SaiPaa koskevat huhut ja spekulaatiot

  • 2 510 971
  • 10 098

lautamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Itäsuomalainen jääkiekko.
Voisi kuitenkin ajatella, että Antti Tuomenoksalla on kovan luokan ammattitaitoa jota on vaikea tuosta vain korvata.
Saattaa olla, että ammattitaitoa on, mutta miten on suhteet agentteihin kunnossa?
Pari vuotta sitten kuului kuiskailua hiekasta rattaissa. Oliko sitten panettelua, en tiedä?
 

Herra Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Saattaa olla, että ammattitaitoa on, mutta miten on suhteet agentteihin kunnossa?
Pari vuotta sitten kuului kuiskailua hiekasta rattaissa. Oliko sitten panettelua, en tiedä?
Itsekään en tiedä. Se mikä pitää aina muistaa (en siis viittaa sinuun) on se, että aina kun puhutaan miehen vaihtamisesta niin pitää olla juurikin parempi mies tilalle.
 

Spitfire

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, SJS
Saattaa olla, että ammattitaitoa on, mutta miten on suhteet agentteihin kunnossa?
Pari vuotta sitten kuului kuiskailua hiekasta rattaissa. Oliko sitten panettelua, en tiedä?
Tuskin ne suhteet on ihan tulehtuneet kun meille saapui Frölundan nuori ykköspakki, mutta mikäpä minä olen arvioimaan ainakaan näin perjantai Tujuissa.
 

Barney

Jäsen
Tuskin noista kukaan on kauhean suuren kilpailun kohteena ollut SaiPaan tullessaan? Tirkkonen ehkä lähinnä.
Eikös Tirkkosen hankintaakin aikoinaan kritisoitu aika paljon? SaiPa oli todennäköisesti niihin aikoihin ainut liigaseura, joka oli Tirkkosen perässä. Muistaakseni Pikkaraista huhuttiin noihin aikoihin SaiPaan ja hänet oli nähty monesti mm. Kisapuistossa katsomassa SaiPan otteluita. Pikkaraisen siviilipuolen sekoilut sitten kaatoivat tuon siirron ja SaiPa hankki vähän puskista Tirkkosen. Jälkikäteen voi kyllä todeta tuon olleen erittäin onnistunut ratkaisu, mutta suurin osa kannattajista kuitenkin taisi etukäteen suhtautua Tirkkoseen erittäin skeptisesti.
 

ahal

Jäsen
Eikös Tirkkosen hankintaakin aikoinaan kritisoitu aika paljon? SaiPa oli todennäköisesti niihin aikoihin ainut liigaseura, joka oli Tirkkosen perässä.... Jälkikäteen voi kyllä todeta tuon olleen erittäin onnistunut ratkaisu, mutta suurin osa kannattajista kuitenkin taisi etukäteen suhtautua Tirkkoseen erittäin skeptisesti.
Näinhän se taisi olla. Mutta itse olin tyytyväinen valinnasta, vaikka meriittejä valmennuksesta ei paljoa ollutkaan, pari kertaa SaPKo pudotuspeleihin. Muistin virkistykseksi yksi Jatkiksen haastis vuosien takaa SaiPa-jakson alkajaisiksi. Jos PT haluaisi ottaa uutta vauhtia uralleen Lappeesta, en panisi vastaan. Joukkue hitsattais yhteen jo kesäisillä souturetkillä ja halonhakkuilla, jotta syksyllä oltaisiin valmiita. Esimerkiksi.
 

Tupaukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saipa ja Saimaan Kurra.
Eikös Tirkkosen hankintaakin aikoinaan kritisoitu aika paljon? SaiPa oli todennäköisesti niihin aikoihin ainut liigaseura, joka oli Tirkkosen perässä. Muistaakseni Pikkaraista huhuttiin noihin aikoihin SaiPaan ja hänet oli nähty monesti mm. Kisapuistossa katsomassa SaiPan otteluita. Pikkaraisen siviilipuolen sekoilut sitten kaatoivat tuon siirron ja SaiPa hankki vähän puskista Tirkkosen. Jälkikäteen voi kyllä todeta tuon olleen erittäin onnistunut ratkaisu, mutta suurin osa kannattajista kuitenkin taisi etukäteen suhtautua Tirkkoseen erittäin skeptisesti.
Eiköhän nämä Tirkkosen ja Lehterän, sekä Tuomenoksan näytöt ole jo nähty. Mielestäni olisi otettava ihan kunnon askel siihen suuntaan, että penkin taakse ilmestyisi kaveri jolla on sekä näyttöjä, sekä kykyä. Sama koskee myös urheilutoimen johtajaa Kaarnat ja Tuomenoksat on nähty. Hänen pitää olla jostain muualta, jolla ei ole mitään siteitä seuraorganisaatioon.
Enkä todellakaan toivo että mistään Martikaiseta tulisi päävalmentajaa, sekä Ropokin joutaa kilometritehtaalle. Onkohan tuo fysiikka valmennuskaan ihan huippukantimissa... Iso remontti sanon minä!
 

Tupaukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saipa ja Saimaan Kurra.
Näinhän se taisi olla. Mutta itse olin tyytyväinen valinnasta, vaikka meriittejä valmennuksesta ei paljoa ollutkaan, pari kertaa SaPKo pudotuspeleihin. Muistin virkistykseksi yksi Jatkiksen haastis vuosien takaa SaiPa-jakson alkajaisiksi. Jos PT haluaisi ottaa uutta vauhtia uralleen Lappeesta, en panisi vastaan. Joukkue hitsattais yhteen jo kesäisillä souturetkillä ja halonhakkuilla, jotta syksyllä oltaisiin valmiita. Esimerkiksi.
Suurinpiirtein samanlaista jäännetouhua, kuin monitoimiareenan rakentaminen lappeenkadulle...
 

Herra Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Eiköhän nämä Tirkkosen ja Lehterän, sekä Tuomenoksan näytöt ole jo nähty. Mielestäni olisi otettava ihan kunnon askel siihen suuntaan, että penkin taakse ilmestyisi kaveri jolla on sekä näyttöjä, sekä kykyä. Sama koskee myös urheilutoimen johtajaa Kaarnat ja Tuomenoksat on nähty. Hänen pitää olla jostain muualta, jolla ei ole mitään siteitä seuraorganisaatioon.
Enkä todellakaan toivo että mistään Martikaiseta tulisi päävalmentajaa, sekä Ropokin joutaa kilometritehtaalle. Onkohan tuo fysiikka valmennuskaan ihan huippukantimissa... Iso remontti sanon minä!
En sano ettet sikäli ole oikeassa. Täytyy kuitenkin olla konkreettisia henkilöitä palkata näiden kaikkien tilalle. Vieläpä se että olisivat näitä kavereita pätevämpiä. Mistäs löydät?
 

Don Sputnik

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Liverpool
Hitusen olin kuulevani sellaista, että taitaa se luotto Lehterään olla aika vähissä, mutta nyt selvitellään näitä koronakuvioita...että voiko lomauttaa, loppuuko kenties koko kausi kohta jne...uloshan kaveri on saatava/heitettävä tavalla tai toisella!
 

redpecka

Jäsen
Eikös Tirkkosen hankintaakin aikoinaan kritisoitu aika paljon? SaiPa oli todennäköisesti niihin aikoihin ainut liigaseura, joka oli Tirkkosen perässä. Muistaakseni Pikkaraista huhuttiin noihin aikoihin SaiPaan ja hänet oli nähty monesti mm. Kisapuistossa katsomassa SaiPan otteluita. Pikkaraisen siviilipuolen sekoilut sitten kaatoivat tuon siirron ja SaiPa hankki vähän puskista Tirkkosen. Jälkikäteen voi kyllä todeta tuon olleen erittäin onnistunut ratkaisu, mutta suurin osa kannattajista kuitenkin taisi etukäteen suhtautua Tirkkoseen erittäin skeptisesti.
Minulla on hyva palstamuisti ja muistan suunnilleen kaikkien kaikki viestit. Muunmuassa nimimerkki @Murmeli totesi baaritappelijan skippaamisesta ja mestisvalmentajan pestaamisesta positiivisen realistisesti jotain toiveikasta realiteetit hahmotettuaan. Jotkut hyppasivat kaivoon, toiset olivat varovaisen optimistisia. Mina kuuluin tuohon jalkimmaiseen vaikken aivan loppuun asti enaa seisonutkaan Pexxin filosofiassa mukana.

Olla absurdia, etta jos naina paivina SaiPaan tulisi joku valmentaja jolla olisi nelja vuotta kokemusta vaikka Mestiksesta niin se otettaisiin luultavasti avosylin vastaan kun tassa ollut naita ikuisia kakkosvalkkuja etta juniorivalmentajia jo ihan tarpeeksi monta vuotta putkeen. Tirkkosen tullessa se oli etta aha, nyt on vajottu lopullisesti Mestikseen. (Kiitos Pexxille ja Sannille kaikesta, muttei koskaan toivottavasti enaa.)
 

Spac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sarı ve siyah, HIFK, Ketterä
Hitusen olin kuulevani sellaista, että taitaa se luotto Lehterään olla aika vähissä, mutta nyt selvitellään näitä koronakuvioita...että voiko lomauttaa, loppuuko kenties koko kausi kohta jne...uloshan kaveri on saatava/heitettävä tavalla tai toisella!
Kummasti se JYP pystyi lomauttamaan vaan koutsinsa.
 

Gennadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, R.I.P M-juna, Ketterä
Minulla on hyva palstamuisti ja muistan suunnilleen kaikkien kaikki viestit. Muunmuassa nimimerkki @Murmeli totesi baaritappelijan skippaamisesta ja mestisvalmentajan pestaamisesta positiivisen realistisesti jotain toiveikasta realiteetit hahmotettuaan. Jotkut hyppasivat kaivoon, toiset olivat varovaisen optimistisia. Mina kuuluin tuohon jalkimmaiseen vaikken aivan loppuun asti enaa seisonutkaan Pexxin filosofiassa mukana.

Olla absurdia, etta jos naina paivina SaiPaan tulisi joku valmentaja jolla olisi nelja vuotta kokemusta vaikka Mestiksesta niin se otettaisiin luultavasti avosylin vastaan kun tassa ollut naita ikuisia kakkosvalkkuja etta juniorivalmentajia jo ihan tarpeeksi monta vuotta putkeen. Tirkkosen tullessa se oli etta aha, nyt on vajottu lopullisesti Mestikseen. (Kiitos Pexxille ja Sannille kaikesta, muttei koskaan toivottavasti enaa.)

Olet oikeassa, olin silloin itsekkin ihmettelemässä Tirkkosen valintaa. Nyt kun vettä on virannut Saimaan kanavassa ja kaiken nähtyäni, voin todeta että Pekka oli parasta mitä on ollut. Vettä kun on virannut vielä enemmän niin annan myös Sannille synninpäästön. "Tulkaa pojat takaisin ja olkaa niin kuin ennenkin, olkaan niin kuin ootte vaan me teitä täällä kaivataan..." vai miten se Kansan Tapsan ralli meni?
 

Mctavish85

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kyllä Tirkkonen kelpaisi mainiosti takaisin. Myös Sanni kelpaisi mainiosti takaisin samassa paketissa. Kuinka pahasti sitten Sannin viimeinen kausi SaiPassa poltti sillat seurajohdon ja hänen välillään? Ainakin TJ on nyt eri kuin Santasen päävalmentajakaudella joten luulisi että tuskinpa Sannilla mitään kaunaa on ainakaan Markkasen suuntaan.

Olisiko Tirkkonen vol.2 mitään tai Tirkkosen toinen tuleminen? Vai messiaan paluu? Toimisto saa käyttää. Tirkkonen voisi tulla nostamaan SaiPan takaisin raiteilleen ja pistämään asiat kuntoon.
 

Spin

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Boston Bruins
Kyllä ensi kaudeksi pitäisi tehdä kunnon tuuletus joukkueessa. Ja luoda joku parin vuoden projekti. Kaikki Lehterän ns omat pelaajat pihalle. Samalla voisi palkata uuden urheilutoimenjohtajan, aika monta epäonnistumista tullut joukkueen kasauksessa Tirkkosen aikakauden jälkeen. Olisiko Kohosta tuohon hommaan? Tirkkonen oli ns varma valinta... Itse haluaisin nähdä mitä esim Karri Kivi saisi aikaan. Pystyi nostamaan sekavan Ilveksen voittavaksi liiga seuraksi jälleen. Kivi varmasti uskaltaisi tarttua ongelmiin ja uskaltaisi sanoa. Mutta ei taida rahat riittää Kiven kaltaiseen valmentajaan.
 

anthax

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Kyllä ensi kaudeksi pitäisi tehdä kunnon tuuletus joukkueessa. Ja luoda joku parin vuoden projekti. Kaikki Lehterän ns omat pelaajat pihalle. Samalla voisi palkata uuden urheilutoimenjohtajan, aika monta epäonnistumista tullut joukkueen kasauksessa Tirkkosen aikakauden jälkeen. Olisiko Kohosta tuohon hommaan? Tirkkonen oli ns varma valinta... Itse haluaisin nähdä mitä esim Karri Kivi saisi aikaan. Pystyi nostamaan sekavan Ilveksen voittavaksi liiga seuraksi jälleen. Kivi varmasti uskaltaisi tarttua ongelmiin ja uskaltaisi sanoa. Mutta ei taida rahat riittää Kiven kaltaiseen valmentajaan.

