Pari sivua takaisin, jyväskyläläinen kertoi kuulleensa sielläpäin huhua molempien Petmanien paluusta SaiPaan. Liekö Mikko tyytyväinen reilun 10 min peliaikaan mitä JYPissä saa?JYP voisi olla mahdollinen, jos haluaa pelata veljen kanssa
Pari sivua takaisin, jyväskyläläinen kertoi kuulleensa sielläpäin huhua molempien Petmanien paluusta SaiPaan. Liekö Mikko tyytyväinen reilun 10 min peliaikaan mitä JYPissä saa?JYP voisi olla mahdollinen, jos haluaa pelata veljen kanssa
Mistä lähtien Rissanen ei olisi ykkösen sena? Mutta menkööt Petman KalPaan, ymmärtäähän sen kun miettii vähän viime kausia. Silti minä väitän, että tuleekin SaiPaan.Miten niin ei olisi?
KalPan sentterit ovat tällä hetkellä Rissanen, Kombe ja Lantta. Hakevat juurikin ykköseen sentteriä. Siinähän sitä roolia nimenomaan olisi Petmanille tarjolla oikein hyvin. Näytti myös olevan heidän hiekkalaatikolla huhuissa sinne, kun näitä tässä lueskelen.
JYPin osalta mainittava tässä samalla kertaa, että kyllä Schnarr-Lassila on ne kaksi ekaa sentteriä täällä ja sillä on erittäin hyvä lähteä kauteen.
Jep, ja jos noin käy, niin silloin se puoltaa sitä, että Villekin tulisi SaiPaan.Pari sivua takaisin, jyväskyläläinen kertoi kuulleensa sielläpäin huhua molempien Petmanien paluusta SaiPaan. Liekö Mikko tyytyväinen reilun 10 min peliaikaan mitä JYPissä saa?
KalPa hakee korvaajaa Oliver Kapaselle, kärkiketjujen sentteriä kun tuosta lähti Räsänen ja Kapanen. Rissanen pelasi lähes koko viime kauden kakkoskentässä Klemetin ja Simontaipaleen kanssa, eiköhän tuo jatka kakkosessa ensikin kaudella.Mistä lähtien Rissanen ei olisi ykkösen sena? Mutta menkööt Petman KalPaan, ymmärtäähän sen kun miettii vähän viime kausia. Silti minä väitän, että tuleekin SaiPaan.
Aika monella Liigaseuraajalla lienee täysin ilman totuutta Oliver Kapanen ja monta muutta sentteriä aivan eri kategoriassa kuin Petman, mutta Petman on aika takuuvarmasti kova pelaaja, sillä melkoisen tasokas nimilista on hänen AHL-joukkueessaan kahdella kaudella ja hyvin pelannut. Tulisipa pari "Ben Tardifia" halvahkolla hinnalla laitureiksi vielä.KalPa hakee korvaajaa Oliver Kapaselle, kärkiketjujen sentteriä kun tuosta lähti Räsänen ja Kapanen.
Tuohon olitkin saanut Kuopiosta jo vastauksen, mutta tosiaan kyllä KalPalla on tavoitteena ollut siihen kärkeen sentteri löytää. Minulla ei itsellä ole tietoa siitä, kumpaan jengiin Petman siirtyy vai siirtyykö kumpaankaan. Aktiivisesti olen lueskellut kaikkien palstoja ja siksi tartuin tuohon. Mielenkiintoista olisi nähdä paluu Liigaan, oli seura mikä vaan.Mistä lähtien Rissanen ei olisi ykkösen sena? Mutta menkööt Petman KalPaan, ymmärtäähän sen kun miettii vähän viime kausia. Silti minä väitän, että tuleekin SaiPaan.
Niin, onko se sitten?Tämähän se ongelma monesti täällä onkin kun ekana täällä toivotaan joitain pelaajia tai valmentajia ja sitten kun toiveita toistellaan niin niistä tulee huhuja ja lopulta käytännössä vain harvoin SaiPa pystyy niihin perättömiin toiveisiin vastaamaan eli aina kaikki mitä SaiPa tekee on pettymys.
Jos kerrankin käsiteltäisi vain sitä tietoa mitä meille n annettu ilman että siihen ynnätään kaikki mahdolliset toiveet niin voisi se kova echl-nimikin olla aika iloinen yllätys.
