi taas kunnon valmentaja, mutta nyt alkaa näyttämään, näiden esille tuotujen nimien valossa, että mennään, jos mahdollista vieläkin matalamman riman ali.
 

Machulda

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kyllä kun näitä valmentajaehdokkaiden nimiä näistä viimeisimmistä viestiä lukee, niin alkaa yhä vahvemmin tuntua siltä, että se on tämän kauden jälkeen kansi kiinni ja kuulemiin. Luulin, hyväuskoinen hölmö kun olen, että Hämäläisen jälkeen SaiPaan tulisi taas kunnon valmentaja, mutta nyt alkaa näyttämään, näiden esille tuotujen nimien valossa, että mennään, jos mahdollista vieläkin matalamman riman ali.
Vähän sama fiilis. Joku Manner olisi sellainen nimi, joka ei kertoisi luovuttamisesta. Laarin pohjaa kaivellaan kun ei haluta panostaa, siihen mielestäni kaikkein tärkeimpään.
No emme toki vielä tiedä totuutta, mut hiukan pelottaa sekin kun ei tiedä yhtään millaisella budjetilla joukkuettakaan kasataan.
Pelataanko ensi kaudella oikeasti mistään muusta kuin karsintapaikan välttämisestä?
Surullista kun ei meinaa usko oikein riittää...
 

Läts

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo
Minulle tulevan valmentajan nimi on aivan yhdentekevä, kunhan pelataan voittavaa lätkää jossa on selkeä pelisapluuna.

Lehterän aikaan muistan kun peli oli aivan karmeaa, mutta pisteitä tuli tilastoista huolimatta tasasee tahtii. Virran aikana peli oli hiottu jiiriin, mutta tulosta ei tullu tilastoista huolimatta. Hämäläisen aikana peli on sekavaa eikä tulostakaan tule. Tästä ei oikein vo mennä kuin ylöspäin.
 

Jugger77

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
En minä täysin tyrmää jotain kokematonta valmentajaa. Meillä oli mestarivalmentaja ja sekin meni vituralleen. Ehkä koko seura on kirottu.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
En minä täysin tyrmää jotain kokematonta valmentajaa. Meillä oli mestarivalmentaja ja sekin meni vituralleen. Ehkä koko seura on kirottu.
Ei. On vain kirotun huonot omistajat.

En minäkään sinänsä kokematonta tyrmää. Eihän Peksikään mikään kokenut ollut.

Mutta jotkut noista nimistä kyllä kuulostavat hivenen epäilyttäviltä.
 
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä, Bunch of Jerks

Liitteet

  • Jääkiekon sarjatasot.png
    Jääkiekon sarjatasot.png
    26,7 KB · kertaa luettu: 287
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös