Voiko kuinka vahvana huhuna pitää?Tänään on kuulunut paristakin eri suunnasta, että Raipe jatkaa myös ensi kaudella. Siinä meinasi Ahoakin vähän ruveta hymyilyttämään kun toimittaja Helmisestä kyseli...
Voiko kuinka vahvana huhuna pitää?Tänään on kuulunut paristakin eri suunnasta, että Raipe jatkaa myös ensi kaudella. Siinä meinasi Ahoakin vähän ruveta hymyilyttämään kun toimittaja Helmisestä kyseli...
Hyvin vahvana.Voiko kuinka vahvana huhuna pitää?
Olen pyrkinyt siihen, että kirjoitan vasta silloin kun olen saanut tarpeeksi lihaa luiden päälle näiden huhujen muodossa. Muutamasta täysin pieleen menneestä hudista oppineena en ensimmäisenä huhun kuultua ole kirjoittamassa tänne vaan yritän selvitellä aina vähän enemmän.Tämä nimimerkki ei taida kauhean paljoa kertoa epävarmoja asioita eli huhu varmasti aika vahva ja kääntynee täällä palstatotuudeksi. Kiitos @Lepranmies
Tämä olisi helvetin hienoa.Tänään on kuulunut paristakin eri suunnasta, että Raipe jatkaa myös ensi kaudella. Siinä meinasi Ahoakin vähän ruveta hymyilyttämään kun toimittaja Helmisestä kyseli...
Nyt on tällainen Tsekki vapautunut Minnesotan sopimuksesta. Viime kaudella AHL-pelejä 13 kpl, ei sinne muuten vaan pääse. Onkohan tuo yksi kausi pelaamatta vienyt kaiken vauhdin kun sitä ennen oli kova lupaus ja tekijä junioritasolla mm. WHL:ssä. Samassa joukkueessa tehokkaampi, kuin aiemmin @Ferris ehdottama kova Cristall. Jostain syystä vaisua ECHL:ssä, pitäisi tietää onko enää luisteluvoimainen vai eikö sarja vain ole hänelle hyvä.
Vaikea sanoa mikä on nyt sitten pelikunto, voi toki olla vasta ensi kaudella kovassa iskussa taas. Maalintekotaitoa ja muutakin luovuutta hänellä on. Onneksi Aholle pelaajien nykytilanteet tuskin on niin suuria arvoituksia kuin tilastoskouttaajille, esimerkiksi siitä 5 peliin 0+1 Slovakissa pelanneesta Burzanista oli varmaan jotain muutakin havaintoa.Syövän takia oli sivussa tuon yhden kauden.
"Pavel Novák was one of the top prospects in Minnesota when he was diagnosed with Hodgkins Lymphoma in June 2022, only a month after signing an entry-level contract with the Wild. Novák underwent treatment and announced in October 2022 that he had beat the cancer.
After attending development camp in July 2023, Novák is determined to be ready for training camp in September 2023 and going on to play with the Iowa Wild next season. Before being diagnosed with cancer, Novak played for Kelowna Rockets in the WHL. He played 62 games during the 2021-22 season and ended the season with 72 points, including 29 goals and 43 assists. He’s known as a skilled playmaker. While it may take some time for Novák to get back into regular hockey shape, he’ll be one to watch during the next season."
Ja oli muuten kolme vuotta Cristallia vanhempi ollessaan kolme pistettä tehokkaampi.
Jos oikeesti lähössä, niin olis aika outo jopa jos ei tänne tulis. Tääl tarvetta ja tuttu Meidän Poika. Ei varmasti horjuttaisi hierarkiaa ja harmoniaa, tois tasasta laatua tonne ja paikkais tosiaan Ahoakin. Raipen koulu rauhassa läpi ja ku aika on ni kokoonpanoon.Olkkonen lähtökuopissa Kärpistä ilmeisesti. Tänne vai Mestis?
Entäs Josh Melnick joka ei mahdu enää kokoonpanoon Oulussa. Vai kannattaako näihin floppaaviin senttereihin edes katsetta suunnata, jos ei riitä ni ei riitä
Olkkosen kelpuuttaisi takaisin varmasti kaikki saipalaiset, jos hinta on vaan kohdillaan. Toki leftin pakille olisi varmaan enemmän käyttöä tässä vaiheessa. Kun miettii pelitapaa, niin pakkien kätisyyksillä on iso merkitys. SaiPa heittää kiekkoa ränniin todella paljon ja pakkien on helpompi pinchata/pitää viiva, kun ovat ns. oikealla puolellaan. Siksi etsisin leftin pakkia ensisijaisesti.Olkkonen lähtökuopissa Kärpistä ilmeisesti. Tänne vai Mestis?
Entäs Josh Melnick joka ei mahdu enää kokoonpanoon Oulussa. Vai kannattaako näihin floppaaviin senttereihin edes katsetta suunnata, jos ei riitä ni ei riitä
Voihan Olkkosen taso olla laskenut ja joka tapauksessa vähän kovempaa leftin pelaaja tarvittaisiin pakistoon. En missään nimessä antaisi huonon pelaajan leimaa Melnickille. Niin huonosti Kärpät pelaa ykköstä lukuunottamatta ja ihan sekaisin varmaan orgaanisaatiokin ja miten yritetään valmentaa. Aivan hyvin Melnick voisi juuri SaiPassa motivoitua ja saada tasonsa esiin.Olkkosen kelpuuttaisi takaisin varmasti kaikki saipalaiset, jos hinta on vaan kohdillaan. Toki leftin pakille olisi varmaan enemmän käyttöä tässä vaiheessa. Kun miettii pelitapaa, niin pakkien kätisyyksillä on iso merkitys. SaiPa heittää kiekkoa ränniin todella paljon ja pakkien on helpompi pinchata/pitää viiva, kun ovat ns. oikealla puolellaan. Siksi etsisin leftin pakkia ensisijaisesti.