Viestini koski laajemminkin tätä teemaa, oli se sitten Mamba valmentamaan tai Viitikko omistajaksi ja nyt viimeisenä Petmanin veljesten paluu keltamustiin. Tottakai itsekin toivon, että kaikki hyvät huhut pitää paikkansa ja ne toteutuu, mutta kyllä se asettaa myös seuran aika tekemättömään paikkaan. Kaikkia kovia huhuja kun ei koskaan voi toteuttaa ja se johtaa siihen että aina kun uutta julkaistaan niin se on pettymys. Nythän monella on esim odotuksena (jos olen oikein tulkinnut) Petmanin veljesten lisäksi 2 kärkiäijää ja ykköstason pakki. Eli pettymyksiä on isolla todennäköisyydellä luvassa.Niin, onko se sitten?
Puheena on kertaalleen urallaan tänne tullut ja täältä hyvän nosteen kaveri, joka nyt *legendan mukaan* olisi jostain syystä tulossa Liigaan. Vastakkain keskisuuri ja asiansa toki hyvin hoitanut KalPa sekä Petmanin viime visiittiin nähden kiireestä kantapäähän uusiutunut kasvattajaseura SaiPa. Vieläpä tämä uusiutuminen on näyttöjen tai rekordin perusteella kauttaaltaan edistyksen merkkistä.
Onko se sitten saipalaisittain pettymys, sanottiin mitä sanottiin? Miun mielestä on. Massiivinen sellainen.
Sitä on vähän turhanaikaista pitää pettymyksenä, jos menee johonkin neljästä kärkimaksajasta. Sen alapuolella muualle päätyminen sietäisi pistää Kisakadulla miettimään.
Tiistai on toivoa täynnä !Jossain huhuiltiin, että 18.06 tulisi pelaaja uutisia mutta ei taida vielä tulla.
Ei kai kukaan oikeasti oleta jos seurajohto on puhunut kahdesta kärkihyökkääjästä ja yhdestä pakista, että tänne tulisi AHL-sentteri + 2 muuta kärkiukkoa + Liigatason alaketjujen energialaituri. Ylipäätään tämän ketjun nimi on huhut ja spekulaatiot, joten se on jokaisen oma häpeä jos kuvittelee kaikkien spekulaatioiden toteutuvan. SaiPa on kuitenkin sellaisessa tilanteessa, että jotain kovempia ukkoja on pakko tuoda jotta uskottavuus palaa seuraan. Töppösillä ja norjalaisilla ei voida lähteä kauteen.Viestini koski laajemminkin tätä teemaa, oli se sitten Mamba valmentamaan tai Viitikko omistajaksi ja nyt viimeisenä Petmanin veljesten paluu keltamustiin. Tottakai itsekin toivon, että kaikki hyvät huhut pitää paikkansa ja ne toteutuu, mutta kyllä se asettaa myös seuran aika tekemättömään paikkaan. Kaikkia kovia huhuja kun ei koskaan voi toteuttaa ja se johtaa siihen että aina kun uutta julkaistaan niin se on pettymys. Nythän monella on esim odotuksena (jos olen oikein tulkinnut) Petmanin veljesten lisäksi 2 kärkiäijää ja ykköstason pakki. Eli pettymyksiä on isolla todennäköisyydellä luvassa.
Aho ilmeisesti Kärpissäkin ollessaan puhunut mitä sattuu ja lopputulos aina erilainen tai parempi. Minun mielestä yhden pomminvarman hyökkääjän, vaikka Petmanin lisäksi "kärkiukot" voi olla ECHL/AHL rajamaaston pelaajia tai NCAA jne... Ei vain ole varaa olla ottamatta todistetusti Liigassa keskimäärin loistaviksi osoittautuneita kanukkeja paria kappaletta, jotka voivat yhdessä kaudessa moninkertaistaa markkina-arvonsa. En itse ainakaan siten näe enää alaketjujen laiturille tarvetta, mutta jos Mikko Petman muka tulisi niin ok sitten.Ei kai kukaan oikeasti oleta jos seurajohto on puhunut kahdesta kärkihyökkääjästä ja yhdestä pakista, että tänne tulisi AHL-sentteri + 2 muuta kärkiukkoa + Liigatason alaketjujen energialaituri. Ylipäätään tämän ketjun nimi on huhut ja spekulaatiot, joten se on jokaisen oma häpeä jos kuvittelee kaikkien spekulaatioiden toteutuvan. SaiPa on kuitenkin sellaisessa tilanteessa, että jotain kovempia ukkoja on pakko tuoda jotta uskottavuus palaa seuraan. Töppösillä ja norjalaisilla ei voida lähteä kauteen.
Ei ole sopimusta olemassa KalPaan. En sano, ettei voisi tehdä mutta eiköhän Petmanin tulevan kauden kuviot ole naulattu hyvissä ajoin kun ei kuitenkaan ihan niin suuri nimi ole.Useampi on käynyt sanomassa, että V. Petman ei ole menossa KalPaan, onko jollain tästä luotettava tieto?
Just näin, otetaan huhut huhuina. Mielenkiintoistahan näitä on lukea ja näillä spekuloida. Muistetaan vaan myös ettei kaikki huhut koskaan toteudu.Ei kai kukaan oikeasti oleta jos seurajohto on puhunut kahdesta kärkihyökkääjästä ja yhdestä pakista, että tänne tulisi AHL-sentteri + 2 muuta kärkiukkoa + Liigatason alaketjujen energialaituri. Ylipäätään tämän ketjun nimi on huhut ja spekulaatiot, joten se on jokaisen oma häpeä jos kuvittelee kaikkien spekulaatioiden toteutuvan. SaiPa on kuitenkin sellaisessa tilanteessa, että jotain kovempia ukkoja on pakko tuoda jotta uskottavuus palaa seuraan. Töppösillä ja norjalaisilla ei voida lähteä kauteen.
Useampi on käynyt sanomassa, että V. Petman ei ole menossa KalPaan, onko jollain tästä luotettava tieto?
Tai tällä viikolla? Yllättynyt olen, jos ei pari tuntematonta kanadalaista tule seuraavaksi.Mielenkiintoista nähdä kuka SaiPan 3-4 tulevasta pelaajasta julkaistaan ensi viikolla. Onko kyseessä pakki vai hyökkääjä, ehkä kumpanenkin?
Olikohan se niin, että Sasha oli vaan kirjannut itselleen tämän päivän urakaksi SaiPa-asioiden tonkimisen? Täräyttää sitten skuupin, jos kuulee jotain mielenkiintoista. Hiljaista on ollut toistaiseksi.Eikös Sasha Huttunen luvannut SaiPa uutisia tälle päivälle!
AHL:n finaaleissa Coachella - Hershey tilanteessa 1-1 ja viimeinen mahdollinen finaali 26.6.2024.Mikä on tilanne nyt AHL-finaaleissa? Milloin se mahdollinen 7-ottelu? Ja oliko EHCL myös käynnissä?
Jos nyt haluaa jännittää tuleeko finalisteista mahdollisesti joitain.
Olikohan se niin, että Sasha oli vaan kirjannut itselleen tämän päivän urakaksi SaiPa-asioiden tonkimisen? Täräyttää sitten skuupin, jos kuulee jotain mielenkiintoista. Hiljaista on ollut toistaiseksi.
Kun vieläkään ei ole mitään julkaistu ECHL:stä, niin en keksi muuta mahdollisuutta kuin AHL-finaaleista olisi ihan sattumalta ehkä kaksi pelaajaa tulossa ja vielä 1-2 etsitään.AHL:n finaaleissa Coachella - Hershey tilanteessa 1-1 ja viimeinen mahdollinen finaali 26.6.2024.
ECHL:n kausi tuli päätökseensä n. 1,5 viikkoa sitten Florida Everbladesin ottaessa mestaruuden.
Itse olen siinä käsityksessä että sieltä olisi 3-4 pelaajaa tulossa rosteriin.Kun vieläkään ei ole mitään julkaistu ECHL:stä, niin en keksi muuta mahdollisuutta kuin AHL-finaaleista olisi ihan sattumalta ehkä kaksi pelaajaa tulossa ja vielä 1-2 etsitään.
Aho on puhunut kahdesta hyökkääjästä ja yhdestä pakista, joten tuo 3 pelaajaa pitäisi olla varma. Se mahdollinen neljäs pelaaja on sitten ehkä jossain huhussa pyörinyt Mikko Petman, mutta sehän on vain ohut huhu. Kolmea pelaajaa itse vain odotan.Itse olen siinä käsityksessä että sieltä olisi 3-4 pelaajaa tulossa rosteriin.
Itse asiassa, ei tuo ihan päätön idea ole. Jos Ville P:n kanssa on sovittu SaiPa-kaudesta jo hyvissä ajoin keväällä, niin onhan Aho varmasti kysynyt Villeltä että löytyisikö Coachellasta joku toinenkin SaiPalle sopiva pelimies. Olisi scouttaamisen riski pienempi kuin pelkkien pelaaja-agenttien horinoiden ja video-klippien pohjalta valintoja tehdessä. Helpottaisi myös pelaajan Lappeenrantaan sopeutumista, kun olisi ainakin yksi vanha tuttu mukana kuvioissa.Kun vieläkään ei ole mitään julkaistu ECHL:stä, niin en keksi muuta mahdollisuutta kuin AHL-finaaleista olisi ihan sattumalta ehkä kaksi pelaajaa tulossa ja vielä 1-2 etsitään.