Aika isolla liudalla Lugulaisia pahvi loppuu ensi keväänä Pelaajat - Lukko - Jatkoaika.com - Kaikki jääkiekosta
Itse en usko, että tuolta irtoaa juurikaan tänne pelureita. Lukon palkanmaksukyky on pari napsautusta kovemmalla tasolla ja organisaatiossa muutenkin taitaa olla hyvä pöhinä päällä.
Vaikka Mankinen oma poika onkin, niin palkkapussin kokoon nähden peli kentällä on ollut sellaista, jotta itse en näe mitään järkeä tälle hankinnalle. Toki, jos tulee reilulla kotiseutu alennuksella, niin sitten. Kolmos/ nelosketju ainesta on Jesse nykyisellään.Virran viimeisen kauden KalPasta on paljonkin vapaana kavereita ensi kaudelle, mm. Mankinen, Rissanen, Keränen, Myttynen, Lyytinen, Ilomäki, Lukka, Ruuttu, Pitkänen. Kyllähän noista jokunen vois ensi kauden Keltamustiinkin sopis?
Huhua on kuulunut että Petman tulee Virran mukana.
Noista Pitkänen on mielestäni yksi Liigan parhaista pelaajista. Muuten nimilista on täynnä pelaajia, joista itse koen parhaiden pelien olevan jo ohi tai päällä nyt. Haluaisin Virran tuovan uusia lähesvalmiita pelaajia, jotka puhkeavat täällä Virran ohjeistuksessa kukkaan. Näihin SaiPalla voisi olla varaa.Virran viimeisen kauden KalPasta on paljonkin vapaana kavereita ensi kaudelle, mm. Mankinen, Rissanen, Keränen, Myttynen, Lyytinen, Ilomäki, Lukka, Ruuttu, Pitkänen. Kyllähän noista jokunen vois ensi kauden Keltamustiinkin sopis?
Paitsi että Mikkolla on Lukon kanssa sopimus myös ensi kaudesta.
Virran viimeisen kauden KalPasta on paljonkin vapaana kavereita ensi kaudelle, mm. Mankinen, Rissanen, Keränen, Myttynen, Lyytinen, Ilomäki, Lukka, Ruuttu, Pitkänen. Kyllähän noista jokunen vois ensi kauden Keltamustiinkin sopis?
Aika epätodennäköisenä näen, että Pitkänen lähtisi kotiseurastaan näin nopeasti muualle kun on siellä kärkimiehen roolin onnistunut lunastamaan. Sitten kun tarvitsee seuraavan stepin niin se lienee joku iso suomalainen seura tai ulkomaat.Noista Pitkänen on mielestäni yksi Liigan parhaista pelaajista. Muuten nimilista on täynnä pelaajia, joista itse koen parhaiden pelien olevan jo ohi tai päällä nyt. Haluaisin Virran tuovan uusia lähesvalmiita pelaajia, jotka puhkeavat täällä Virran ohjeistuksessa kukkaan. Näihin SaiPalla voisi olla varaa.
Jonne Tammela voisi olla sellainen pelaaja joka voisi vielä kerran Virran kelkkaan hypätä ellei Lukossa ole laskettu hänen varaan isompaa roolia ensi kaudelle
Mankisella on sopimus Kerhoon ensi kaudestakin.Virran viimeisen kauden KalPasta on paljonkin vapaana kavereita ensi kaudelle, mm. Mankinen.
Äh, kirjoitin epäselvästi. Tarkoitin liigan parhaimpien pelaajien statuksella, että ei ole mitään saumaa hankkia tänne.Aika epätodennäköisenä näen, että Pitkänen lähtisi kotiseurastaan näin nopeasti muualle kun on siellä kärkimiehen roolin onnistunut lunastamaan. Sitten kun tarvitsee seuraavan stepin niin se lienee joku iso suomalainen seura tai ulkomaat.
Hemmetin hyvä homma, ainakin Lappeeseen paluuta ajatellen.Mankisella on sopimus Kerhoon ensi kaudestakin.
Mankisella on sopimus Kerhoon ensi kaudestakin.
Carson.
Totta. En huomannut koko mysteerimiestä.. :DEikö mies ole kuvassa mysteerimiehen takana?
Vaakanaiseen laittaisin itse kolikkoni kiinni. Mielenkiinnolla odotellen ensi viikkoa.