Melnickistä en osaa sanoa mitään. Mitä oon ymmärtänyt, niin on ollut ilmeisesti aika löysä ukko Kärpissä ja syksy on ollut iso pettymys kaikille osapuolille. Tuollainen vakaa n. 30 pisteen AHL-sentteri ei voi oikeasti olla noin huono, mitä otteet syksyllä ovat näyttäneet, eihän? Ehkä maisemanvaihto tekisi hänelle hyvää? En silti lähtisi käyttämään rahoja Melnickiin, vaan antaa mennä johonkin muualle.
Ensimmäistä kertaa euroopassa ja isossa kaukalossa, mutta samalla joutuu pelitavallisesti sekaisin oleviin Kärppiin ja ilmeisesti valmennuksellakaan ei ole pakka ihan kasassa.Ehkä maisemanvaihto tekisi hänelle hyvää? En silti lähtisi käyttämään rahoja Melnickiin, vaan antaa mennä johonkin muualle.
Tiedä, mikä Éric Perrin sieltä kuoriutuis.Ensimmäistä kertaa euroopassa ja isossa kaukalossa, mutta samalla joutuu pelitavallisesti sekaisin oleviin Kärppiin ja ilmeisesti valmennuksellakaan ei ole pakka ihan kasassa.
En välttämättä lähtisi ihan suorilta dumaamaan, mutta toki siellä voi olla myös asennepuolella toivottavaa. Helposti vaan tuollaisessa asemassa oleva p-amerikkalainen jää yksin kun samalla joukkueella on vaikeampaa.
En minä Melnickiä sinänsä dumaa, kun olen nähnyt kaverilta yhden pelin (jossa oli kyllä aivan näkymätön), vaan perustan arvioni siihen, mitä oon kuullut kärppäfaneilta. Ei ole kerännyt kehuja syksyn mittaan.Voihan Olkkosen taso olla laskenut ja joka tapauksessa vähän kovempaa leftin pelaaja tarvittaisiin pakistoon. En missään nimessä antaisi huonon pelaajan leimaa Melnickille. Niin huonosti Kärpät pelaa ykköstä lukuunottamatta ja ihan sekaisin varmaan orgaanisaatiokin ja miten yritetään valmentaa. Aivan hyvin Melnick voisi juuri SaiPassa motivoitua ja saada tasonsa esiin.
Kallis plus ei pysty verorajakikkailua harrastaa niin voi olla SaiPalle parempi hankkia verorajalla pakki ja hyökkääjä muualta. Toki O Salmisen jatko varmistettava myös.En minä Melnickiä sinänsä dumaa, kun olen nähnyt kaverilta yhden pelin (jossa oli kyllä aivan näkymätön), vaan perustan arvioni siihen, mitä oon kuullut kärppäfaneilta. Ei ole kerännyt kehuja syksyn mittaan.
Se on totta, että Kärpissä ei ole juuri kukaan loistanut tuon ykköskentän takana. Melnick on varmasti mennyt osittain hukkaan tuossa sekamelskassa ja kuka tietää vaikka sopparikin menisi purkuun pian. Voisihan tuossa olla palanen SaiPan hyökkäykseen, mutta on varmasti kallis ihan jo CV:nsä takia ja jos johonkin SaiPan pitäisi iskeä vähäiset rahansa kiinni, niin ykkösparin puolustajaan ja Salmisen loppukauden diiliin.
Kiire pelaajien löytymiselle ei tässä hetkessä ole. Ihan rauhassa vaan voi kartottaa pelaajia, joilla on oikeasti annettavaa kohti kevään pelejä.
Hyvä ja hyvin perusteltu kirjoitus @Lepranmies-henkilöltä . En ole isosti eri mieltä muusta kuin siitä, että minun mielestäni "Spinan" nimenomaan pitää olla lähtökohtaisesti huippuhaku. Ei tänne mitään arpoja tarvita viemään myös ensi kaudella SaiPassa pelaavien Naukkarisen tai Hokkasen peliaikaa....Lisätään nyt vielä, että tuon "Spinan" ei tarvitse olla mikään lähtökohtaisesti huippuhaku. Sellainen pirteä, nuori, tervepäinen urallaan eteenpäin menevä kokeilu olisi ihan riittävä.
Jos sellainen markkinoilta löytyy niin ilmanmuuta! Mutta lähinnä nykyistä tilannetta pelaajamarkkinoiden suhteen ajateltuna, minä ainakin kelpuuttaisin ihan sellaisen leveyshankinnan kuitenkin kärkiketjuihin ajateltuna. Eli vähintäänkin potentiaalia pisteiden tekoon täytyy löytyä. Mutta toisi kuitenkin vähän leveyttä kun pelaajia tippuu pois.Hyvä ja hyvin perusteltu kirjoitus @Lepranmies-henkilöltä . En ole isosti eri mieltä muusta kuin siitä, että minun mielestäni "Spinan" nimenomaan pitää olla lähtökohtaisesti huippuhaku. Ei tänne mitään arpoja tarvita viemään myös ensi kaudella SaiPassa pelaavien Naukkarisen tai Hokkasen peliaikaa.