SaiPaa koskevat huhut ja spekulaatiot

• 3 027 971
  • 12 661

Unscarred

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä ja NY rangers
No eipä ole yllätys, että tältä kyseiseltä nimimerkiltä tulee taas (vaihteeksi) negaa pöytään ja silloin, kun siihen on vähiten tarvetta. Pitää kai se kiintiö pessimistikin joka porukassa olla.

Rautanaamio

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, New Jersey Devils
No sitten sisäpiiristä on tullu väärää tietoa.. enkä luo uhkakuvia vaan mitä olen lehdistä ym lukenut.
Toivottavasti kaikki asiat hoidetaan ammattimaisesti. Ihan en ole vakuuttunut kaikesta toiminnasta. Toivottavasti talousasiat on saatu kuntoon eikä käy niin kuten IPV:n talouden. Toki ei ne vieläkään taida ihan kunnossa olla vaikka paremmin kuin keväällä. Tiukkaa varmasti on ja tulee olrmaan.

Alkaa olla NikkeNäppärän tasoista kirjottelua.. Miten SaiPa ja IPV liittyvät tässä hetkessä yhteen ?

Toisaalta, tekisi mieli tietää, että miten sinulle on asia ”sisäpiiristä” kerrottu ? Voin kertoa sinulle, että itse olen kyllä varsin hyvin perillä asioista ja Aholla on toistaiseksi voimassaoleva työsopimus eikä mistään poislähtemisestä ole ollut puhettakaan.

juza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ihmettelin missä täällä väännetään, kun minun päässä koko ajan on ollut selvää, että Aho on kahden vuoden määräaikaisella sopimuksella, mutta ei sopimustiedotteessa kyllä mitään sellaista lue. En osaa kyllä sanoa mistä minulle tämä ajatus on tullut, kun on kuitenkin poikkeuksellista urheilujohtajien sopimuksissa.

Huppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mielenkiintoista että on sitten ylipäänsä valinnut jonkun kaatopaikkapalon nimeltä SaiPa.
Sekä Siikosesta että Appelgrenista on kerrottu Markkasen maksaneen aika mottipäistä. Siis kuusinumeroista. Rahalla saa mutta tosiaan...

Toki tarinat voi myös olla vain tarinoita.

Läts

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo
Sekä Siikosesta että Appelgrenista on kerrottu Markkasen maksaneen aika mottipäistä. Siis kuusinumeroista. Rahalla saa mutta tosiaan...

Toki tarinat voi myös olla vain tarinoita.
Samoin Hokkaselle… ehkä se Markkasen epäonnistuminen vaan aiheutti sen että kukaan ei kyseenalaistanu näitä huhuja ja ne vaa uppos faktoiksi kun riittävästi toistettii.

Huppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Samoin Hokkaselle… ehkä se Markkasen epäonnistuminen vaan aiheutti sen että kukaan ei kyseenalaistanu näitä huhuja ja ne vaa uppos faktoiksi kun riittävästi toistettii.
No Hokkasen soppari ei ole Markkasen ajalta että siinä on kuitenkin sen verran eroa.

Mutta sellainen ero täsäs on että Siikonen ja Appelgren kuitenkin ovat meritoituneita kavereita ja jo lähtökohtaisesti kysynnän ja palkkatason suhteen eri tasoa. Ei olisi mikään ihme jos SaiPa olisi juuri rahalla nämä saaneet, tietysti summissa voi olla liioittelua.

E. Lisätään että se mikä on ääneenkin sanottu Markkasen ajalta on että esimerkiksi asunto-, tai autoetuja on tarjottu myös kotimaisille poikkeukselliseen tapaan että näiden suhteen esimerkiksi moni voi olla kalliimpi "kuin pitäisi".

Läts

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo
No Hokkasen soppari ei ole Markkasen ajalta että siinä on kuitenkin sen verran eroa.

Mutta sellainen ero täsäs on että Siikonen ja Appelgren kuitenkin ovat meritoituneita kavereita ja jo lähtökohtaisesti kysynnän ja palkkatason suhteen eri tasoa. Ei olisi mikään ihme jos SaiPa olisi juuri rahalla nämä saaneet, tietysti summissa voi olla liioittelua.

E. Lisätään että se mikä on ääneenkin sanottu Markkasen ajalta on että esimerkiksi asunto-, tai autoetuja on tarjottu myös kotimaisille poikkeukselliseen tapaan että näiden suhteen esimerkiksi moni voi olla kalliimpi "kuin pitäisi".
Oliko Hokkasella niin pitkä soppari ettei Markkasen kanssa ehtiny yhtään jatkoa tekemään vai tarkoitatko että nykysoppari ei ole Markkasen kanssa tehty?

Varmana Jussia kokemattomana urheilujohtajana saatiin jallitettua erilaisissa asioissa. Onneksi nuo korjautuu aikanaan kyllä kaikki.

Suomi Kiekko

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Tappara
Alkaa olla NikkeNäppärän tasoista kirjottelua.. Miten SaiPa ja IPV liittyvät tässä hetkessä yhteen ?

Toisaalta, tekisi mieli tietää, että miten sinulle on asia ”sisäpiiristä” kerrottu ? Voin kertoa sinulle, että itse olen kyllä varsin hyvin perillä asioista ja Aholla on toistaiseksi voimassaoleva työsopimus eikä mistään poislähtemisestä ole ollut puhettakaan.
Olenko maininnut että Aho on lähdössä pos? Mielestäni en. Minulle on kerrottu vain se että Ahon sopimus päättyy tähän kauteen, jos ei jatkoa ole tehty.

Huppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Olenko maininnut että Aho on lähdössä pos? Mielestäni en. Minulle on kerrottu vain se että Ahon sopimus päättyy tähän kauteen, jos ei jatkoa ole tehty.
Toimistolla ei noissa isoissa rooleissa työskennellä määräaikaisilla, siihen on syitä jo lain takia. Urheilijoiden ja valmentajien sopimuksiin on sitten tiettyjä poikkeussyitä miksi teknisesti saa määräaikaisia ketjuttaa.

Läts

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo
Salminen avaamassa luukkuja. Taisi tämä saaga ratketa nyt että millä konklaavilla majutauon jälkeen mennää.

Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä, Bunch of Jerks
Miten nyt tätä keskustelua tulkitsin, niin Salminen ei jatka ja Piiroiselle haetaan tuntumaa tai Salmiselle on sorvattu jatkosopimus eikä häntä tarvii ylipeluuttaa vain siksi että lähtee.
Tästä tulkinnasta olen täysin samaa mieltä! Joko Salmiselle on sorvattu jatkosopimus, tai vaihtoehtoisesti Salmiselle ei ole sorvattu jatkosopimusta.

Harhasyöttö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, sympatiat: HIFK ja Kiekko-Espoo
Aika vahvasti tuolla meidän hiekkalaatikolla huhuillaan, että Salminen olisi siirtymässä JYPiin, sillä Veini on samalla lähtökuopissa.

emz1

Jäsen
Kyllähän tässä jo näkee silmissä sen kun Pantteri kuljettaa Salmiselle mikrofonin vaihtoaitioon ja Salminen kertoo että täällä jatketaan.

Spitfire

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, SJS
Aika vahvasti tuolla meidän hiekkalaatikolla huhuillaan, että Salminen olisi siirtymässä JYPiin, sillä Veini on samalla lähtökuopissa.
Se tuskin tulee tapahtumaan. SaiPalla on optio loppukaudesta ja Salmisella mahdollisuus lähteä ulkomaille.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy