Sieltä löytyi se huhuttu sentteri. Suoraan Romanian liigasta SaiPan ykkössentteriksi.
T. Koskiranta
J. Koskiranta
Mcintyre
Lantta
Toria voi alkaa jo varailla.
Ei voi! T. Krista Kiuru
Sieltä löytyi se huhuttu sentteri. Suoraan Romanian liigasta SaiPan ykkössentteriksi.
T. Koskiranta
J. Koskiranta
Mcintyre
Lantta
Toria voi alkaa jo varailla.
Millä logiikalla hyvä Kaksosen korvaaja tai edes hyvä jääkiekkoilija Liigaan tällä vuosikymmenellä?Selkeästi Tero ei saanut kannatusta. Olisihan siinä voinut olla Kaksosen korvaaja selkeästi kookkaampi, hyvä kahden suunnan hyökkääjä 20 pisteen potentiaalilla alaketjuihin.
toki myönnettäkööt, että en noiden Ebel-liigojen tasosta tiedä.
Tästä itse asiassa hieman eri mieltä, tietyin varauksin.Joo edellisen kirjoittajan kanssa samaa mieltä, menee samaan osastoon, kuin Paalanen. Ihan huuhaa juttuja.
Tää on hyvä pointti. Mikä riski siinä on jos vaikka Ville Paalanen pelaisi muutaman pelin SaiPassa ja katsotaan riittääkö. Jos ei riitä niin jatkakoon Ketterässä. En minä häntä nyt erityisesti SaiPaan kaipaa. Iikka Kangasniemeä olen SaiPaan toivonut, mutta ei ole miestä näkynyt.Tästä itse asiassa hieman eri mieltä, tietyin varauksin.
On eri juttu ottaa vaikkapa koeajalle kaveri, joka on saavuttanut alemmalla sarjatasolla kaiken, mitä tuollaisella pelaajaprofiililla on mahdollista. Sikälikin, kun on julkista tietoa, että Liigassa pelaaminen motivoisi häntä edelleen. Jos on tullakseen pieneen rooliin koesopimuksella ja treenaa kesän Liiga-vauhdissa Lappeenrannassa, en itse pane yhtään pahakseni.
Sitten tarvitaan vain tiettyä rehellisyyttä puolin ja toisin kohdata aikanaan se, riittääkö vai eikö riitä. Ei tarvitsisi jäädä uran jälkeen jossittelemaan meidän, seuran eikä miehen itsensä, olisiko kyvyt piisanneet.
Se ero näiden välillä onkin sitten se, että T. Koskirannan ja V. Paalasen oletetut roolit (ja toisaalta oletettavasti kuittaamansa osuudet pelaajabudjetista) ovat aivan eri maata. Paalasen janoa ja tarvetta saavuttaa asioita SaiPassa ei tarvinne kenenkään kyseenalaistaa, Teron kohdalla on ns. vähän toisin.
Mitä näihin tulee, Joona Jääskeläisen haluaisin nähdä vielä SaiPassa. Suhteellisen nuori pelaaja ja menossa todistetusti urallaan eteenpäin. Näyttöjäkin on jo ehditty antaa niin Mestiksessä kuin keskisen Euroopan sarjoissa – ja sarjatason suhteen nousujohteisesti. Kun oman pojan hankinta takaisin on urheilullisesti perusteltua, jää aika vähän syitä olla kotiuttamatta.
Linkit Eliteen.
Niin se varmasti on. Katson että SaiPa viime kädessä tarvitsee pieniä nopeita pörrääjiä joilla pysyy kiekko lavassa. Sitä varten mainitsin Iikka Kangasniemen.Joo, varmasti voi näytille Paalasen ottaa. Ei ainakaan ole millään tavalla kehittynyt mestis aikana. Eihän Villellä ole mitään ominaisuuksia, joita nykyaikaisessa jääkiekossa vaaditaan.
Voinhan mä sanoa vaikka, että pitäisi saada Jukka Peltola tai Kristian Kuusela, mutta ei tule tapahtumaan. Sellaiset Sebokin tapaiset kaverit olisivat SaiPassakin poikaa. Siinä olisi jotain realismia.
Ei tietenkään muuten, mutta monet noista ikänestoreista ovat todella seurauskollisia. Osa taas siirtyy toisaalle jos kotiseura ei tee tarjousta.Muuten viestistä samaa mieltä, mutta en olisi ollenkaan niin varma että periaatteellisella tasolla 38-vuotias Kuusela olisi erityisesti hankalampi hankittava kuin 26-vuotias Sebök. Hankki Jukuritkin JYPin "ikäloput" ikonit, Immosen ja Tuppuraisen.
Eihän siinä mitään häviä, jos päästää kesätreeneihin mukaan vaikka ketä halukkaita. Hyvällä säkällä joku yllättää ja ottaa liigapaikan. Ei sellainen ukko kysy mitä maksatte, jos pelipaikkaa tarjotaan.
Ei millään tasolla huhu, mutta itse olen haaveillut kalamies Ahtia tuohon ykkösen laitaan. Ilmeisesti Kouvolassa oli yhden kauden sopimuksella. Onkohan miehen tulevan kauden osoite jo selvillä?
Kalavedet - check
Varma hyvä valmennus - check (Jos Virta tänne tulee)
Maalintekijän paikka vapaana ykkösketjussa - check
Turha toive hyvinkin todennäköisesti...
Sinäkö sanot että tiedot vuotavat kuin Esterin perse? Itse katson että nyt ei vuoda mikään, kuivaa on. Paskapaperiin ei jää tahraa, voi veikkoset ei minkäänmoista.Nykyään kaikki vuotaa ulos ennen aikojaan. Eikö tässä malttaisi 3 päivää ja sitten nuo kuulee?