Toisaalta tällä menolla ei riitä keneenkään muuhunkaan. Mitä pidempää mm95sta pidetään penkin takana, sitä vähemmän yleisöä kiinnostaa.
 

Schimanski

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kyllä ensi kaudeksi pitäisi tehdä kunnon tuuletus joukkueessa. Ja luoda joku parin vuoden projekti. Kaikki Lehterän ns omat pelaajat pihalle. Samalla voisi palkata uuden urheilutoimenjohtajan, aika monta epäonnistumista tullut joukkueen kasauksessa Tirkkosen aikakauden jälkeen. Olisiko Kohosta tuohon hommaan? Tirkkonen oli ns varma valinta... Itse haluaisin nähdä mitä esim Karri Kivi saisi aikaan. Pystyi nostamaan sekavan Ilveksen voittavaksi liiga seuraksi jälleen. Kivi varmasti uskaltaisi tarttua ongelmiin ja uskaltaisi sanoa. Mutta ei taida rahat riittää Kiven kaltaiseen valmentajaan.
Varmasti rahat riittää Kiveen, palkkapyyntökään kommentaattorihommista tuskin on niin kova kuin ennen.
SaiPakin varmasti ymmärtää, että päävalmentaja on huonoin paikka yrittää säästää.

Kari Jaloseen ei varmaan riitä.
Yksi vaihtoehto taas on yrittää löytää joku uusi nouseva kyky. Lehterän jälkeen voisi olla parempi palkata joku jo tasonsa osoittanut henkilö.
 

Herra Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ei missään tapauksessa. Se on ihan eri duuni ja kansainväliset kontaktitkin tärkeitä. Koholle on monta paljon paremmin istuvaa roolia.
Samaa mieltä. Itse ajattelen että UTJ:n duuni ei ole helppo ja vaatii tietotaitoa siitä hommasta. Koholla on tietotaitoa pelaamisesta ja hän on muutenkin fiksu ja hyvä mies, mutta ei siihen hommaan.
 

Herra Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minulla on hyva palstamuisti ja muistan suunnilleen kaikkien kaikki viestit. Muunmuassa nimimerkki @Murmeli totesi baaritappelijan skippaamisesta ja mestisvalmentajan pestaamisesta positiivisen realistisesti jotain toiveikasta realiteetit hahmotettuaan. Jotkut hyppasivat kaivoon, toiset olivat varovaisen optimistisia. Mina kuuluin tuohon jalkimmaiseen vaikken aivan loppuun asti enaa seisonutkaan Pexxin filosofiassa mukana.

Olla absurdia, etta jos naina paivina SaiPaan tulisi joku valmentaja jolla olisi nelja vuotta kokemusta vaikka Mestiksesta niin se otettaisiin luultavasti avosylin vastaan kun tassa ollut naita ikuisia kakkosvalkkuja etta juniorivalmentajia jo ihan tarpeeksi monta vuotta putkeen. Tirkkosen tullessa se oli etta aha, nyt on vajottu lopullisesti Mestikseen. (Kiitos Pexxille ja Sannille kaikesta, muttei koskaan toivottavasti enaa.)
Minkä tyylisen valmentajan sinä haluaisit? Nimen tai nimiä voi heittää myös jos tulee mieleen.
 

lautamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Itäsuomalainen jääkiekko.
Tuskin ne suhteet on ihan tulehtuneet kun meille saapui Frölundan nuori ykköspakki, mutta mikäpä minä olen arvioimaan ainakaan näin perjantai Tujuissa.
Taisi tuuli kuiskailla suhteiden ison veden taakse huonontuneen? Mutta, niin kuin sanoin, oli huhu kyseessä.
Hitusen olin kuulevani sellaista, että taitaa se luotto Lehterään olla aika vähissä, mutta nyt selvitellään näitä koronakuvioita...että voiko lomauttaa, loppuuko kenties koko kausi kohta jne...uloshan kaveri on saatava/heitettävä tavalla tai toisella!
Tuon koronan takia säädetyn lain voimassa olo päättyy vuoden lopussa, ehkäpä vaikka 30.12.-20 voi vielä lomauttaa kolmeksi (3) kuukaudeksi, silloin palkan maksua jää vielä huhtikuuksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös